Poster: Lead
Je moet sowieso naar de winkel voordat je iets koopt, alleen dan voorkom je tegenvallers.Pioneer heeft een aantal van dezelfde effecten als zijn grote broer (DJM-800), mooie oefening voor het geval je er eens een in het wild tegen komt. Ben je in ieder geval qua effecten voorbereid.
Roll effect kun je inderdaad goed mee oefenen. Mixer is inderdaad een metalen behuizing. Ik heb geen ervaring met goedkope mixers, maar die DJM-400 is heerlijk.. Jij zegt 3 of 4 kanaals, maar meestal rekenen ze de mic kanalen erbij, niet zijn niet echt te gebruiken. DJM-400 heeft geen aparte record/master sterkte regeling, maar voor thuis is daar prima omheen te werken!
Moet wel zeggen, dat 2 kanalen wel snel vol zitten...
Edit: Als je nog vragen hebt over de DJM-400. Ik kan ze beantwoorden!
Poster: StefjuuhRoll effect kun je inderdaad goed mee oefenen. Mixer is inderdaad een metalen behuizing. Ik heb geen ervaring met goedkope mixers, maar die DJM-400 is heerlijk.. Jij zegt 3 of 4 kanaals, maar meestal rekenen ze de mic kanalen erbij, niet zijn niet echt te gebruiken. DJM-400 heeft geen aparte record/master sterkte regeling, maar voor thuis is daar prima omheen te werken!
Moet wel zeggen, dat 2 kanalen wel snel vol zitten...
Edit: Als je nog vragen hebt over de DJM-400. Ik kan ze beantwoorden!
Poster: WopWopWop
Zijn die dingen van stanton platic? naja had ik wel verwacht maar waar is bv die Cdj800 dan van gemaakt? ( deze lijkt mij wel goed van numark DXM Pro 10)
Poster: JollyJunkie
Ik zou voor een Numark DXM-01 gaan hoor, faders gaan soep/soepeler dan die van de DJM misschien kan ie geen bier opo slokken maar daar zijn mixers natuurlijk nooit voor bedoeld. en ik weet niet of je em ook off-road gaat gebruiken?
de Numark DXM mixers hebben trouwens ook betere geluidskwaliteit in tegenstelling tot wat iedereen denkt. Maar aals je echt goed kwaliteit spul wilt kan je isschien naar de Ecler Nuo 2 kijken maar die is dan weer wel 400 euro.... Maar die heeft ook een zalige EQ en geweldige faders supere kwaliteit en geluidskwaliteit is ook al helemaal goed!
Poster: DJ_IVI-R
heb ook nog een reloop rmx 40 bpm in nieuwstaat staan voor 150euro.. moest je interesse hebben
Poster: BoydGrift
Ik kan dus niet omgaan met numark mixers, als je daar een djm400 naast zet ben je echt in de hemel!
helemaal zn dxm09, effecten zijn niet bruikbaar, faders lopen niet lekker, eq is waardeloos schel noem het maar op!
quote: |
Poster: JollyJunkie maar Pioneer is als je er het geld voor hebt ook wel heel lekker ![]() |
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.