Ik zou wel voor de verandering een club voor de jeugd willen maken!
een plek waar minderjarigen alvast kunnen wennen aan het uitgaansleven, want daar zijn er veels te weinig van in nederland. Alleen maar van die vreemde kinderdisco'tjes die 1 x in de maand een feest organiseren en als je er dan 1 x heen gaat denk je meteen dat doe ik nooit meer.
Maar als er echt een plek komt die cool is voor de jeugd, denk ik wel dat daar handel in zit.
Ik wil dat de club een hele strenge beveiliging krijgt en met uitgebreide controles op eventueel mee naar binnen gesmokkel van drugs/alcohol, zodat de ouders hun kind met een gerust hart hun kinderen hier ''uit'' kunnen laten gaan.
De ruimte moet modern worden ingericht, met LED's aan de muur, grote plasma schermen en een spetterende lichtshow moet er ook standaard komen elke vrij,za en zo.
boven idd een chill gedeelte, met zitzakken, smoothie bar, pooltafels (met neon eronder), en gewone lounge banken.
Ik heb er bewust voor gekozen het lounge gedeelte boven te doen want het is leuker als je aankomt om mensen te zien dansen dan om ze te zien zitten.
Beneden dus het dans gedeelte, + bar
de dj set: 4x pioneer cdj 1000 mk3, 1 x pioneer efx100, 1 x djm800
omdat een club voor minderjarigen nog niet echt bekend is lijkt het me goed vooral in de beginperiode grote namen te laten draaien om mensen te trekken
denk aan: laidback luke, afrojack, fedde le grand, lucien foort, erick e, funkerman, roog, baggi begovic
een beetje de grote namen van nu die de jeugd ook kent (nu maar hopen dat ze willen draaien voor zulk jong publiek ;p)
het lijkt me handig om deze club in utrecht neer te zetten, omdat dat dat de centraalste provincie van ons landje is, en dus voor veel mensen goed te bereiken.
qua promotie lijkt het me handig flyers en dergelijke rond te spreiden op middelbare scholen.
ook moet er op de flyer duidelijk vermeld worden dat er goede beveiliging en strenge controles zijn (als de ouders dit lezen laten ze hun kinderen eerder gaan, weet ik uit ervaring)
het personeel moet van mij hip en stijlvol gekleed zijn, en ze moeten opvallen als ze tussen de menigte lopen.
standaard voor de mensen die bij mijn club werken: witte nikes, zwarte skinny jeans (hahaha) en een witte polo met daarop de naam van de club, 'crew' en de naam van degene die met dat shirt loopt op de mouw.
de muziekstijlen worden dus vooral house
electro house/funky house/deep house/minimal/okee... dirty house ook maar/eclectic
de kleuren die centraal staan in mijn club: limoen/turqoise en zwart
pfoe dat was me wat typewerk