Jou DJ-History
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JJenzz    posted on 16-07-2008 22:16
Ik heb al namelijk opgezocht bij search of dit topic al bestond waarschijnlijk niet dus...

Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd welke dj's hier bekend zijn op fuiven of gewoon dj zijn thuis en dat zo blijven houden.
Graag wil ik ook horen hoe je carrière begonnen is als dj :d.

Ik zal even beginnen met mij.
Ik draai al een jaar, eerste keer mogen draaien op de sportdag van mijn school. Nadien mocht ik op 16jarige partys gaan draaien. Nog geen contact gehad met echte fuiven of discotheken ben wel ermee bezig met een mixje aan het maken en sturen naar een paar discotheken :d.

grtzz & beatzz

What do you think about Jou DJ-History ??

Vote :   

Stefjuuh    posted on 16-07-2008 22:32
Laats na het voetballen een halfuurtje gedraait. Bezig met disco's en dj contests.. Draai sinds begin dit jaar echt met gear. Ben nu 16.. (en een half..Winking my eye)
OrsonWelsh    posted on 17-07-2008 08:04
Mijn DJ History:

20 jaar geleden begonnen (eh..nee, 21 jaar geleden begonnen) op de zondagmiddag in een disco in het oosten van het land.
In 1992 mn eerste grote Rave gedraait, The Orient Rave in Doetinchem. Samen met Human Resource, Ruffneck, Hooligan, The Dreamteam, Bass D en ik back to back met Theo Nabuurs (mentale).
In 1996 Dutch Housemix Champion geworden. Daarna in clubs gedraaid als de hoeve Groesbeek, It, Escape, Lexion, Ballhaus/Factory Dortmund, World Center Kleve en eigenlijk de hele wereld gezien....
bartezzz    posted on 17-07-2008 10:40
nooouw... daar komt mijne dan aan, ik draai nu 2 jaartjes.
me eerste feestjes waren 2 schoolfeesten, daarna deed ik mee aan een dj contest @ licht fabriek, haarlem en ik was al verbaast dat ik door was naar de finale maja toen won ik dus ook nog Happy, laughing.
daarna kreeg k eignlijk meteen een boeking in club stalker, haarlem en ik heb net te horen gekregen dat ik dus 15 augustus een set van 2 uur krijg in beachclub vroeger (draai mee met een feest dat smack heet).
DJADMIN    posted on 17-07-2008 10:44
Inmiddels al 6 / 7 jaar DJ.

Begonnen op de schoolfeestjes, beetje geluk mee gehad. Eerst assisteren, veel kijken, en veel leren. Daarna zelf gear kopen, en veel oefenen. Vervolgens netwerken en wat kleine feestjes doen.

Twee jaar geleden in contact gekomen met een mooie discotheek ('t maf) en sindsdien één van de residents aldaar. In de tussentijd ook nog in een vijftal andere discotheken gedraaid...

Kort maar krachtig, toch ?
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

176 Users online: 75 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 29.660
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.846.206