Poster: christiano
wat ik dus niet snap ook aan de contest is als je wint krijg je een platen contract bij vato gonzalez (dirty house records) die is failliet
Poster: Tomazos
oja?:S
Poster: MrCotino
Nee man er waren ook andere stijlen, in de kwartfinale was er ook nog een hardstyles dj kan ik me herinneren. En een andere dj die ook door is na de finale draait tech-house, minimal
Ja dat van dat platencontract begrijp ik ook niet echt
maar ik doe meer mee voor die die mk3's en djm 800 :P
ja ik las in het topic: vato, watskebeurt? het volgende:
geschreven door: djdolivieira
"Pas geleden nog iets nieuws van hem tegengekomen, Hij staat ook op Latn Village en hij schijnt bezig te zijn met een nieuwe Dirty bootleg cd met allemaal bootlegs, Trouwens zijn platen maatschappij is bankroet.
Hij bracht zijn dingen uit bij Digidance toch. Na die is nie meer."
dus hier uit maakte ik waar dat zijn platen label failliet is
Poster: Sandr
Zijn boekingen werden gedaan door Digidance, die zijn failliet dus heeft hij nu zelf een agency opgericht: 010Bookings.
Zijn platen brengt hij uit onder het label Dirty House. Terwijl hij dit voorheen deed bij verschillende labels.
ja ik las in het topic: vato, watskebeurt? het volgende:
geschreven door: djdolivieira
"Pas geleden nog iets nieuws van hem tegengekomen, Hij staat ook op Latn Village en hij schijnt bezig te zijn met een nieuwe Dirty bootleg cd met allemaal bootlegs, Trouwens zijn platen maatschappij is bankroet.
Hij bracht zijn dingen uit bij Digidance toch. Na die is nie meer."
dus hier uit maakte ik waar dat zijn platen label failliet is
Poster: djdolivieira
Hij zal wel een eigen label gaan starten denk ik, Wees daar maar niet bang van.
Komt allemaal goed
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.