heej iedereen van djr, ik zit met een probleem ik weet niet veel van flightcases, men broer had er een voor me gekocht voor men verjaardag alles paste perfect maar ik il men backup ook in flightcase steken 1xnumark 5000 fx (12 inch) 2* draaitafel jbsystems hq30 mk3
moet ik voor elk appart een flightcase kopen of bestaat er voor dit soort 1 grote? want de breedte van de draaitafels matchen perfect bij de lengte van de numark mixer..
hopelijk kunnen jullie me helpen zeg ook als je deze verkoopt of een apparte voor de mixer aub.. ook flightscases voor platen heb ik nog nodig (1 of 2)
What do you think about |GZ| passende flightcase ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
kunt zelf gemakkelijk maken, ma als ge da doet voor draaitafels etc in te steken gaat u kist heel zwaar zijn om te vervoeren en vooral lang, wat vaak onhandig kan zijn
Ik zeg gewoon losse kopen, en daar e.v.t. aansluitschotels inbouwen. Veel makkelijker, zo'n grote kist is erg lomp in vervoer en erg onhandig om in je eentje te verplaatsen!
dietmar ik pm je nog alsjij deze niet verkoopt volg ik raad Nvie en anderen op, zelf bouwen maar wel appart...al dat gesleur anders! zou het ni kunne drage thnx every1
User edit by dafraaits on 25-07-2008 @ 11:34:41 (3%)
Poster: dafraaits dietmar ik pm je nog alsjij deze niet verkoopt volg ik raad Nvie en anderen op, zelf bouwen maar wel appart...al dat gesleur anders! zou het ni kunne drage thnx every1
je hebt pm mijn vriend
This is an old Topic
No new postings for 6.270 days. Post CommentThat would be 209 months or a whopping 17.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.