[T] Detekk DJ - Drop Bombz (Hardstyle Track)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DeteqBoy    posted on 18-07-2008 16:42
Gemaakt in fruityloops en ben er behoorlijke tijd mee bezig geweest Happy, laughing

Reacties en tips zijn altijd welkom Happy, laughing

Download link: ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

Het lijkt me ook leuk om is een keer met iemand samen te werken dus als iemand zin heeft dan hoor ik het graag Happy, laughing
User edit by DeteqBoy on 18-07-2008 @ 16:43:32 (68%)

What do you think about [T] Detekk DJ - Drop Bombz (Hardstyle Track) ??

Vote :   

tairip    posted on 18-07-2008 17:37
Het eerste wat me opvalt is de naam van de track!
Final version 1! Haha er kan toch maar 1 de final version zijn! Winking my eye

Hoelang produceer je al? Het klinkt namelijk niet echt als 1 geheel, sommige geluiden voornamelijk de synths staan er hard ten opzichte van andere geluiden.
Wat je kan doen om je kick meer te laten pompen is een compressor gebruiken en wat EQ!

Ik weet dat het veel tijd kost maar wat meer afwisseling in de drums doet meer vertier... dan lijkt het niet de hele tijd hetzelfde...

Verder ga zo door je bent zeker op de goede weg! (ik moet ook nog veel leren Winking my eye)
User edit by tairip on 18-07-2008 @ 17:40:01 (100%)
DeteqBoy    posted on 18-07-2008 18:45
Produceer zon 3 maanden actief nu Happy, laughing En mastering heb ik sowieso nog weinig verstand van :P Over die kick zit al een compressor heen en ook een eq Happy, laughing Door mijn boxen pompt hij ook aardig maar ik heb nu nog hifi en geen producing monitors dus dat kan al een groot verschil maken Happy, laughing

thx voor je comment iig! Happy, laughing
Boyd    posted on 18-07-2008 19:17
Hij klinkt wel lekke hoor, alleen vindt het begin een beetje standaart klinken!
DeteqBoy    posted on 18-07-2008 21:17
ja het begin is niet echt speciaal nee, heb ook eerste de melodie en break enzo gebouwd en toen ff snel begin eraan gemaakt omdat ik hem wou draaien in me mix haha :P

maar thx voor je reactie Happy, laughing
Xtremer    posted on 20-07-2008 19:20
Klinkt wel lekker, maar zoals BodyGrift al zei: hij is een beetje basicWinking my eye. Ik mis de keiharde kick die bij Hardstyle tracks aanwezig zijn. Het zijn een beetje standaard samples met een kleine aanpassing misschien, maar het geheel is wel lekker gedaan! Welke VST's gebruik je voor de synths? Maargoed voor je eerste track is het niet verkeerd, blijven oefenen en proberen! Succes:D.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
DeteqBoy    posted on 21-07-2008 12:45
mijn melodie is een z3ta in combinatie met 3osc. verder zit er een junglist, vanguard, en pro 53 in zo even uit mijn hoofd Happy, laughing

en thanks voor je reactie Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 6.274 days.
 Post CommentThat would be 209.1 months
or a whopping 17.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

542 Users online: 261 Guests (281 Unknown)
Pages generated today : 63.663
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.537.436