hallo, ondanks mijn geld al bijna op is aan : mixer, platen, platenbox, flightcases, naalden enzovoort mis ik nog altijd 1 ding een cd speler. ik ben dus op zoek naar 1 cd speler mag best al oude zijn, moet gwn allez soorten cd's kunnen lezen. kheb noooo veel geld meer dus kom niet af met pioneer cdj 800 :p gemini, ouwe pioneers, koolsound ik zal het tog niet veel gebruiken
What do you think about |GZ| cd speler ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nou als het toch gewoon is om wat cdtje mee af te spelen en niets bijzonders koop dan gewoon een simpele huis, tuin en keuken cd speler die kan je voor een paar euro 2e hands ergens vandaan halen en kan meestal alle soorten cd's lezen.
wil je hem voor dj doeleinden gebruiken of niet? het komt nu een beetje over of je inderdaad op zoek bent naar een huis tuin en keuken cd speler om zomaar wat cdtjes mee af te spelen?
Ik heb hier een Denon DNS 1000 geweldig ding gaat voor een goed bod eruit.
This is an old Topic
No new postings for 6.269 days. Post CommentThat would be 209 months or a whopping 17.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.