Poster: djmamo
ik heb een reactie terug op mijn verstuurde mail:
De laaste DJ's worden deze week ingedeeld en die worden ingeplant tot half mei. De aanmeldingen zijn gesloten
dus de volgende ronde begint in mei. Ik snap dat sommige dat van jullie vind dat het te lang duurt.
Je kunt het ook op een andere manier te kijken want als je dat te lang vind duren betekend dat je de concurentie
niet aan durft. En als je winnaar wordt van deze DJ contest ben je ook echt 1 van de beste van Nederland.
Omdat er zoveel aanmeldingen waren.
Hopelijk ben je voldoende geinformeerd.
De aanmeldingen zijn gesloten dus de volgende ronde begint in mei.
Ik snap dat sommige dat van jullie vind dat het te lang duurt.
Je kunt het ook op een andere manier te kijken want als je dat te lang vind duren betekend dat je de concurentie niet aan durft.
Poster: DJDyno
Waarom staat die banner dan nog links op de site van de HmH?
Wat is dát nou voor een stom antwoord?
Poster: HouseContainer
Mix probeer ik dit weekend op mijn site online te zetten.
Poster: Dyno
Mr-Q = 4 september 2008Hardshort = 4 september 2008stekdehey = 11 september 2008kardon = 25 september 2008dj_jr = 25 september 2008Die zijn al geweest, maar, ...... nooit meer wat van gehoord!Ik moet aanstaande donderdag (9 oktober).Ben benieuwd hoe het zal gaan, want ik zal hier voor het eerst voor publiek met cd's gaan draaien.Uiteraard wel ervaring met de CDJ's, maar alleen thuis gebruikt.
Mr-Q = 4 september 2008Hardshort = 4 september 2008stekdehey = 11 september 2008kardon = 25 september 2008dj_jr = 25 september 2008Die zijn al geweest, maar, ...... nooit meer wat van gehoord!Ik moet aanstaande donderdag (9 oktober).Ben benieuwd hoe het zal gaan, want ik zal hier voor het eerst voor publiek met cd's gaan draaien.Uiteraard wel ervaring met de CDJ's, maar alleen thuis gebruikt.
Poster: Basrose
op mijn verjaardag
Gaat je vast goed af met cdspelers... je hebt genoeg ervaring dus je pakt het zeker weten snel op!
Succes en ik hoop dat je de jury nog zie :P (wie dat ook mag zijn bij hardstyle)
Poster: stekdehey
ik was dus 11 september. en helaas niet gewonnen....
wat ik alleen niet snap is dat als er 10 deelnemers zijn op zo'n avond en iedereen draait dezelfde platen(show me love hardwell mix, enz.) en helemaal niemand danst.
ik heb zelf iets anders gedraaid omdat ik die muziek op die avond niet zag zitten. gewoon lekkere danceplaten opgezet( lasgo, milk inc, anna grace enz.) en de mensen begonnen bij mij wel te dansen. ik mocht zelf iets langer door draaien, omdat mijn laatste nummer jan wayne - because the night (highstreet allstars mix) was. en die stonden ze mee te zingen. en het mooiste vond ik: ik was klaar en de volgende begint, en de zaal loopt gewoon leeg....
oke ik geef toe mijn mix kwaliteiten zijn niet zo goed als tiesto, maar niemand van het publiek heeft gehoord dat er 1 plaat fout ging. volgens mij sta je als dj voor de taak het publiek te vermaken, zodat ze het naar hun zin hebben. en als mensen het naar hun zin hebben gaan ze drinken. en komen ze de volgende keer terug, omdat het gezellig was.
Poster: stekdeheyPoster: Dyno
ik was dus 11 september. en helaas niet gewonnen....
wat ik alleen niet snap is dat als er 10 deelnemers zijn op zo'n avond en iedereen draait dezelfde platen(show me love hardwell mix, enz.) en helemaal niemand danst.
ik heb zelf iets anders gedraaid omdat ik die muziek op die avond niet zag zitten. gewoon lekkere danceplaten opgezet( lasgo, milk inc, anna grace enz.) en de mensen begonnen bij mij wel te dansen. ik mocht zelf iets langer door draaien, omdat mijn laatste nummer jan wayne - because the night (highstreet allstars mix) was. en die stonden ze mee te zingen. en het mooiste vond ik: ik was klaar en de volgende begint, en de zaal loopt gewoon leeg....
oke ik geef toe mijn mix kwaliteiten zijn niet zo goed als tiesto, maar niemand van het publiek heeft gehoord dat er 1 plaat fout ging. volgens mij sta je als dj voor de taak het publiek te vermaken, zodat ze het naar hun zin hebben. en als mensen het naar hun zin hebben gaan ze drinken. en komen ze de volgende keer terug, omdat het gezellig was.
Gaat inderdaad nog al vaag.
Persoonlijk vindt ik een dj ook beter als hij het publiek weet te vermaken (okee je moet wel een redelijke overgang hebben)
Poster: djmamo
ik heb besloten dat ik niet meer mee ga doen omdat ik het te vaag en te lang vind.
Poster: justjustin
Ik zat er ook aan te twijfelen maar gewoon even draaien is ook leuk,,,,
Poster: Ferry
Na lange afwezigheid op het forum ben ik weer terug!
Ik ben er vorige week geweest (2-10), ben een ronde verder, maar als het er zo naar uitziet is de volgende ronde pas in mei/juni 2009. Als ik dat van tevoren had geweten had ik er wel beter over nagedacht.
Verder is er niets bekend wie er door zijn, wat precies de regels zijn en wanneer de grande finale gepland staat.
Verder vond ik in mijn ronde de competitie aardig, maar er werden wel allemaal dezelfde nummers gedraait. Omdat Vato in de jury zit (niet gezien trouwens) betekend niet dat iedereen Vato moet na-apen om in de volgende ronde te komen.
Voor de mensen die nog gaan, please doe je eigen ding en hou er rekening mee dat je geen "platen" draait die al geweest zijn.
Verder staan er 4 cdj's, gebruik er in iedergeval 3 om een beetje indruk te maken op de jury.
Degene die ik het beste vond is niet door... Maar juryleden zijn en blijven mensen met een bepaalde smaak.
Voor de mensen die morgen moeten, suc6 alvast!
@ tairipUhhmm,......![]()
![]()
, ........ in mijn profiel staat stond 1979 ja.
Nou,..... gisteren gedraaid .....Ik ging mijzelf aanmelden bij binnenkomst en hoorde dat ze mijn bevestigingsemail niet gezien hebben ... Ok, kan gebeuren. Had de mail ruim op tijd gestuurd, maar ja. Ik zou dus als laatste pas aan de beurt zijn om te draaien. Als 12e. Uiteindelijk kwamen er 3 dj's niet opdagen.Druk was het niet, maar de mc zei dat dit de drukste avond was tot nog toe ....Voor iemand die nog nooit met CDJ-1000's (er stonden er 4) voor publiek heeft gedraaid, ging het best goed. Geen fouten gemaakt. Het ging eigenlijk als vanzelf, alsof ik gewoon met vinyl bezig was, haha.Maarja, de jury vond 2 andere dj's beter, terwijl zij beiden wél hoorbare fouten in hun sets hadden.Geen idee ook waarop deze beslissingen gebaseerd waren, dat kregen we niet te horen. Er was ook geen jury overleg. Ik was klaar met draaien en kregen gelijk te horen wie er door waren.Al met al ben ik weer een ervaring rijker (na 18 jaar als dj) En mocht het ooit zo ver komen dat ik écht moet overstappen op cd's, ben ik er klaar voor!