Jullie eigen discotheek (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DJADMIN    posted on 17-07-2008 13:41
Stel je eens voor :

Je krijgt 1 miljoen euro voor het opzetten en realiseren van je eigen discotheek. In die 1 miljoen zit alles, met uitzondering van het pand : dit is een ruimte van 2 etages, 50 meter lang, 20 meter breed.

Wat ga je realiseren ? Wat ga je doen ? Hoe ga je het aanpakken in de eerste weken ? Grote namen ? Of juist residents ? Voor welke aparatuur kies je ? Hoeveel personeel trek je aan ?

Enzovoort enzoveert, het lijkt me leuk om te zien wat DJ'S en LJ'S zouden willen zien met hun eigen inrichting ! Nu draai je in opdracht van een ander, vanaf heden (fictief Winking my eye) voor jezelf ! Uit welke muziekstijlen bestaat je discotheek ? Wat voor beleid hanteer je ? Laat je creatieve gedachten doorspelen en post je zaken ! Wellicht met tekening der bij Winking my eye
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000

What do you think about Jullie eigen discotheek ??

Vote :   

niiicola    posted on 02-06-2009 07:21
Poster: DJBas
fris geeft echt leuke feesten, ik heb er ook wel eens gedraait in de lichtfabriek!
dus een kinderdisco is niet helemaal uniek meer maar zeker een goed ideeCool
 Ik ga altijd naar de Zandzee in Bussum. Chuckie Is daar vaak!
Gewoon.
Dannboy    posted on 02-06-2009 12:14
Poster: JJenzz

Ik zou veel uitgeven aan reclame en bekende dj's in het begin om zo het volk wat te trekken.

Dat zou ik niet doen, ikzelf ben nja redelijk betrokken geweest met het opstarten van de club in de Time Out. Heb daar daarna ook bijna 2 jaar in die zaal achter de bar gestaan. Als je in het begin de mensen te veel verwend, komen ze daarna niet meer omdat je dan ze "laat zitten" door minder vaak grote namen te boeken. Je hebt veel meer aan een stabiel begin met een erg goede resident uit de omgeving.
Nvie    posted on 02-06-2009 12:37
Graag hier verder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

290 Users online: 171 Guests (119 Unknown)
Pages generated today : 45.737
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.953.029