Ik wist niet dat het opensource concept ook al de DJ/Producer wereld had bereikt. Leuke ontwikkeling waar creatieve mensen die ook nog ontwikkel skills hebben leuke dingen mee kunnen doen. Ziet er ook nog eens gelikt uit.
Poster: bambamstudio
leuk is al een rede om het te kopen
Mijn voorkeur gaat voornamelijk uit naar de Reloop Digital Jockey. Deze midi controller komt half augustus uit. Op youtube zijn al een aantal voorproefjes gefilmt bij dat Musikmesse in duitsland geloof ik. Ikzelf werk qua cdspelers nu met de Reloop RCD800S, bevalt me nog wel goed, maar ik ga overstappen op de RMP2 van Reloop. Het voordeel van de Reloop Midicontroller vind ik de toch wel grote jogs en de grotere knoppen i.p.v. die kleine opgepropte knopjes en faders (al lijkt me dat bij deze controller wel iets ruimer te zitten, lampjes zijn ook errruugg mooi ). Nadeel van de Reloop midicontroller: De geintegreede geluidskaart heeft maar 1 uitgang, dus 2 deckjes zijn niet appart qua volume op je mixer te regelen, toch wel jammer, maar daar heeft reloop óók al aangedacht: ''we verkopen er gewoon 1 mét, en 1 zónder geluidskaart.
Kostenplaatje: Met ASIO geluidskaart: ± 350 euro, zonder geluidskaart: ± 295 euro.
Poster: DeteqBoy
Zo dat heb je goed geregeld dan! Maar je kan het dus ook als controller gebruiken bij het produceren?
Ik denk als ze er een leuke prijs van maken het zeker wel potentie heeft
Poster: jannickv
is het normaal dat er niks op die faders zit?
werkt toch niet lekker zonder "dop" erop?
Poster: jannickv
is het normaal dat er niks op die faders zit?
werkt toch niet lekker zonder "dop" erop?
is er al een prijsje?
Poster: ilseentje
Voor diegenen die geinterseerd zijn in zulke dingen heb ik nog een leuke link:
http://www.ucapps.de/
Begin maar te kwijlen...
Poster: FlippinDouble
Van de site loop ik eerlijk gezegd niet echt warm, check die layout... blech!
Poster: DeteqBoy
bambam heb je een idee wanneer we dat ding kunnen verwachten ofniet?