What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 15) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Funk & Soul, dan moet je beatsource ff afgaan denk ik... toch?
En weet iemand toevallig waarom mijn pc speakers zo vaag doen? Als ik muziek afspeel dan gaat ie steeds harder en zachter een beetje p de beat lijkt en hij gaat constant harder en zachter telkens even hard en zacht, heel irritant... Ik het trouwens een 5.1 surround set van CreAtive
@ JJ, heb je je driver goed geinstaleerd? :P En zitten je snoertjes er goed in? @ Flexii zoek een beetje op google naar funk & soul zoekt dan vind je vast wel wat goede lijsten!
Topics, DJ booths enzo posten lukt tijdelijk niet meer. Ik had gehoord dat ze het PHP script aan het vernieuwen waren namelijk. Van PHP 4 naar PHP 5 dus. Wachten tot Lead enzo het af hebben is het beste voor even...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.