Hollywood Music Hall Dj Contest! (2/15)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Yorick    posted on 14-07-2008 15:05
Ben jij het nieuwe DJ of MC talent van 2008?
Dan is Pioneer ism Bacardi, Nightlife Magazine, HmH & Digidance op zoek naar jou! vanaf donderdag 24 juli elke donderdag in Hollywood Music Hall van 22.00 uur tot 03.00 uur krijgen Dj's de kans zichzelf te bewijzen tijdens de wekelijkse 'Pioneer DEEJAY CONTEST 2008!'

de winnaar wint een pioneer DJ set twv €.5000,-
(2x pioneer CDJ1000-mk3 & 1 pioneer DJM-800)
een platencontract bij Vato Gonzalez, een DJ spot in HmH, en een exclusief interview in Nightlife Magazine.

http://www.iamfunkyfresh.eu/djcontest/
Mod edit by Lead on 30-07-2008 03:36 (1%)

What do you think about Hollywood Music Hall Dj Contest! ??

Vote :   

Renzis    posted on 16-07-2008 10:00
ik had me ook even ingeschreven, verwacht geen uitnodiing, omdat hier zich echt te veel mensen voor inschrijven volgens mij
justjustin    posted on 16-07-2008 10:05
Poster: Renzis
ik had me ook even ingeschreven, verwacht geen uitnodiing, omdat hier zich echt te veel mensen voor inschrijven volgens mij

Ik had ook al zown vermoeden....net iets te commercieel
Jorrit    posted on 16-07-2008 10:25
Poster: Renzis

Ik heb me ingeschreven en ben uitgenodigd, ik dacht dat iedereen de kans kreeg om te draaien?
Basrose    posted on 16-07-2008 12:38
Poster: Jorrit

Ik heb me ingeschreven en ben uitgenodigd, ik dacht dat iedereen de kans kreeg om te draaien?

Ja dit begreep ik ook... Heb ook een uitnodiging gehad voor de 31ste
Dubbel_Fristie    posted on 16-07-2008 13:18
Ik heb helaas geen uitnodiging gehad Unhappy
Wat voor tracklist hebben de gene die toegelaten zijn opgegeven??
Bastian    posted on 16-07-2008 13:47
Wel een beetje vreemd met uitnodigingen... ik heb zo m'n vermoedens:P
justjustin    posted on 16-07-2008 14:30
Ben alleen uitgenodigd voor 31e om te kijken....de rest krijgt het later te horen...
Alleen als je de 31e moet draaien krijg je het te horen Winking my eye
User edit by justjustin on 16-07-2008 @ 14:47:50 (15%)
dancedimension    posted on 16-07-2008 20:19
Ik ben ook uitgenodigd de 31eWinking my eye Dus ben benieuwd
bartezzz    posted on 16-07-2008 22:40
ik was ook voor de 31ste uitgenodigt maar dan kan k niet en de week daarna ook niet dus dat heb k gemailt en toen kreeg k meteen een mailtje of k 21 augustus kon dus moet k dan waarschijnlijk komen draaien...
bartezzz    posted on 16-07-2008 22:41
Poster: Dubbel_Fristie
Ik heb helaas geen uitnodiging gehad Unhappy
Wat voor tracklist hebben de gene die toegelaten zijn opgegeven??

ik heb echt alleen maar van die super onbekende maar wel echt pakkende minimal/techno tracks ingezonden.
Basrose    posted on 17-07-2008 09:06
Ik denk dat ze eerder selecteren op ervaring en leeftijd. De platenkeuze is voor in een later stadium zodat ze niet teveel dezelfde nummers op een avond willen...
Renzis    posted on 17-07-2008 11:54
dan zal ik me wel te laat hebben aangemeld als ik de reacties hier boven zo lees.
tym    posted on 17-07-2008 19:21
met alle respect voor mr gonzalez maar ik zou graag willen winnen alleen die productie/platencontract bij vato mogen ze van mij achterwege laten, want zijn smaak qua house is absoluut niet de mijne. het wordt hier wel een beetje in een hokje geplaatst, want stel ik ben een techno dj en ik draai de hele zaal plat, kan ik dan wel winnen? want sinds wanneer maakt vato gonzalez techno platen?

beetje vaag..
en ja, een residency in de HMH, maar ik woon in amsterdam. er wordt heir wel een beetje op eclectic gemikt volges mij ;(
Bastian    posted on 17-07-2008 19:28
Poster: tym
met alle respect voor mr gonzalez maar ik zou graag willen winnen alleen die productie/platencontract bij vato mogen ze van mij achterwege laten, want zijn smaak qua house is absoluut niet de mijne. het wordt hier wel een beetje in een hokje geplaatst, want stel ik ben een techno dj en ik draai de hele zaal plat, kan ik dan wel winnen? want sinds wanneer maakt vato gonzalez techno platen?

beetje vaag..
en ja, een residency in de HMH, maar ik woon in amsterdam. er wordt heir wel een beetje op eclectic gemikt volges mij ;(

Ja eclectic is een hype tegenwoordig en hmh kiest ook vaak voor 't commercieelst dus denk dat je hier al zowieso niet on-commercieel kan gaan.
djtnox    posted on 20-07-2008 22:49

Een bak pioneer gear winnen is natuurlijk super, maar of je er als dj nu zoveel verder mee komtConfused
Ik heb inmiddels op eigen kracht op een behoorlijk festival gedraaid en ben ook in onderhandeling met een boekingskantoor die mij wil promoten... Heb ik geen wedstrijd voor nodig gehad, je zal het uiteindelijk toch echt zelf moeten bewijzen

bartezzz    posted on 20-07-2008 23:13
Poster: Bastian

Ja eclectic is een hype tegenwoordig en hmh kiest ook vaak voor 't commercieelst dus denk dat je hier al zowieso niet on-commercieel kan gaan.

ik berijk r dus echt niks mee denk k want k draai echt van die minimal en techno maar we gaan het zien... want ik weet echt al precies wat k ga draaien en toen k deze 20 min die k heb verzonnen voor een zaal deed ging echt iedereen los.
maar wel een beetje raaar dat k werd toegelaten dan met de tracks die k in dat lijstje had gezet...
User edit by bartezzz on 20-07-2008 @ 23:14:18 (24%)
Dyno    posted on 21-07-2008 10:24
Ik mag de 31ste ook komen. Ben benieuwd ...
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Basrose    posted on 21-07-2008 10:32
Poster: DJDyno
Ik mag de 31ste ook komen. Ben benieuwd ...

Gezellie zie ik je daar wel Happy, laughing
Jorrit    posted on 21-07-2008 11:03
Poster: bartezzz

ik berijk r dus echt niks mee denk k want k draai echt van die minimal en techno maar we gaan het zien... want ik weet echt al precies wat k ga draaien en toen k deze 20 min die k heb verzonnen voor een zaal deed ging echt iedereen los.
maar wel een beetje raaar dat k werd toegelaten dan met de tracks die k in dat lijstje had gezet...

Jij als DJ zou toch moeten weten dat wanneer een set in zaal A (+ publiek A) goed werkt, dit totaal geen garantie is dat het ook zaal B (+ publiek B) op z'n kop zal zetten...
Ik denk niet dat dit de manier is waarmee je zo'n contest zal winnen.
bartezzz    posted on 21-07-2008 11:10
Poster: Jorrit

Jij als DJ zou toch moeten weten dat wanneer een set in zaal A (+ publiek A) goed werkt, dit totaal geen garantie is dat het ook zaal B (+ publiek B) op z'n kop zal zetten...
Ik denk niet dat dit de manier is waarmee je zo'n contest zal winnen.

jaw en daarom zij k ook dat ik er denk ik niks mee ging berijken maar ik ga niet ineens een hele andere stijl draaien voor alleen die dj contest...
justjustin    posted on 21-07-2008 11:30
volgens mij wel een lekker djr onderonsje...zal vast gezellig worden!!!
Mr-Q    posted on 21-07-2008 17:42

ik bent ook de 31ste aanwezig nog meer Hardstyle dj's;D?  Iedereen alvast een fijne contest! en veel succes met draaien(y)

Mr-Q    posted on 21-07-2008 18:27
Poster: justjustin
Ben alleen uitgenodigd voor 31e om te kijken....de rest krijgt het later te horen...
Alleen als je de 31e moet draaien krijg je het te horen Winking my eye

Dat is ook inderdaad bij mijn zo ik moest wel me koptelefoon en me cd's meenemenHappy, laughing hahaxD
DJADMIN    posted on 21-07-2008 18:34
@ mr-Q

Beetje logisch niet ? :P
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Mr-Q    posted on 21-07-2008 21:25
Poster: DJADMIN
@ mr-Q
Beetje logisch niet ? :P

haha Djadmin, tja das wel zo. maar als het zo zou zijn als je daar met je spullen komt en dat ze zeggen je hoeft vandaag niet te draaien. dan kom je voor niks met je spullen naar de hmhxD

btw misschien zie ik jullie wel de 31ste:D

407 Users online: 284 Guests (123 Unknown)
Pages generated today : 47.393
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.740.784