Poster: JollyJunkie
hyves.nl Estimated Worth $12.17 Million USD
Ook niet slecht voor een site met alleen maar Nederlanders hoor!!
Poster: Xitrate
De hoogste die ik heb gezien is Facebook.com met: Net Worth : $481.8 Million
cha-ching!
Poster: NielsR
Google is en blijft precies de hoogste, google.com alleen al zonder alle andere extensies is $1.2 billion waar ofwel 1200 miljoen wow.
|
|
|
|
|
Poster: Bastian
Ik had gister nog gedraaid tussen Yes-R en Starkoo, was ff ouderwets knallen en de jeugd digte die shit:P
En eindelijk is het zover.. binnekort mag ik draaien op een schoolfeest bij ons:P
Poster: Stefjuuh
Zei hij wijselijk na mysteryland..
Vanavond!! Kratoz @ Stapotheek Fox te stadskanaal!!! Van 4 Tot 5 Live on Stage.
The Ultimate Hardstyle Hour
Klopt ja alleen de schoolfeesten bij ons gaan altijd compleet los en ook aardig wat man (tussen de 500-1000, verschilt per feest van gala of normaal etc.), en er zijn bovendien gewoon bijna zo goed als alleen maar bekende in het gebouw dan dus super gezellig.
Mysteryland vond ik natuurlijk ook super maar daar gingen eigenlijk helemaal niet zoveel mensen los.
En ik ga eigenlijk altijd wel voor een leuk, gezellig en uit hun dak gaand publiek en soms maakt het dan niet uit of het heel groot of wat kleiner is.
Poster: FlippinDouble
Hmm, ik mocht ook op het schoolfeest draaien, alleen waren er zo weinig kaartjes verkocht dat het niet doorging xD
Poster: Bastiandat is bij ons gelukkig nooit:P en ik heb wel de nodige groupies die komen als ik moet draaien hahaha
Mijn koptelefoon is gister avond overledenAlleen ik heb nu geen idee welke ik nu moet kopen:P
Poster: Xitrate
Wist je dat DJResource.eu $15965.1 waard is? :P