Poster: Renzis
ik had me ook even ingeschreven, verwacht geen uitnodiing, omdat hier zich echt te veel mensen voor inschrijven volgens mij
Poster: Renzis
ik had me ook even ingeschreven, verwacht geen uitnodiing, omdat hier zich echt te veel mensen voor inschrijven volgens mij
Poster: Jorrit
Ik heb me ingeschreven en ben uitgenodigd, ik dacht dat iedereen de kans kreeg om te draaien?
Poster: Dubbel_Fristie
Ik heb helaas geen uitnodiging gehad
Wat voor tracklist hebben de gene die toegelaten zijn opgegeven??
Poster: tym
met alle respect voor mr gonzalez maar ik zou graag willen winnen alleen die productie/platencontract bij vato mogen ze van mij achterwege laten, want zijn smaak qua house is absoluut niet de mijne. het wordt hier wel een beetje in een hokje geplaatst, want stel ik ben een techno dj en ik draai de hele zaal plat, kan ik dan wel winnen? want sinds wanneer maakt vato gonzalez techno platen?
beetje vaag..
en ja, een residency in de HMH, maar ik woon in amsterdam. er wordt heir wel een beetje op eclectic gemikt volges mij ;(
Een bak pioneer gear winnen is natuurlijk super, maar of je er als dj nu zoveel verder mee komt
Ik heb inmiddels op eigen kracht op een behoorlijk festival gedraaid en ben ook in onderhandeling met een boekingskantoor die mij wil promoten... Heb ik geen wedstrijd voor nodig gehad, je zal het uiteindelijk toch echt zelf moeten bewijzen
Poster: Bastian
Ja eclectic is een hype tegenwoordig en hmh kiest ook vaak voor 't commercieelst dus denk dat je hier al zowieso niet on-commercieel kan gaan.
Poster: DJDyno
Ik mag de 31ste ook komen. Ben benieuwd ...
Poster: bartezzzik berijk r dus echt niks mee denk k want k draai echt van die minimal en techno maar we gaan het zien... want ik weet echt al precies wat k ga draaien en toen k deze 20 min die k heb verzonnen voor een zaal deed ging echt iedereen los.maar wel een beetje raaar dat k werd toegelaten dan met de tracks die k in dat lijstje had gezet...
Poster: Jorrit
Jij als DJ zou toch moeten weten dat wanneer een set in zaal A (+ publiek A) goed werkt, dit totaal geen garantie is dat het ook zaal B (+ publiek B) op z'n kop zal zetten...
Ik denk niet dat dit de manier is waarmee je zo'n contest zal winnen.
ik bent ook de 31ste aanwezig nog meer Hardstyle dj's;D? Iedereen alvast een fijne contest! en veel succes met draaien(y)
Poster: justjustin
Ben alleen uitgenodigd voor 31e om te kijken....de rest krijgt het later te horen...
Alleen als je de 31e moet draaien krijg je het te horen
Poster: DJADMIN
@ mr-Q
Beetje logisch niet ? :P