Weet iemand of er voor de cdj-200 inmiddels al en flghtcase is? Ik wil namelijk een cdj-200 gaan kopen, maar ik wil er natuurlijk ook zo snel mogelijk een case voor. Het liefst eentje van Pioneer zelf of eentja van prodjuser... Iemand enig idee?
What do you think about Flightcase Pioneer cdj-200 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik had er al aan zitten denken, dus ik zal eens even die Pioneer site checken voor de officieële maten van de twee, want als de 200 echt veel groter is gaat dat lastig passen.. Maar dat ga ik dus maars even checken, thnx voor the advice lead
Aha Lead, ik weet al waarom ik dacht dat die case van de cdj-100 niet groot genoeg zou zij: Iemand die de Pioneer site invult heeft een foutje gemaakt.
Die peenvogel heefd een paar getallen om gedraait..whaha Maar thnx i.g.v. Lead!
User edit by Dj_Danny on 02-07-2005 @ 11:18:51 (56%)
Das mooi mij lijken het ook superdingen en ik wil er dan ook twee gaan kopen. Het worden m'n eerste pioneers Issie zo cool dattie ook koffie maakt? (dan zijn mijn ouders tenminste overtuigt..)
het gebruik van het pioneer logo... Sjonge jonge... dan zetten ze dat logo er toch niet op. Gaat Pioneer nog een speciale tas/case voor de CDJ-200 maken?
ja sorry weet nie of exact om logo gata maar had geloof ik zoiets gehoord...
maar ziijn in ek geval in conclaaf met pioneer
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.390 days. Post CommentThat would be 246.3 months or a whopping 20.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...