Hollywood Music Hall Dj Contest! (12/15)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Yorick    posted on 14-07-2008 15:05
Ben jij het nieuwe DJ of MC talent van 2008?
Dan is Pioneer ism Bacardi, Nightlife Magazine, HmH & Digidance op zoek naar jou! vanaf donderdag 24 juli elke donderdag in Hollywood Music Hall van 22.00 uur tot 03.00 uur krijgen Dj's de kans zichzelf te bewijzen tijdens de wekelijkse 'Pioneer DEEJAY CONTEST 2008!'

de winnaar wint een pioneer DJ set twv €.5000,-
(2x pioneer CDJ1000-mk3 & 1 pioneer DJM-800)
een platencontract bij Vato Gonzalez, een DJ spot in HmH, en een exclusief interview in Nightlife Magazine.

http://www.iamfunkyfresh.eu/djcontest/
Mod edit by Lead on 30-07-2008 03:36 (1%)

What do you think about Hollywood Music Hall Dj Contest! ??

Vote :   

Miezzz    posted on 21-11-2008 12:42
okay, in maart dus.... ach, we merken het idd vanzelf wel.... het zou wel nice zijn als de finale in de hoofdzaal wordt gehouden! Smile having fun
MrCotino    posted on 21-11-2008 19:01
Poster: Bartjens
ja vind ik ook, de "mc' en jurielid van gisteravond vertelde mij dat de finale idd in maart is, na alle voorrondes. Maar daar kregen we via de mail bericht van....
We zullen zien.. Happy, laughing

In maart?? Maar ik heb 7 mei 2009 als datum gekregen om te draaien voor de eerste ronde...
Ik moet die mensen maar eens gaan bellen dan.. :S
Bartjens    posted on 22-11-2008 10:17
Poster: MrCotino

In maart?? Maar ik heb 7 mei 2009 als datum gekregen om te draaien voor de eerste ronde...
Ik moet die mensen maar eens gaan bellen dan.. :S

WTF :S, duurt nog ff. Zullen ze dat zelf ook weten dan?
www.djbrowbeat.com
Miezzz    posted on 22-11-2008 17:35
Volgens mij begint in mei de 2e contest.... gok ik zo...
Anders zou deze contest geen Pioneer DJ Contest 2008 heten Cool
Mr-Q    posted on 29-11-2008 21:39
De dj contest is voor mijn geweest. ondanks dat ik een paar foutjes had gemaakt wegens dat ik haast geen geluid hoorde en het voor mijn de eerste keer voor mijn een dj contest was, zou ik het wel opnieuw willen proberen rond de nieuwe dj contest en dan van 50 min of zoHappy, laughing haha
Basrose    posted on 30-11-2008 11:11
nou ik had toch besloten om maar te gaan naar de contest ondanks ik er gemengde gevoelens over had...

Het ging precies zoals ik verwachte... erg raar... Ik had mijn ingeschreven voor hardstyle en waar plannen ze me voor inConfused op een house avond... Ik had echt iets van wtf dus ik zat de denken om direct weg te gaan. Het enige wat ze doen is afschuiven op iemand anders... Ik heb de planning niet gemaakt is het enige wat ze me konden vertellen.

Nouja toch maar even gedraait ondanks de kans van winnen voor hardstyle 0 is op een house avond. (ze wouden me ook niet op een andere avond inplannen begreep ik wat ik ook erg slecht vond)

ze gaven als commentaar dat me techniek erg sterk was en dat ze verbaast waren. Verder van de overige djs nog wat complimentjes gehad (thx daarvoor) en toch nog wel een leuke avond gehad ondanks het weer slecht geregeld is...
dj-nick    posted on 30-11-2008 11:28
Poster: Basrose
nou ik had toch besloten om maar te gaan naar de contest ondanks ik er gemengde gevoelens over had...

Het ging precies zoals ik verwachte... erg raar... Ik had mijn ingeschreven voor hardstyle en waar plannen ze me voor inConfused op een house avond... Ik had echt iets van wtf dus ik zat de denken om direct weg te gaan. Het enige wat ze doen is afschuiven op iemand anders... Ik heb de planning niet gemaakt is het enige wat ze me konden vertellen.

Nouja toch maar even gedraait ondanks de kans van winnen voor hardstyle 0 is op een house avond. (ze wouden me ook niet op een andere avond inplannen begreep ik wat ik ook erg slecht vond)

ze gaven als commentaar dat me techniek erg sterk was en dat ze verbaast waren. Verder van de overige djs nog wat complimentjes gehad (thx daarvoor) en toch nog wel een leuke avond gehad ondanks het weer slecht geregeld is...

Zeiden ze ook waarom je niet door was, of ben je wel door :p
Basrose    posted on 30-11-2008 12:49
Poster: dj-nick

Zeiden ze ook waarom je niet door was, of ben je wel door :p

nee niet door ofc.. ze hebben niets meer gezegt maar ik had ook niets anders verwacht... vond het nivo niet erg hoog btw
Dyno    posted on 30-11-2008 12:51
Poster: Basrose
ze gaven als commentaar dat me techniek erg sterk was en dat ze verbaast waren.

Nou, jij kréég nog commentaar. Wij hoorden alleen wie er door waren, meer niet.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Basrose    posted on 30-11-2008 13:05
Poster: Dyno

Nou, jij kréég nog commentaar. Wij hoorden alleen wie er door waren, meer niet.

dat commentaar was direct na het draaien op het einde zei hij alleen wat over de andere :P
Tomazos    posted on 02-12-2008 18:36
volgens mij ben ik nog even bij je wezen kijken bas,

ik draai zelf 2 a 3 dagen @ hmh in de hoofdzaal, op donderdag was het niet zo druk en ging ik even bij de dj contest kijken, er was 1 iemand flink aan het beuken idd, (met een nummer van Frontliner in ze set.. "Tuuduu" kan jij dat geweest zijn?)

maar ik geef toe, niveau ligt er niet erg hoog.. voordat ik in de hmh draaide deed een maatje van me mee(ik moest hem even heen en weer rijden,ik deed zelf niet mee) met de dj contest, en degene die 1e werd vonden wij juist het slechtste (slechte overgangen, niet mixen... play pauze.. geen gains afstellen e.d), de jongen die 2e werd was naar mijn idee de beste.. maja, dat is met elke contest zo.. die jongen die 1e werd had een dansvloer die uit ze dak ging, maar dat was allemaal aanhang,

dj's die meedoen, veel succes, en kom anders even een praatje maken bij de hoofdzaalHappy, laughing,
draaien met 3 dj's daar, en is er maar 1 die tomas heetHappy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 02-12-2008 @ 18:45:18 (17%)
Basrose    posted on 02-12-2008 18:54
Poster: Tomazos
volgens mij ben ik nog even bij je wezen kijken bas,

ik draai zelf 2 a 3 dagen @ hmh in de hoofdzaal, op donderdag was het niet zo druk en ging ik even bij de dj contest kijken, er was 1 iemand flink aan het beuken idd, (met een nummer van Frontliner in ze set.. "Tuuduu" kan jij dat geweest zijn?)

maar ik geef toe, niveau ligt er niet erg hoog.. voordat ik in de hmh draaide deed een maatje van me mee(ik moest hem even heen en weer rijden,ik deed zelf niet mee) met de dj contest, en degene die 1e werd vonden wij juist het slechtste (slechte overgangen, niet mixen... play pauze.. geen gains afstellen e.d), de jongen die 2e werd was naar mijn idee de beste.. maja, dat is met elke contest zo.. die jongen die 1e werd had een dansvloer die uit ze dak ging, maar dat was allemaal aanhang,

dj's die meedoen, veel succes, en kom anders even een praatje maken bij de hoofdzaalHappy, laughing,
draaien met 3 dj's daar, en is er maar 1 die tomas heetHappy, laughing

ja ik was de enige die hardstyle draaide dus dat kan niet missen Happy, laughing

ik wist niet dat je er ook draaide anders was ik wel even een praatje komen maken Happy, laughing
Tomazos    posted on 02-12-2008 18:58
volgende keer beter Winking my eye Cool

draai daar op do/vr/za, behalve aankomende vr en za, omdat ik dan wat anders hebHappy, laughing
Salvino    posted on 02-12-2008 19:08
ben ook sterk aant twijfelen over die contest zeg.. ik had me van de zomer al ingeschreven Cool maar kreeg als datum 15 januari 2009.. Wanneer zouden we dan de volgende rondes moeten verwachten als er nog mensen in mei bezig zijn voor ronde 1....?Cool
Tomazos    posted on 02-12-2008 19:15
duurd zolang omdat er zich heeeel veel dj's in hebben geschreven denk ik Winking my eye

volgende rondes duren niet zolang, omdat er van deze ronde maar 3 doorgaan.. en dan al die rondes de top 3 bij elkaar.. blijft er 1 over, en dan weer een ronde met de dj's die 1e zijn geworden, en dan de uitslag denk ik Happy, laughing
Renzis    posted on 02-12-2008 19:42
@Salvino, moet ook de 15e, ben benieuwd.

Zal wel druk worden want in de hoofdzaal staan Hardwell, vato, sj&rm enzz.

@Tomazos: onder welke naam draai jij?
Tomazos    posted on 02-12-2008 20:31
sta niet met een aparte naam, op de poster en flyers gewoon onder hmh residents (vaste dj's in hmh worden blijkbaar niet op de poster gezet, die er 'altijd' draaien),
draai er nu 2 a 3 weken, zal eens vragen of mijn dj naam ook op de website doorgevoerd word,
User edit by Tomazos on 02-12-2008 @ 20:45:46 (4%)
Tomazos    posted on 17-12-2008 21:14
dj's die binnenkort opmoeten voor de contest?
dj-nick    posted on 17-12-2008 21:18
Poster: Tomazos
sta niet met een aparte naam, op de poster en flyers gewoon onder hmh residents (vaste dj's in hmh worden blijkbaar niet op de poster gezet, die er 'altijd' draaien),
draai er nu 2 a 3 weken, zal eens vragen of mijn dj naam ook op de website doorgevoerd word,

Doen ze niet snel meer geloof ik.
Bartjens    posted on 17-12-2008 21:23
Zijn er btw nog meer mensen door?
www.djbrowbeat.com
Tomazos    posted on 17-12-2008 21:35

Doen ze niet snel meer geloof ik.

nj idd, alle dj's die in hmh draaien worden niet genoemdt op posters e.d..
staan idd gewoon bij: "+hmh residents"
dj-nick    posted on 18-12-2008 15:52
Een vriend van mij moet vanavond, dus kom wel even langs.
Zijn er nog meer van djr?
dj-nick    posted on 19-12-2008 14:24
Gisteravond wezen kijken vondt het niveau erg laag, heb niet alles gezien maar wat ik heb gezienCool
justjustin    posted on 19-12-2008 14:27
Gisteravond wezen kijken vondt het niveau erg laag, heb niet alles gezien maar wat ik heb gezienCool

hahahaha beetje jammer vorige x bij mij waren er wel een paar bij hoorWinking my eye
Bartjens    posted on 19-12-2008 14:38

Ginger er wel mensen door dan?
www.djbrowbeat.com

436 Users online: 313 Guests (123 Unknown)
Pages generated today : 3.969
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.753.441