bestaat er dit soort software
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Arno77    posted on 22-07-2008 12:34
Hoi jongens,

Ik ben in bezit van 2 * cdj-400, efx-500 en een reloop rmx-40 usb.

Is er software die kijkt naar mijn cdj en deze nr van cd als wave op het scherm toont? 
Ik wil namelijk niet nummers vanaf mijn pc afspelen maar via cd's. 

Nu ben ik wel in het bezit van traktor maar vind het niet zo leuk om via midi de nummers op de pc te raaplegen. Een ander negatief puntje vind ik dat je niet alle functies op je speler werkent kunt krijgen.
Beetje zonde van de dure pioneerCry

Nou ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel.

What do you think about bestaat er dit soort software ??

Vote :   

Boyd    posted on 22-07-2008 13:54
Het is niet mogelijk je cdj te "monitoren"via je computer, je kan wel nummers via je pc afspelen(maar dit wilde je niet)

Ik denk dat dit het wel is, hoop je geholpen te hebben!
Arno77    posted on 22-07-2008 14:53
ok bedankt
Gery    posted on 22-07-2008 19:37
ik denk dat je timecode bedoelt, dan gebruik je alle functies van je cdj op een cd met een tijd gecodeerd signaal welke door de computer geïnterpreteerd wordt op een mp3 die de computer dan afspeelt Happy, laughing

software zaols traktor SCRATCH
DJ - Producer
Arno77    posted on 22-07-2008 20:41
Poster: Gery
ik denk dat je timecode bedoelt, dan gebruik je alle functies van je cdj op een cd met een tijd gecodeerd signaal welke door de computer geïnterpreteerd wordt op een mp3 die de computer dan afspeelt Happy, laughing

software zaols traktor SCRATCH

Nee dat is niet wat ik bedoel. Het geen wat ik wil is een muziek cd in mijn cdj doen en deze nummer moet dan weergeven worden als wave op de pc(in bijv traktor). Dus bijna hetzelfde als time code, maar dan niet je nummer vanaf de pc afspelen maar vanaf je cdj.  Ik wil best mijn cdj-400 gebruiken als midi controller maar dat werkt niet lekker. Van de laten we zeggen 50 beschikbare funties werken de helft niet. Plus het feit dat de verliching op je cdj het niet meer doet. Leuk midi op je speler maar dan moet het wel 100% werken, Toch?
Boyd    posted on 22-07-2008 21:58
Dat gaat dus prcies niet, dit is totaal niet mogelijk.

Je computer kan niet ieder nummer herkennen als tijdcode, ik denk dat hier geen oplossing voor is!
Phenix    posted on 22-07-2008 22:10
Dus als ik het goed begruik zou jij de wave-display op een cdj-1000 van een nummer op je computer scherm willen zien. Ik heb alleen zo'n vaag vermoeden dat dit niet mogelijk is Cry
http://www.djmillhouse.nl
User edit by Phenix on 22-07-2008 @ 22:11:21 (10%)
Arno77    posted on 23-07-2008 14:36
Juist dat wou ik. En dan beide waves verticaal naast elkaar zetten. Maar begrijp dat dit niet mogelijk is.jamerrrrrr

This is an old Topic

No new postings for 6.257 days.
 Post CommentThat would be 208.6 months
or a whopping 17.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

211 Users online: 96 Guests (115 Unknown)
Pages generated today : 169.112
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.688.027