Poster: Basrose
Nou ik zag een filmpje op de website... Wat ik daaruit kon halen is dat ze op de 1e verd een nieuwe zaal aan het bouwen zijn waar een beetje house/eclectic komt... Deze zou 20+ worden. Ik denk dat we kunnen aannemen dat de winnar van de contest hier een plaatsje krijgt.
Nou ik zag een filmpje op de website... Wat ik daaruit kon halen is dat ze op de 1e verd een nieuwe zaal aan het bouwen zijn waar een beetje house/eclectic komt... Deze zou 20+ worden. Ik denk dat we kunnen aannemen dat de winnar van de contest hier een plaatsje krijgt.
Poster: justjustin
hahahah hoezo ik ben een leek kwa hollywood hahaha....blijkt maar weer
Poster: dj-nick
Die zaal komt er inmiddels al niet meer, dat filmpje is 3 jaar geleden gemaakt voor het 10 jarige bestaan.
Poster: dj-nick
Hoebedoel je?
Dat lijkt me wel raar als te veel ervaring hebt... ik neem aan dat de beste dj moet winnen.
Volgens mij heb ik die twee ook gehoord en was dat de eerste avond van de contest.
Poster: Basrose....... Net zo als met de sollicitatie van basement dj. Gewoon 3 uur van te voren afzeggen terwijl ik een boeking heb gecancelt om erbij te kunnen zijn.
Erg slecht.Echt?! Wat een eikeltjes zeg!Ik zou bijna zeggen dat ik er niet meer heen ga voor de contest, maar niet op komen dagen is niet echt goed voor je naam .....
Poster: DJDynoPoster: BasroseEcht?! Wat een eikeltjes zeg!Ik zou bijna zeggen dat ik er niet meer heen ga voor de contest, maar niet op komen dagen is niet echt goed voor je naam .....
Nee idd als ik niet kom zeg ik gewoon netjes af... Er waren ook mensen die geen mail hebben gehad en die gewoon bij hollywood stonden. erg lullig en erg raar gegaan... doe dan niet 2 sollicitatie rondes.
Poster: djmamo
ik heb n et een mailtje verstuurd naar de organisatie van de contest, met daarin de vraag of er meer duidelijkheid over de contest kon worden gegeven. hoe lang gaat het duren enz. is het wel rieeel.
als ik iets hoor zijn jullie de eerste die het weten, op mij na dan
Poster: justjustin
das interesant om te weten jah...
Ik moet 20 Nov