Hollywood Music Hall Dj Contest! (13/15)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Yorick    posted on 14-07-2008 15:05
Ben jij het nieuwe DJ of MC talent van 2008?
Dan is Pioneer ism Bacardi, Nightlife Magazine, HmH & Digidance op zoek naar jou! vanaf donderdag 24 juli elke donderdag in Hollywood Music Hall van 22.00 uur tot 03.00 uur krijgen Dj's de kans zichzelf te bewijzen tijdens de wekelijkse 'Pioneer DEEJAY CONTEST 2008!'

de winnaar wint een pioneer DJ set twv €.5000,-
(2x pioneer CDJ1000-mk3 & 1 pioneer DJM-800)
een platencontract bij Vato Gonzalez, een DJ spot in HmH, en een exclusief interview in Nightlife Magazine.

http://www.iamfunkyfresh.eu/djcontest/
Mod edit by Lead on 30-07-2008 03:36 (1%)

What do you think about Hollywood Music Hall Dj Contest! ??

Vote :   

bartezzz    posted on 19-12-2008 14:52
ik moest eignlijk ook gister avond maar k had een betaalde best grote boeking in het patronaat in haarlem voor een volle grote zaal dus dat deed k echt liever en nu na afloop ben k daar echt blij mee want t ging super en heb er ook meteen weer 2 boekingen bij.
dj-nick    posted on 19-12-2008 16:06
Poster: Bartjens

Ginger er wel mensen door dan?

Ja 2 :S niet eens de beste naar mijn mening de ene mixte niet eens en de ander stond te draaien als of die moest poepen.
Bartjens    posted on 19-12-2008 16:11
Haha, dus de concurentie voor mij in de finale stelt nie veel voor :P Cool
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 19-12-2008 @ 16:12:00 (12%)
Tomazos    posted on 19-12-2008 17:04
was er gister ook aan het werk, kleine gozer met van die diamantjes op de hoofdtelefoon.. die aant draaien was bij dj contest.. heb ik HEEEL ff gezien, wat ik gezien heb vond ik wel erg goed
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Basrose    posted on 19-12-2008 17:53

of juist wel het is zo onvoorspelbaar als het maar wezen kan
dj-nick    posted on 19-12-2008 20:39

Denk dat je wel degelijk concutenie hebt, sommige draaien door de contest nu al in hollywood, zoals tomazos ook volgens mij? en zo ken ik er nog een paar
User edit by dj-nick on 19-12-2008 @ 20:40:05 (13%)
Stefjuuh    posted on 19-12-2008 21:02
Tomazos heeft volgens mij gewoon ff gevraagd..8-)
Tomazos    posted on 20-12-2008 04:34
Poster: dj-nick

Denk dat je wel degelijk concutenie hebt, sommige draaien door de contest nu al in hollywood, zoals tomazos ook volgens mij? en zo ken ik er nog een paar

ik draai daar niet door de contest hoor:P,
ben daar aangenomen nadat ik paar keer ben wezen proefdraaien Happy, laughing

ik draai in de hoofdzaal met 2 voornamelijk House dj's.. en ik ben voor het (boeren) 'commerciele' gebeuren..(plaatjes van radio/tmf.. vaak in een remix of dikke mashup) zodat het voor iedereen een leuke avond stappen is.. ook voor mensen die niet van house houden.. en dan is er nog een andere dj die commercieel draaid (die dj vind ik persoonlijk echt top en sterk draaien) 'patrick' en we zorgen er met ze alle voor dat er goeie hoogtepunten zijn dat het publiek uit ze dak gaat met enterainment door de microfoon en snel goeie 'meedoe' platen doormixen en natuurlijk niet te vergeten een hele licht/laser show eromheen.

Poster: Basrose

of juist wel het is zo onvoorspelbaar als het maar wezen kan

er zitten idd toch best veel kleine 'chuckies' tussen..
onthoud altijd: onderschat nooit je tegenstander(s) Winking my eye
User edit by Tomazos on 20-12-2008 @ 04:37:22 (27%)
Tomazos    posted on 02-01-2009 07:16
mensen die binnenkort opmoeten?
Denle    posted on 02-01-2009 18:38
komt er in 2009 ook weer een dj contest?

greetz
Renzis    posted on 02-01-2009 19:07
Poster: Denle
komt er in 2009 ook weer een dj contest?

greetz

Dude lees eerst een btje reacties door.

Waars duurt deze contest tot 2012 dus ga er maar niet van uit
danielvds    posted on 08-01-2009 10:34
Ik ben dinsdag gebeld dat ik vandaag mag komen als ik wil! Vorige keer kon ik niet omdat ik toen een gebroken arm hadCool

Wie moeten er nog meer vanavond?
Visionair Records | Daniel Danté
Mr-Q    posted on 08-01-2009 21:37
Poster: Renzis

Dude lees eerst een btje reacties door.

Waars duurt deze contest tot 2012 dus ga er maar niet van uit
  Reniz heb gelijk. ik deed ook mee aan die contest was rond septemberHappy, laughing maar het lijkt erop dat er nooit een einde komt aan de dj contestWinking my eye ze hadden beter demo's kunnen vragen want op het begin waren het gewoon mensen die dacht even lekker plaatjes mixen. ik vind als discotheek dat je wel professioneel moet opstellen als een contest. uit deze contest kan je nooit de nieuwe vato, tiesto of de nieuwe zany vinden dat hand van succes af. en aan je productiesHappy, laughing maar dat denk hollywood niet. maar goed ik hoop dat het een succes is. maar goed:D mensen die al mee gaan doen aan een andere dj contestHappy, laughing?
Stevenvdvorm    posted on 09-01-2009 00:02
Ik was 3 weken geleden in hollywood, en daar was er op donderdag geen dj-contest.

Mischien een keer afgelast ofzo
Tomazos    posted on 09-01-2009 06:57
ik was afgelopen avond alleen even bij de uitrijking (lekker lollies vreten in de dj booth), wie van jullie had er gister gewonnen?Happy, laughing
danielvds    posted on 10-01-2009 00:23
Ik had gisteren gewonnen! Vond het zelf eigelijk niet zo lekker gaan maakte wel paar foutjes.. Waren maar 4 deelnemers die avondCool Wel jammer dat het zo rustig was! Maare was jij dan diegene die op het einde de muziek uit deed? haha
gilan    posted on 10-01-2009 00:57
ik had gevraagd of er nog een dj contest liep bij hmh maar zij zijden dat die al gesloten was
en dat ik maar een keer moest komen kijken tijdens de solicitatie uren.
maar om daar helemaal naartoe tegaan voor een beetje hoop op een contestCoolmaargoed ik zal wel moeten afwachten tot er een ''nieuwe'' contest isWinking my eye
Tomazos    posted on 10-01-2009 03:42
Poster: danielvds
Ik had gisteren gewonnen! Vond het zelf eigelijk niet zo lekker gaan maakte wel paar foutjes.. Waren maar 4 deelnemers die avondCool Wel jammer dat het zo rustig was! Maare was jij dan diegene die op het einde de muziek uit deed? haha

jah was ik,maar nummer was gewoon afgelopen Winking my eye
en daar ging het dicht
MrCotino    posted on 13-01-2009 20:45
Ik ben vandaag gebeld om a.s. donderdag te draaien op de contest ( ik moest eigenlijk pas 7 mei..)

Nog meer mensen van dit forum die donderdag moeten?
Renzis    posted on 13-01-2009 22:15
Ja ik moet donderdag ook, maar heb geen vervoer op het laatste moment en OV gaat maar tot 12 uur terug.

Zie wel of ik nog ga
Basrose    posted on 13-01-2009 22:47
gewoon even mailen of je als eerste mag draaien dan kan je daarna direct weg toch :P

zoveel mis je niet aan de donderdag vind ik.
Renzis    posted on 14-01-2009 00:10
ja dat was ik idd ook van plan. Vraag me af of het nou zo spectaculair is maar ja
danielvds    posted on 14-01-2009 13:39
afgelopen keer toen ik moest draaien was het heel rustig.. Maar denk dat het morgen wel lekker druk is het verjaardags feest van Hardwell is die avond! Succes iedereen die morgen moet!Cool
Renzis    posted on 14-01-2009 15:11
Idd zag het, word vast druk!
justjustin    posted on 14-01-2009 16:33
Poster: danielvds
afgelopen keer toen ik moest draaien was het heel rustig.. Maar denk dat het morgen wel lekker druk is het verjaardags feest van Hardwell is die avond! Succes iedereen die morgen moet!Cool

Ik moest vorige x op BB Bash van vallerio op de dj contest draaien...was het ook een stuk drukker dan normaal....was wel gezellig

364 Users online: 288 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 53.633
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.747.024