Poster: Bartjens
ja vind ik ook, de "mc' en jurielid van gisteravond vertelde mij dat de finale idd in maart is, na alle voorrondes. Maar daar kregen we via de mail bericht van....
We zullen zien..
Poster: MrCotino
In maart?? Maar ik heb 7 mei 2009 als datum gekregen om te draaien voor de eerste ronde...
Ik moet die mensen maar eens gaan bellen dan.. :S
Poster: Basrose
nou ik had toch besloten om maar te gaan naar de contest ondanks ik er gemengde gevoelens over had...
Het ging precies zoals ik verwachte... erg raar... Ik had mijn ingeschreven voor hardstyle en waar plannen ze me voor inop een house avond... Ik had echt iets van wtf dus ik zat de denken om direct weg te gaan. Het enige wat ze doen is afschuiven op iemand anders... Ik heb de planning niet gemaakt is het enige wat ze me konden vertellen.
Nouja toch maar even gedraait ondanks de kans van winnen voor hardstyle 0 is op een house avond. (ze wouden me ook niet op een andere avond inplannen begreep ik wat ik ook erg slecht vond)
ze gaven als commentaar dat me techniek erg sterk was en dat ze verbaast waren. Verder van de overige djs nog wat complimentjes gehad (thx daarvoor) en toch nog wel een leuke avond gehad ondanks het weer slecht geregeld is...
Poster: dj-nick
Zeiden ze ook waarom je niet door was, of ben je wel door :p
Poster: Basrose
ze gaven als commentaar dat me techniek erg sterk was en dat ze verbaast waren.
Poster: Dyno
Nou, jij kréég nog commentaar. Wij hoorden alleen wie er door waren, meer niet.
Poster: Tomazos
volgens mij ben ik nog even bij je wezen kijken bas,
ik draai zelf 2 a 3 dagen @ hmh in de hoofdzaal, op donderdag was het niet zo druk en ging ik even bij de dj contest kijken, er was 1 iemand flink aan het beuken idd, (met een nummer van Frontliner in ze set.. "Tuuduu" kan jij dat geweest zijn?)
maar ik geef toe, niveau ligt er niet erg hoog.. voordat ik in de hmh draaide deed een maatje van me mee(ik moest hem even heen en weer rijden,ik deed zelf niet mee) met de dj contest, en degene die 1e werd vonden wij juist het slechtste (slechte overgangen, niet mixen... play pauze.. geen gains afstellen e.d), de jongen die 2e werd was naar mijn idee de beste.. maja, dat is met elke contest zo.. die jongen die 1e werd had een dansvloer die uit ze dak ging, maar dat was allemaal aanhang,
dj's die meedoen, veel succes, en kom anders even een praatje maken bij de hoofdzaal,
draaien met 3 dj's daar, en is er maar 1 die tomas heet
Poster: Tomazos
sta niet met een aparte naam, op de poster en flyers gewoon onder hmh residents (vaste dj's in hmh worden blijkbaar niet op de poster gezet, die er 'altijd' draaien),
draai er nu 2 a 3 weken, zal eens vragen of mijn dj naam ook op de website doorgevoerd word,
Doen ze niet snel meer geloof ik.
Gisteravond wezen kijken vondt het niveau erg laag, heb niet alles gezien maar wat ik heb gezien
Gisteravond wezen kijken vondt het niveau erg laag, heb niet alles gezien maar wat ik heb gezien