Hollywood Music Hall Dj Contest! (11/15)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Yorick    posted on 14-07-2008 15:05
Ben jij het nieuwe DJ of MC talent van 2008?
Dan is Pioneer ism Bacardi, Nightlife Magazine, HmH & Digidance op zoek naar jou! vanaf donderdag 24 juli elke donderdag in Hollywood Music Hall van 22.00 uur tot 03.00 uur krijgen Dj's de kans zichzelf te bewijzen tijdens de wekelijkse 'Pioneer DEEJAY CONTEST 2008!'

de winnaar wint een pioneer DJ set twv €.5000,-
(2x pioneer CDJ1000-mk3 & 1 pioneer DJM-800)
een platencontract bij Vato Gonzalez, een DJ spot in HmH, en een exclusief interview in Nightlife Magazine.

http://www.iamfunkyfresh.eu/djcontest/
Mod edit by Lead on 30-07-2008 03:36 (1%)

What do you think about Hollywood Music Hall Dj Contest! ??

Vote :   

danielvds    posted on 19-11-2008 22:50
ja oke, maar ik zal dan wel een stuk minder draaien.. dus ik zet liever gewoon een goeie set neer gewoon met 2 handen hahaWinking my eye jij en de andere in ieder geval succes he! 
Visionair Records | Daniel Danté
justjustin    posted on 20-11-2008 09:14
Mensen!!

Vanavond de avond van Bartjens en justjustin @ dj contest.

En wat schetst mijn verbazing ook nog een het afscheidsfeestje van valerio van tmf, Tv opnames en veel VJ's Winking my eye altijd mooi meegenomen, ben benieuwd wat de avond gaat bieden en of ik in een goede draai bui ben hahahah Winking my eye...
User edit by justjustin on 20-11-2008 @ 09:15:01 (1%)
Bartjens    posted on 20-11-2008 09:27
Poster: justjustin
En wat schetst mijn verbazing ook nog een het afscheidsfeestje van valerio van tmf, Tv opnames en veel VJ's Winking my eye altijd mooi meegenomen, ben benieuwd wat de avond gaat bieden en of ik in een goede draai bui ben hahahah Winking my eye...

Altijd leuk :P Ben benieuwd wat de avond gaat brengen! :P
www.djbrowbeat.com
justjustin    posted on 20-11-2008 10:04
Poster: Bartjens

Altijd leuk :P Ben benieuwd wat de avond gaat brengen! :P

ben je ook gebeld door eveline?

Ze klinkt erg sexy hahahaha misschien is ze dat wel niet eens maar toch Winking my eye
User edit by justjustin on 20-11-2008 @ 10:04:53 (5%)
Bartjens    posted on 20-11-2008 11:02
Ja heeft mij ook gebeld, nog niet ontmoet dan?
Ben er een aantal maandan geleden eens geweest om m'n "VIP" ticket op te halen, best een leuk ding, die eveline :P
www.djbrowbeat.com
justjustin    posted on 20-11-2008 12:48
Ja heeft mij ook gebeld, nog niet ontmoet dan?
Ben er een aantal maandan geleden eens geweest om m'n "VIP" ticket op te halen, best een leuk ding, die eveline :P

OOOOw dan heb ik haar ook gezien jah :D...

Ben vroeg ingedeeld dus das lekker Winking my eye....Moet er morgen namelijk gewoon weer onwijs vroeg uitWinking my eye...
Bartjens    posted on 20-11-2008 12:50
Weet jij al wel wanneer je moet dan, kon ze mij niet vertellen....
www.djbrowbeat.com
justjustin    posted on 20-11-2008 12:56
  • Poster: Bartjens
    Weet jij al wel wanneer je moet dan, kon ze mij niet vertellen....

ik had gevraagd of ze me eventueel mij vroeg kon indelen en dat ging ze doen zei ze:D...
    Hoelaat wist ze ook niet...

ps: word wel een bartjens en justjustin gesprekje zo hé hahahaha...
Bartjens    posted on 20-11-2008 13:13
Hehe, idd. beetje LL idee zo, spreek je vanaaf vast nog wel. Succes alvast! Winking my eye
www.djbrowbeat.com
Basrose    posted on 20-11-2008 17:29
laat even weten hoe het was aub...

Hoe je ontvangen werd... Of er wel een jury was en of er wel naar jullie werd omgekeken.

Ik hoor het graag van jullie... Iemand nog donderdag 27 november??
justjustin    posted on 20-11-2008 17:34
Poster: Basrose
laat even weten hoe het was aub...

Hoe je ontvangen werd... Of er wel een jury was en of er wel naar jullie werd omgekeken.

Ik hoor het graag van jullie... Iemand nog donderdag 27 november??

gaan we doen Winking my eye...
nu wel een beetje kriebels in mijn buik...toch anders voor een jury en ander publiek...zal je altijd zien dan ik niet in een goede bui ben hahahaha
Bartjens    posted on 20-11-2008 17:56
@ justjustin, ik probeer nu al 15 min lang een gezicht bij jou te krijgen, maar je hebt een aardig anoniem leven hier op DJR Cool Geen gallery foto, geen hyves, geen post in het smoelenboek.... :P
Doe eens een foto vanjezlef droppen hier zodat ik je iig herken vanaaf Winking my eye
www.djbrowbeat.com
Bartjens    posted on 21-11-2008 01:54
nou zit in de hmh, mocht na justin dus mooi vroeg op de avond. Zit momenteel tegenover mental theo en valerio is aant draaien, leuk dus hier! Morgen meer, typt lastig vanaf de mobiel :p
www.djbrowbeat.com
Bartjens    posted on 21-11-2008 03:15
whieuw, ben door! :D
www.djbrowbeat.com
Stefjuuh    posted on 21-11-2008 08:21
Valerio draaien..? Ik heb ooit een aflevering gezien waar hij bij een DJ was, dat hij met bijna knikkende knieen ging scratchen op een CDJ-1000..:P
justjustin    posted on 21-11-2008 09:09
whieuw, ben door! :D
  hahahah ben je gebleven dan? hahahaha was het om uurtje of kwart voor 2 zat...aangezien een foutje had ik er toch geen hoop meer in Winking my eye...hahhahaa... Draaien ging verder wel lekker...(op een foutje na Winking my eye)en door het feestje van valerio was het een stuk drukker dan normaal... @Bartjens wie zijn er nog meer door?
RoyBeware    posted on 21-11-2008 09:19
Is die contest nog bezig?
Bartjens    posted on 21-11-2008 09:34
Poster: Stefjuuh
Valerio draaien..? Ik heb ooit een aflevering gezien waar hij bij een DJ was, dat hij met bijna knikkende knieen ging scratchen op een CDJ-1000..:P

Hij draaide opzich niet slecht, een beetje opstart probleempjes maar wel later wel aardig. Tog zo'n 2 uur volgehouden volgens mij.

Poster: justjustin
hahahah ben je gebleven dan? hahahaha was het om uurtje of kwart voor 2 zat...aangezien een foutje had ik er toch geen hoop meer in Winking my eye...hahhahaa... Draaien ging verder wel lekker...(op een foutje na Winking my eye)en door het feestje van valerio was het een stuk drukker dan normaal... @Bartjens wie zijn er nog meer door?

Ja, ik had ook het idee dat als valerio er niet was dat er dan vrij weinig te doen was :P

Ik heb eerst m'n cd tas weer weg gebracht en daarna zijn we naar de hoofdzaal gegaan. Was goed te doen!
Ik was samen met de laatste dj door, weet z'n naam niet meer Happy, laughing met ons 2en dus.

Best leuk, we werden allemaal naar voren geroepen en toen werden de winnaars bekend gemaakt. Kregen we een flesje champagne en toen was iedereen van de organisatie ineens weg :S Beetje vaag dus, mja. Krijg via de mail te horen hoe het verder gaat.

Wat ik wel een gemiste kans vond voor de organisatie en of pioneer dat er niet een leuke give away ofzo was voor de deelnemers. Maargoed, kunt natuurlijk niet alles hebben :P

Ik zag trouwens dat je een foto? van me maakte toen ik aan t draaien was? Kun je die miss ff sturen Winking my eye Zal je zo dat nummer van Fake Blood ook ff doorsturen Happy, laughing

Poster: RoyBeware
Is die contest nog bezig?

Jup, loopt volgens mij nog tot februari ofzo :S Daarna zijn de finales
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 21-11-2008 @ 09:51:27 (11%)
justjustin    posted on 21-11-2008 09:53

2pics of the winner last night...

A shame it wasn't meUnhappy
User edit by justjustin on 21-11-2008 @ 09:54:11 (3%)
Bartjens    posted on 21-11-2008 10:10
Ja THX!
Kwam er helaas te laat achter dat jij Justin was :P anders had ik ook ckerz een pica van jou gemaakt!!

Hier nog een foto van valerio

Valerio
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 21-11-2008 @ 10:11:46 (35%)
justjustin    posted on 21-11-2008 10:30
Ja THX!
Kwam er helaas te laat achter dat jij Justin was :P anders had ik ook ckerz een pica van jou gemaakt!!

Hier nog een foto van valerio

'

ik zal mijn anonieme verschijning op djr even veranderen...Winking my eye
Miezzz    posted on 21-11-2008 12:17
ik was trouwens die andere winnaar : M!SHA Cool

Het was een leuke ervaring vond ik zelf... altijd leuk om andere dj's te zien spinnen!
Ik had me al in aug. opgegeven, maar ik heb er toen eigenlijk niets meegedaan... ze hadden me een paar keer gemailed om langs te komen, maar ik had op dat moment geen auto..... en ik hoorde al zoveel slechte dingen over de contest....

Plotseling kreeg ik van de week een telefoontje van Cindy van de HMH.
Ze zei dat er iemand was uitgevallen en vroeg of ik donderdag wilde komen.... omdat ik nu wel een auto had, dacht ik, let's give it a shot....
Ik was als laatste van de avond.... was voor mij dus wel even wachten voordat ik aan de beurt was.... beetje heen en weer gelopen tussen de zalen....

Suc6 verder aan de DJ's die nog moeten!
Tips : Doe je eigen ding, laat zien dat je er plezier in hebt (presentatie), kies niet teveel actuele bekende nummers.... drop gewoon een set die van begin tot eind lekker klinkt in z'n geheel! Je moet jezelf eigenlijk voorstellen dat je voor een groot publiek op een vet feest staat en dat je je beste set ooit draait!!
User edit by Miezzz on 21-11-2008 @ 12:19:38 (5%)
Bartjens    posted on 21-11-2008 12:28
Aahh kijk, daar is ie! :P Je hebt egt super gedraaid!! Zie je in de finale weer Winking my eye
www.djbrowbeat.com
Miezzz    posted on 21-11-2008 12:35
Thanks man! You too!

hahaha... ik zit eigenlijk normaal praktisch niet op dit forum (zonde eigenlijk, maar beetje gebrek aan tijd en fulltime jobbie)....

Zie je in de finale.... maaruh... wanneer is ie dan? op de VIP pas die we kregen stond de datum 30-04-2009?!? Is dat de datum van de finale? Iets anders kon ik er niet van maken eigenlijk.....

Het blijft toch allemaal qua informatie heel sumier en vaag eigenlijk....
Bartjens    posted on 21-11-2008 12:39
ja vind ik ook, de "mc' en jurielid van gisteravond vertelde mij dat de finale idd in maart is, na alle voorrondes. Maar daar kregen we via de mail bericht van....
We zullen zien.. Happy, laughing
www.djbrowbeat.com

404 Users online: 321 Guests (83 Unknown)
Pages generated today : 9.272
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.758.744