What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 15) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Sorry voor dubbelpost want editte werkt niet: Ook sorry dat ik geen topic aangemaakt heb want dat werkt ook niet:
Weet iemand hoe je met Audacity opneemt en dat je wat je opneemt ook nog hoort over de speakers van je pc? In welke input moet ik mijn kabeltje dan stoppen (rood, groen of blauw) en wat moet ik dan op Audacity allemaal instellen?
weet iemand of je voor de sony mdr-v700 losse onderdelen kan kopen? er zit nu namelijk een miniscuul breukje in het schuifmecanisme, en ik vervang het liever voordat het breekt.
Help ik kan niet meer gebuik maken van smalljpg.com ik wil mijn nieuwe booth uploaden maar het kan niet omdat ik mijn foto niet kan veranderen van formaat. als ik op een link klik dan gebeurt er niet!? dit is ook zo bij de nieuws dagblad...
Zo de 1e en 3e prijs winnaars van de categorie dj van kunstbende zijn hier lekker b2b aan het draaien op een geweldige set (djm 800, 2x 1000mk3, 2x 800mk2) wij vermaken ons dus wel haha:D
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.