Poster: Laidback
ik heb het spaans benouwd.. gister spaans veel gezopen ?? haha
ik heb een tijdje in spanje gezeten van de zomer dus ik denk dat die daarom nog op spaans staat..
Poster: Xitrate
11 dingen die je nooit tegen een DJ moet zeggen
klik
klik
Poster: NielsR
Saai en trekt op niks, nee echt wtf
Poster: zalo
NielsR,weinig ervaring, ga een op TD's draaien in een studentenstad en je krijgt dit voortdurend
Poster: zalo
NielsR,weinig ervaring, ga een op TD's draaien in een studentenstad en je krijgt dit voortdurend
Poster: _ruud_
Net een nieuw rooster gekregen, wat een klote rooster swoensdag les tot kwart voor 7 en de rest tot kwart voor 6. Op de maandag na. phoe he.... heb het idee dat ze op school vergeten dat we ook nog vrije tijd willen hebben. dan alleen met school bezig te zijn.
Net een nieuw rooster gekregen, wat een klote rooster swoensdag les tot kwart voor 7 en de rest tot kwart voor 6. Op de maandag na. phoe he.... heb het idee dat ze op school vergeten dat we ook nog vrije tijd willen hebben. dan alleen met school bezig te zijn.
Idd.. heb je een EVO4, heb je geen tijd om ermee te 'spelen'..
klik
Poster: qntr0lHij heeft ook alleen stroom nodig! Geen cola en chips!!
Pff, hoezo pech hebben.
Jullie hebben vast gehoord (of niet) dat ik één vna mijn CDJ400's kapot had. Nou, allemaal leuk en aardig, ik dat ding opsturen. Vrijdag heb ik em terug gekregen, ik dus helemaal blij. Gaat er gister wéér een kapot (er wordt nu gecheckt door de shop waar ik hem besteld heb of het dezelfde is).
Ik heb nu al de balen van deze apparaatjes, en wil er dan ook het liefst vanaf. Ga morgen maar eens bellen of ik ze niet in kan ruilen en dan met een kleine bijbetaling de 800's kan krijgen (kleine kans), maar dit vind ik dus ook drie keer niks.
Poster: Stefjuuh
Hij heeft ook alleen stroom nodig! Geen cola en chips!!nee, ff zonder dollen, das best behoorlijk klote!Ik moet ook even mededelen dat ik ruzie met mijn wekker heb, al 2 dagen achter elkaar hoor ik dat verrekte ding niet.. Misschien maar ns een liedje van frans bauer op mn telefoon zetten..?:P
klik