Poster: AshleyHaha hoop dat ze goed zijn live... Was er met bevrijdingsfestivall zwolle en toen waren ze niet supper! IK wil graag Blof en Kraak en smaak zien:P Die zijn superr!
jongens i'm back :D ff tijdje niet actief gewees op DJR, was op vakantie, en had optreden met m'n bandje
@Jobe : Leaf is echt de bom! kan geen genoeg van hun muziek krijgen.
Poster: Jobe
Haha hoop dat ze goed zijn live... Was er met bevrijdingsfestivall zwolle en toen waren ze niet supper! IK wil graag Blof en Kraak en smaak zien:P Die zijn superr!
Poster: FlippinDouble
Ik krijg net een berichtje op hyves van ja ik ben bezig met je artiestenprofiel heb je al een demo enzo, en wat zie ik onderaan staan, liefs je nicht Jane :P Blijkt familie van mij bij hyves te werken xD
Poster: cross-over
@jannickv: jou logo wel? trouwens nice die transparante png avatar.
Poster: Lead
Ah, zo.... foei Boyd, zo geef je toch geen kleur aan![]()
Dit komt doordat IE tags op plaatsen waar ze niet kunnen/mogen staan toch parsed en er iets mee doet. Totaal onlogisch, maar we zullen de touwtjes strakker aanspannen
Poster: Renzis
na er word hier duidelijk een cd gebrand. Dat is niet helemaal correct hea
Poster: Stefjuuh
Idd beetje stoutjes..! In opera zie ik de kleuren ook! (En enters werken niet...)
Poster: Lead
Ja, niet meer noemen hier
Ben er geweest, was niet meer dan een schuur met dozen.
Geen officieel dealer van Pioneer in ieder geval, de andere merken weet ik niet.
Je moet ook HTML gebruiken en geen XML
Maar we zijn nog redelijk soepel met wat kan... als het nodig is stellen we wat filters in. Met 1 regeltje kun je niets meer doen dan het pulldown gebruiken van de teksteditor (oh, dat geldt ook voor zonder de teksteditor)