aangenaam, in real life noemen ze me ook wel david (dave/deef)
10 jaar geleden ben ik begonnen met draaien en al snel volgde t eerste feestje. was het destijds alleen hardcore, draai ik nu hardcore/darkcore, early hardcore, early rave, oldschool, classics, techno, hardtechno en schranz.. (en stuntel ik heel af en toe met drum 'n bass)
vanaf juni 2004 t/m eind 2006 heel erg druk geweest met werken en veel in het buitenland geweest daarvoor. heel erg mooi, maar t draaien op feesten zakte helemaal weg.
op dit moment ben ik bezig het draaien op feesten weer op te pakken alleen gaat t niet zo soepel als dat ik wil.
What do you think about Intro: the void illuminator ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.273 days. Post CommentThat would be 209.1 months or a whopping 17.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...