De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 15) (36/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Nvie    posted on 14-07-2008 12:58

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 15) ??

Vote :   

Roov    posted on 20-09-2008 21:24
Haha oké :P
Ik vond je mixje trouwens wel lekker. Maar het lijken wel of er fouten in die nummers zitten, je backspin was trouwens ook niet helemaal inorde overall was het best lekker (Y)
Xitrate    posted on 21-09-2008 04:01
Poster: Laidback

ik heb het spaans benouwd.. gister spaans veel gezopen ?? haha

ik heb een tijdje in spanje gezeten van de zomer dus ik denk dat die daarom nog op spaans staat..

Moet je ff in- en uitloggen.. dan staat ie weer op Nederlands. Al is Spaans natuurlijk wel veel cooler Cool
donkey    posted on 21-09-2008 04:02

45 Users online:

Xitrate
donkey

43 guests

Wie zijn die 43 gasten tog ? allemaal bots ofzo ?
Maniax
Bastian    posted on 21-09-2008 10:24
En Jorrit, hoe verliep NiksIsTof?
DeteqBoy    posted on 21-09-2008 18:23
Poster: donkey

45 Users online:

Xitrate
donkey

43 guests

Wie zijn die 43 gasten tog ? allemaal bots ofzo ?

gewoon mensen zonder profiel die een kijkje nemen Happy, laughing
NielsR    posted on 21-09-2008 20:19
Hahah een mooi voorbeeld van dat je met een beetje marketing je product voor veel meer geld kunt verkopen dan het eigenlijk waard is lolCool

User edit by NielsR on 21-09-2008 @ 20:25:48 (1%)
Nandi    posted on 21-09-2008 20:47
Lol da is wel heel  nutteloos Cool
Roov    posted on 21-09-2008 21:19
Whaha, echt triest :P
Xitrate    posted on 21-09-2008 22:19
11 dingen die je nooit tegen een DJ moet zeggen Cool
klik
NielsR    posted on 22-09-2008 00:16
Poster: Xitrate
klik

Saai en trekt op niksCool, nee echt wtfCool
Roov    posted on 22-09-2008 00:17
klik

Sommige kloppen wel, zoals het verkeerde nummer aanvragen zodat de hele feeling weggaat. Maar ik vind het wel een beetje overdreven :P
zalo    posted on 22-09-2008 00:28
Poster: NielsR

Saai en trekt op niksCool, nee echt wtfCool

NielsR,weinig ervaring, ga een op TD's draaien in een studentenstad en je krijgt dit voortdurend
NielsR    posted on 22-09-2008 06:58
Poster: zalo

NielsR,weinig ervaring, ga een op TD's draaien in een studentenstad en je krijgt dit voortdurend

Ik bedoel het filmpje, ze wouden dit precies op een grappige manier brengen maar tis niet echt goed gelukt vind ik.
NielsR    posted on 22-09-2008 06:59
Poster: zalo

Ik bedoel het filmpje, ze wouden dit precies op een grappige manier brengen maar tis niet echt goed gelukt vind ik.
_ruud_    posted on 22-09-2008 13:56
Net een nieuw rooster gekregen, wat een klote rooster swoensdag les tot kwart voor 7  en de rest tot kwart voor 6. Op de maandag na. phoe he.... heb het idee dat ze op school vergeten dat we ook nog vrije tijd willen hebben. dan alleen met school bezig te zijn.
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
Didier_Deluxe    posted on 22-09-2008 14:33
Poster: _ruud_
Net een nieuw rooster gekregen, wat een klote rooster swoensdag les tot kwart voor 7  en de rest tot kwart voor 6. Op de maandag na. phoe he.... heb het idee dat ze op school vergeten dat we ook nog vrije tijd willen hebben. dan alleen met school bezig te zijn.

En ik maar denken dat ik een slecht rooster had met dagen van 8u10 tot 17u10. Happy, laughing Lijkt dus best nog mee te vallen.
Xitrate    posted on 22-09-2008 14:35

Idd.. heb je een EVO4, heb je geen tijd om ermee te 'spelen'..
Ferrox    posted on 22-09-2008 14:47

Beter!

Ik ben van 6 tot 18:00 bezig met stage... Inclusief vervoer..
_ruud_    posted on 22-09-2008 15:02

Idd.. heb je een EVO4, heb je geen tijd om ermee te 'spelen'..

hij staat nog niet thuis Unhappy, moet denk ik nog een paar dagen wachten toen ik hem bestelde was ie niet direct leverbaar. maar doet er niet toe heb er wel €67,- korting op gekregen. En als ie nou vrijdag zou komen zou wel heel mooi uitkomen aangezien ik dan jarig ben gelijk mooi cadeau, ook al heb ik hem zelf moeten betalen. :P
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
Ferrox    posted on 22-09-2008 20:25
klik

Ff gekeken, op de stage heb ik geen geluid.

Maar dit is echt té herkenbaar. Vooral van hier danst niemand op, of draai eens goede muziek terwijl de dansvloer volstaat...
qntr0l    posted on 22-09-2008 23:15
Pff, hoezo pech hebben.

Jullie hebben vast gehoord (of niet) dat ik één vna mijn CDJ400's kapot had. Nou, allemaal leuk en aardig, ik dat ding opsturen. Vrijdag heb ik em terug gekregen, ik dus helemaal blij. Gaat er gister wéér een kapot (er wordt nu gecheckt door de shop waar ik hem besteld heb of het dezelfde is).

Ik heb nu al de balen van deze apparaatjes, en wil er dan ook het liefst vanaf. Ga morgen maar eens bellen of ik ze niet in kan ruilen en dan met een kleine bijbetaling de 800's kan krijgen (kleine kans), maar dit vind ik dus ook drie keer niks Unhappy.
Stefjuuh    posted on 23-09-2008 08:55
Poster: qntr0l
Pff, hoezo pech hebben.

Jullie hebben vast gehoord (of niet) dat ik één vna mijn CDJ400's kapot had. Nou, allemaal leuk en aardig, ik dat ding opsturen. Vrijdag heb ik em terug gekregen, ik dus helemaal blij. Gaat er gister wéér een kapot (er wordt nu gecheckt door de shop waar ik hem besteld heb of het dezelfde is).

Ik heb nu al de balen van deze apparaatjes, en wil er dan ook het liefst vanaf. Ga morgen maar eens bellen of ik ze niet in kan ruilen en dan met een kleine bijbetaling de 800's kan krijgen (kleine kans), maar dit vind ik dus ook drie keer niks Unhappy.
 Hij heeft ook alleen stroom nodig! Geen cola en chips!!  Cool nee, ff zonder dollen, das best behoorlijk klote!Ik moet ook even mededelen dat ik ruzie met mijn wekker heb, al 2 dagen achter elkaar hoor ik dat verrekte ding niet.. Misschien maar ns een liedje van frans bauer op mn telefoon zetten..?:P
qntr0l    posted on 23-09-2008 09:36
Poster: Stefjuuh
Hij heeft ook alleen stroom nodig! Geen cola en chips!!  Cool nee, ff zonder dollen, das best behoorlijk klote!Ik moet ook even mededelen dat ik ruzie met mijn wekker heb, al 2 dagen achter elkaar hoor ik dat verrekte ding niet.. Misschien maar ns een liedje van frans bauer op mn telefoon zetten..?:P

Jamaar, ik druk altijd de cueknop met een hamer in hoor :O. Gaat altijd goed!

Haha, ja als je Frans Bauer als wekker hebt dan wil je wel héél snel wakker worden omdat ding uit te zetten :P
Xtremer    posted on 23-09-2008 09:57
klik

Zitten inderdaad een hoop dingen in die kloppen, zoals die van 'ik al een half uur geleden een track aangevraagt':P.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Xtremer    posted on 23-09-2008 09:59
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

165 Users online: 23 Guests (142 Unknown)
Pages generated today : 103.341
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.581.342