[TK] Datec XTC
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmamo    posted on 05-07-2005 20:53
te koop datec xtc gekocht in 2002

Dateq XTC Mixer
3 faders
4 kanaals stereo mixer
3 Phono in
1 x Mic & 3 Line in
3-voudige toonregeling per kanaal
Kill switches (Bas, Mid, Top)
Cross fader met Transform buttons
Master & Booth uitgang
Koptelefoon-uitgang met "split cue"
VCA Alps 100mm faders

vraagprijs is 400 euro

<mail>maartenmoonen@hotmail.com</mail>
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 11-07-2005 @ 23:43:04 (7%)
Mod edit by Lead on 26-07-2005 09:04 (18%)
[MOD Edit] Spam

What do you think about [TK] Datec XTC ??

Vote :   

tairip    posted on 06-07-2005 09:27
Hoe ziet hij eruit?

Alleen thuis gebruikt?

Heb misschien wel intresse!
djmamo    posted on 06-07-2005 10:36
ja alleen thuis gebruik ziet er nog goed uit
www.moonentertainment.nl
MadSteven    posted on 07-07-2005 01:20
(vraag ik me altijd af waarom je hem wegdoet...)
djmamo    posted on 07-07-2005 10:05
omdat ik een nieuwe ga halen waarschijnlijk een ecler nuo 5..
ben er nog niet helemaal uit.

maar ben toe aan iets anders snapje...
ff een frisse wind door de gear.

gewoon tijd voor wat veranderingen.

en hij is nog te koop (nog wel)
www.moonentertainment.nl
Jorrit    posted on 07-07-2005 12:49
dat je ooit genoeg kan krijgen van zo'n mixer Happy, laughing
Tis jammer dat ik net een mixer heb Winking my eye succes met de verkoop verder!
Mod edit by Jorrit on 07-07-2005 12:49 (3%)
tairip    posted on 08-07-2005 00:41
mooie mixer idd maar heb t geld er momentel nie voor, net 2 nieuwe 1210 gekauft!
djmamo    posted on 11-07-2005 02:23
hij is nog tekoop
www.moonentertainment.nl
djmamo    posted on 11-07-2005 23:42
raak hem om een of andere manier niet kwijt dus dan gaan we stunten prijs is nu 400 euro
www.moonentertainment.nl
MadSteven    posted on 26-07-2005 00:09
Volgens mij is het ook een beetje populair op dit forum om nieuwe spullen te kopen.

Paar redenen waarom de verkoop niet lukt:
- de DJ booth sector: 'ik heb net een tweedehands XTC mengpaneel gekocht' dat staat kennelijk niet zo tof (ben het er niet mee ens, maar toch)?

- Bling bling factor (algemene trend op het moment) zorgt ervoor dat mensen nieuwe spullen willen

- Denon heeft spectaculaire acties (gehad) waardoor best wat mensen nu een Denon nieuw hebben gekocht.

Dus tja... Surplus het economische klimaat et voila.

Maar tis een mooi ding. Alleen vrees ik dat meer mensen het idee hebben van 'Alleen kan ik voor dat geld misschien beter een ander mengpaneel kopen'. Ik zou die mensen serieus eens erover na te denken dat je met een Dateq een KWALITEITSmengpaneel binnenhaalt die twee of drie keer zoveel waard is als een Gemini, JbSound of Behringer.

tairip    posted on 26-07-2005 00:12
yes maar 400,- hakt er nog flink in! en dat voor een megpaneel die 3 kanalen heeft!

Geen toewijsbare X-fader
Kanaal 2 kan niet op de X-fader
Je kan de X-fader niet uit doen! (belagelijk)

Toonregeling had wel iets steker mogen zijn!
als je nix op je headphone wil horen moet je je gain volume van je headphone dicht draaien, m.a.w je kan hem niet gewoon deselcteren waardfoor hij uit is!

Maar wel een oerdegelijke bak :P
W.i.M    posted on 26-07-2005 00:18
Poster: MadSteven
Volgens mij is het ook een beetje populair op dit forum om nieuwe spullen te kopen.

Paar redenen waarom de verkoop niet lukt:
- de DJ booth sector: 'ik heb net een tweedehands XTC mengpaneel gekocht' dat staat kennelijk niet zo tof (ben het er niet mee ens, maar toch)?

- Bling bling factor (algemene trend op het moment) zorgt ervoor dat mensen nieuwe spullen willen

- Denon heeft spectaculaire acties (gehad) waardoor best wat mensen nu een Denon nieuw hebben gekocht.

Dus tja... Surplus het economische klimaat et voila.

Maar tis een mooi ding. Alleen vrees ik dat meer mensen het idee hebben van 'Alleen kan ik voor dat geld misschien beter een ander mengpaneel kopen'. Ik zou die mensen serieus eens erover na te denken dat je met een Dateq een KWALITEITSmengpaneel binnenhaalt die twee of drie keer zoveel waard is als een Gemini, JbSound of Behringer.

Probeer het ook eens op Marktplaats.nl of op andere fora. Probeer het op meerdere plaatsen want je moet maar net iemand tegenkomen die er een nodig heeft. En ik denk dat het een goede prijs is voor een goede mixer. Ik heb zelf ook de dateq XTC al denk ik dat veel mensen tegenwoordig deze mixer te basic vinden.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 26-07-2005 00:19 (2%)
Dj_Danny    posted on 26-07-2005 12:41
Het is dat ik er eentje met meer kanalen nodig heb, anders had ik er best intresse voor. Ik geloof ook best dat er nog mensen zijn die intressen hebben voor dit ding. Voor mensen die echt alleen met platen draaien en verder geen poespas er op willen is het natuurlijk de mixer bij uitstek. Ik weet zeker dat je vroeg of laat wel van iemand wat te horen krijgt dattie geiintreseerd is..

This is an old Topic

No new postings for 7.368 days.
 Post CommentThat would be 245.6 months
or a whopping 20.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

217 Users online: 34 Guests (183 Unknown)
Pages generated today : 28.130
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.795.248