Poster: FlippinDouble
WHEEH! Ik ga vanavond naar Brothers :P
Poster: Ashley
ik ben toe aan top-loaders en ik wil graag axisjes.. ik weet nou niet of ik voor 4 of 9 moet gaan.. op de 9 zitten een heleboel meer functies maar aangezien ik niet zo heel veel geld heb zou ik voor 2 x axis 9 echt heel lang moeten sparen terwijl ik twee axis 4'tjes binnen een maand kan hebben
vond het beetje nutteloos om hier een heel topic over te maken dus dacht ik; laat ik het is even vragen in de late leeuw :P waar zouden jullie voorgaan? ik wil er even aan toevoegen dat ik nu wel uit de ''beginner'' fase wil stappen ben er nu al 2 jaar mee bezig en ben echt aan iets nieuws toe....
comments welcomee
Poster: Ashley
die cdj 100'tjes zijn me echt te oude spelers en ik wil geen tweedehands meer kopen.. heb het nu een aantal keren gedaan en heb er steeds wel iets verkeerds mee gehad dus ben dat een beetje zat
maar het gaat mij er meer om dat ik een beetje uit de begin fase wil stappen en ik me afvraag of axis 4tjes of axis9tjes me daarmee kunnen helpen..
Poster: MoXeGy
Als ik nu 2x axis 4 voor me neus kreeg zou ik het niet erg vinden op het pitch precisie na(cdj gaat namelijk met 0.05% en de axis met 0.5%)
Poster: Wout-r
Axis gaat gewoon met 0.1% hoor
Poster: Nandi
Goeiemorgen djr , eindelijk weekend!