Poster: Lawrenz
En dan denk je dat met een externe harde schijf al je gegevens nooit kwijtraakt... tot opeens veel mappen een rare naam hebben met speciale tekens en de computer na 5 minuten zegt dat de HDD een RAW formaat heeft - dus niet meer te lezen is. Waarschijnlijk alles kwijt; met een externe hdd van ongeveer 4 maanden.
Poster: zalo
Miami ? Heerlijk daar
Poster: DJ-Xtremer
Ja das mooi lastig:P. Je moet hem altijd FAT32 formateren dan blijft ie gewoon goed werken. Maarja nu een beetje laat om dat te zeggen... Ik gebruik mijn Externe HD alleen als back-up schijf die ik iedere maand ververs. Gewoon alles op een normale HD zetten, scheelt namelijk ook in PC snelheid.
Poster: Lawrenz
Voor de duidelijkheid; hij was in FAT32 geformatteerd ...
Poster: Ferrox
Lijkt wel een gevalletje schrijven tijdens het uittrekken van de schijf.
Poster: FlippinDouble
Ook jij gefeliciteerd dan Bastian :P, wat doe je precies dan? :P
Poster: Ashley
er is er een bijna jarig dat kun je wel zien dat ben ...........
Poster: Bastianrelaxt, wat is nou de trigger geweest om als zaak te starten? Vanwege je winst in kunstbende?
Belasting terug vragen over mijn gewonnen dance-tunes facturen:P
En natuurlijk facturen uitdraaien waarschijnlijk en nog macro pas aanvragen whahah nee komt goed:d
Poster: Stefjuuh
relaxt, wat is nou de trigger geweest om als zaak te starten? Vanwege je winst in kunstbende?
Poster: zalo
nice op al uw aankopen de BTW terug krijgenMaar ik heb de efx1000 besteld
Poster: FlippinDouble
Ben nu samen met wat vrienden van DJR bezig met een nieuwe website!
Poster: Bastian
Vertel!.. Toch geen concurrent mag k hopen
Poster: RenéKuppens
Een harde concurrent daar hebben ze te minste mixtapes van rene kuppens veel populairder dan GEKKE HOUZ
grapje he