Poster: Stefjuuh
Verbeterpuntje.. DJM-900? (Dubbele effect sectie?)
Poster: Lead
Met een EFX heb je de effecten van de DJM800 niet meer nodig hoor (behalve de ROLL dan). EFX geeft een overkill aan effecten waarbij de sectie van de 800 wat verbleekt :DDJM-909 heeft inderdaad een dubbele effect sectie
Waarom zie ik dan set-up's met djm-1000 en 2 efx-1000? Je zal er vast leuke variaties mee kunnen uitvoeren! Ik geef toe, tis dan wel een beetje overkill...
Ik zei btw toch echt djm-900..
Poster: Stefjuuh
Waarom zie ik dan set-up's met djm-1000 en 2 efx-1000? Je zal er vast leuke variaties mee kunnen uitvoeren!
Ik geef toe, tis dan wel een beetje overkill...
Waarschijnlijk zie je deze alleen maar omdat dit de enige DJ mixer is waar je 2 lossen send/returns hebt. Er zijn dus eigenlijk geen andere mixers waar je 22x EFX-1000 op kunt aansluiten.
Poster: StefjuuhIk zei btw toch echt djm-900..
Poster: sanderk
nee ,niet als send/return... want dan kan ik de effecten van de djm niet tegelijkertijd met de efx effects gebruikenen andersom
Deze qoute komt uit een ander topic. Sanderk heeft hem dus gewoon na zn mengpaneel aangesloten, zodat hij ook de andere effecten kan gebruiken! Nadeel is dat je hem dan niet aan 1 kanaal kan toewijzen, maar elk voordeel heb zn nadeel hea..