Poster: Stefjuuh
Valerio draaien..? Ik heb ooit een aflevering gezien waar hij bij een DJ was, dat hij met bijna knikkende knieen ging scratchen op een CDJ-1000..:P
Hij draaide opzich niet slecht, een beetje opstart probleempjes maar wel later wel aardig. Tog zo'n 2 uur volgehouden volgens mij.
Poster: justjustin
hahahah ben je gebleven dan? hahahaha was het om uurtje of kwart voor 2 zat...aangezien een foutje had ik er toch geen hoop meer in
...hahhahaa... Draaien ging verder wel lekker...(op een foutje na
)en door het feestje van valerio was het een stuk drukker dan normaal... @Bartjens wie zijn er nog meer door?
Ja, ik had ook het idee dat als valerio er niet was dat er dan vrij weinig te doen was :P
Ik heb eerst m'n cd tas weer weg gebracht en daarna zijn we naar de hoofdzaal gegaan. Was goed te doen!
Ik was samen met de laatste dj door, weet z'n naam niet meer

met ons 2en dus.
Best leuk, we werden allemaal naar voren geroepen en toen werden de winnaars bekend gemaakt. Kregen we een flesje champagne en toen was iedereen van de organisatie ineens weg :S Beetje vaag dus, mja. Krijg via de mail te horen hoe het verder gaat.
Wat ik wel een gemiste kans vond voor de organisatie en of pioneer dat er niet een leuke give away ofzo was voor de deelnemers. Maargoed, kunt natuurlijk niet alles hebben :P
Ik zag trouwens dat je een foto? van me maakte toen ik aan t draaien was? Kun je die miss ff sturen

Zal je zo dat nummer van Fake Blood ook ff doorsturen

Poster: RoyBeware
Is die contest nog bezig?
Jup, loopt volgens mij nog tot februari ofzo :S Daarna zijn de finales