Poster: Stephaniemeer beweging dan bij eens house avond
Maar degene die er zijn hebben het naar hun zin
Poster: Stephanie
Maar degene die er zijn hebben het naar hun zin
Poster: MaD
Ik moet morgenavond. Was zowat alweer vergeten dat ik me er voor opgegeven had
Poster: Renzis
Welke stijl ga je draaien dan??
Of doe je geen trance meer
Succes iig!
Poster: Dyno
Eigenlijk niet eens het vermelden waard, maar toch:Dyno @ HmH Pioneer DJ Contest: http://nl.youtube.com/watch?v=vOIc0cJmtEQJaja, dit was de drukste avond zei de MC ...... Tel de bezoekers maar ff ....Het is dat ik 5 mensen had meegenomen!
Poster: ccc
Hoe kan het dan dat er niemand was?
Het klinkt wel lekker wat je draait.
Poster: Bartjens
Nog ff vraagje voor de gene die al geweest zijn, zijn jullie helemaal tot het einde gebeleven? Ik kreeg zojuist een mailtje dat er verwacht wordt dat je tot 03:00h blijftlijkt me wel erg lang als je om 23:00 al moet draaien :S
Poster: Bartjens(ergens in maart 2011 bekend gezien het aantal inschrijvingen :P )Ik hoop dat dit sarcastisch is? ik ga namelijk winnen en moet in januari :p
Poster: MaxvEck
Ik hoop dat dit sarcastisch is? ik ga namelijk winnen en moet in januari :p
Poster: MaxvEckPoster: BartjensIk hoop dat dit sarcastisch is? ik ga namelijk winnen en moet in januari :p
Ik moet ook in januari, de 15e, wanneer moet jij??
Poster: Bartjens
Zijn er nog meer mensen aanwezig as donderdag. Dan mag ik namenlijk mn kunsten vertonen :P
Nog ff vraagje voor de gene die al geweest zijn, zijn jullie helemaal tot het einde gebeleven? Ik kreeg zojuist een mailtje dat er verwacht wordt dat je tot 03:00h blijftlijkt me wel erg lang als je om 23:00 al moet draaien :S
Poster: Dyno
Hey Bas, als je nog munten nodig heb voor de HMH, ik heb er nog wat over van de laatste keer.
Als je ze wil, neem ik ze zondag wel mee naar de Meet, Greet & Test. (als je beslist wel te gaan natuurlijk)
Poster: danielvds
Ik zou deze donderdag ook moeten draaien maar m'n rechter arm zit in het gips en met 1 hand draaien gaat ook niet echt goed![]()
Vorige week al een mailtje gestuurd naar de organisatie dat ik dus niet kon maar nog niets terug gehad alleen een algemene herinnerings mail dat ik de 20e moet draaien.. beetje vaag dus