DJ materiaal of Auto?? (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJ_kristof    posted on 01-07-2005 22:05
Heb weer een probleem,zou ik mijn geld sparen voor een auto of een nieuwe instalatie kopen??DJ zijn is een hobby,daar moet ge nie naar geld kijken,maar als ge geen auto hebt is het moeilijk om op plaatse te komen
Dus wat zou ik doen? Geld voor auto, of geld voor Instalatie. De meeste hier zulle wel een auto hebben,maar hebben jullie vroeger ook de keus gemaaktConfusedWat was die??

What do you think about DJ materiaal of Auto?? ??

Vote :   

Rhino    posted on 07-07-2005 09:36
hahaha Ja boetes, maar er schijnt een nieuwe legale radar  op de markt te zijn!Happy, laughing
Jorrit    posted on 07-07-2005 12:52
je kan ook gewoon de aangegeven snelheid rijden, dan hoef je die radar niet eens te kopen, das minder kosten. En als je niet scheurt verbruik je ook minder benzine...

Maar aan de andere kant .... :P
Rhino    posted on 07-07-2005 15:13
Snelheid is adrenaline
adrenaline is verslavend !
Maar al met al valt het bij mij ook wel mee in topsnelheid hoor, ga echt geen 200 rijden
maar snel naar de 140 aan een stuk door in rap tempo is errrug lekker !
Happy, laughing

djmamo    posted on 07-07-2005 16:31
en dat heeft niets meer met de topic te maken  ok maar wel leuk
www.moonentertainment.nl
Rhino    posted on 07-07-2005 16:38
Gupy    posted on 07-07-2005 22:17
Ach autorijden wordt goedkoper als je ouder wordt...en zeker als je met je gezin bent.
Maar alle verstand komt toch met de jaren.
Rhino    posted on 08-07-2005 09:24
hmmm ben 33 , als het nu nog moet komen komt het nooit meer .
LOL !
Lead    posted on 08-07-2005 09:33
Poster: Rhino
er schijnt een nieuwe legale radar op de markt te zijn!Happy, laughing

Vertel eens meer, dat is iets wat ik echt goed kan gebruiken Winking my eye
Let the BASS be louder
Gupy    posted on 08-07-2005 09:38
hmmm ben 33 , als het nu nog moet komen komt het nooit meer .
LOL !

Oh..ik wordt in september 33....zal bij jouw wel een dezer dagen komen.....dat verstand. Happy, laughing
Rhino    posted on 08-07-2005 09:42
Ik zal t even voorje uitzoeken.
De broer van een collega van me zit in die handel en ik heb het er kort even over gehad.
Het gaat om een kastej met usb aansluiting dat demontabel is middels clips.
Op het moment dat je de software via je PC installeert is de radar via de software (en ik geloof ook via GPS)actief.
Op het moment dat je gescanned en aangehouden wordt druk je op de reset knop en alle software wordt gedelete.
Wettelijk is het kastje nu niets meer dan een doosje waar je bijvoorbeeld ook boutjes en schroefjes in zou kunnen bewaren.
Eenmaal thuis pak je het kastej weer uit de auto , hangt t aan je pC , upload de software ,en je bent weer actief
Het systeem is legaal omdat de wet op dit punt geen regel kent.
iets is een radar als het scant, ietrs is geen radar wanneer het de scannende functie niet meer ondersteunt(door het deleten)
Nu moet ik dus alleen even de naam van het nieuwe systeem vragen als ik mijn collega zie want dan zoekt het wat makkelijker.
Ik zal dan denk ik ook even een link neezetten
Happy, laughing
Rhino    posted on 08-07-2005 09:43
2 GuPiiiiiiiiiiiieeeeeyyyyy
W.i.M    posted on 08-07-2005 17:32
Poster: Lead
er schijnt een nieuwe legale radar op de markt te zijn!Happy, laughing

Vertel eens meer, dat is iets wat ik echt goed kan gebruiken Winking my eye

Wat ik wel weet is dat je nu die nieuwe laserguns kunt tegenhouden met een radar die als een lasergun gericht wordt op de auto hij een piep geeft dat er een meting plaats vind en zichzelf dan na een paar seconden uitschakeld. Op deze manier heb je enkele seconde extra tijd om af te remmen.

En omdat het systeem zichzelf na een paar seconden uitschakeld (kan je instellen) belemmer je niet de meting van de politie

Wel zorgen voor een automatische deur in de garage of iets anders wat automatisch aangaat als je thuiskomt anders heb je geen smoes want daar heb je deze radar natuurlijk voor nodig.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 08-07-2005 17:34 (10%)
ccc    posted on 09-07-2005 00:20
Road Pilot heet het misschien?
Me-Jay    posted on 09-07-2005 13:05
'k heb ook die keuze moeten maken, twee weken geleden. Heb voor de installatie gekozen. Een auto is ontzettend duur, en ik ken genoeg mensen met e-en auto die me kunnen rondrijden als het nodig is. En desnoods de fiets

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

199 Users online: 111 Guests (88 Unknown)
Pages generated today : 33.129
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.940.421