Mixmeister goes iPod en iPhone (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

bambamstudio    posted on 12-07-2008 09:16
Op messe liet iemand van Numark mij dit al zien: Mixmeister voor de iPhone en de iPod Touch. Afgelopen nacht was de gratis versie te downloaden via de vernieuwde iTunes Store.

Ik heb er een foto van gemaakt:

Leuk speeltje voor je iPod of iPhone.

Gratis te downloaden in de iTunes App Store
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 12-07-2008 @ 09:41:44 (1%)

What do you think about Mixmeister goes iPod en iPhone ??

Vote :   

Mineral    posted on 17-07-2008 10:31
Poster: DjVictorF

Heeft wouter hem op ze iphone?

Ik heb het op mijn iPhone en ik vind het maar matig hoor. Je kan niet eens je eigen muziek gebruiken!

Verstuurd vanaf mijn iPhone
justjustin    posted on 07-08-2008 15:31
Is dit programma alleen via de app store op de iPhone zelf te verkrijgen? En werkt het ook op een iPhone met de 1.1.3. software? Of is dit alleen voor de nieuwe versies met de 2nd gen firmware?
sanderk    posted on 07-08-2008 16:30
alleen met 2.0 sofware
maar upgraden heb je zo gedaan
justjustin    posted on 07-08-2008 17:31
we gaan het proberen...is downloading...
sanderk    posted on 07-08-2008 17:34
toch niet upgraden in itunes he" is ie dadelijk gesimlocked
justjustin    posted on 07-08-2008 17:43
Zie ik eruit als een EI!! hahahah
altijd ideaal via de iphoneclub hahaha hij was nog niet heel makkelijk te kraken maar komt goed...
Tizio    posted on 07-08-2008 19:08
Ah alleen hier voor zou ik al een iphone kopen (nouja, nee, ik ga er sowieso 1 kopen) :p
sanderk    posted on 08-08-2008 08:36
nou als je voor dit programmatje een i phone koop is het
wel heel erg
ik vind het maar een simpele app waarmee je een paar geluidjes kan scratchen
Tizio    posted on 08-08-2008 09:38
Deze app heeft me toch echt overgehaald en ik heb gisteren een iphone besteld :P nee, het is gewoon een geweldige telefoon en ben blij dat ik 'm snel in m'n bezit zal hebben :D
sanderk    posted on 08-08-2008 10:30
ik vind de beatmaker dan heel wat beter al moet je daar dan 17 euro voor betalen.....
Reind    posted on 08-08-2008 14:23
Poster: Tizio
Deze app heeft me toch echt overgehaald en ik heb gisteren een iphone besteld :P nee, het is gewoon een geweldige telefoon en ben blij dat ik 'm snel in m'n bezit zal hebben :D

Ik heb hem ook en ben er toch minder blij mee na 2 weken. Vandaag de eerste cracks in mijn behuizing geconstateerd en als klap op de vuurpijl zat ik gisteren na de update met een telefoon welke 0,0 noppes nada meer deed om nog maar te zwijgen over de accu duur, met een beetje mazzel kom je net een dag door.

Vorige post kan trouwens gedelete worden... ging wat mis na de edit denk ik.
Tizio    posted on 09-08-2008 09:17
Wow shit Reind, dan mag ik wel wat hopen dat het goed komt bij die van mij..
Reind    posted on 09-08-2008 11:52
Zoek maar eens op haarscheurtjes iPhone met Google. Je zult zien dat ik niet de enige ben. Sterker nog, heel veel mensen met een witte iPhone hebben er last van maar ook heel wat mensen met een zwarte iPhone hebben het probleem.

Leuke poll ook op tweakers om je nog wat meer vertrouwen in de iPhone te geven, http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/30506570#30506570

Nee de mensen die het apparaat als eerste aan hebben geschaft zijn zoals gewoonlijk weer eens beta testers bij Apple. Net als bij zo'n beetje alle andere producten waar 2 generaties bij nodig zijn voor het ook heel blijft want het komt nogal vaak voor bij Apple producten dat ze uit elkaar lazeren.
Tizio    posted on 09-08-2008 12:13
Ik zie het, ziet er vreemd uit, niet allen op plaatsen waar er zegmaar een gat in de behuizing zit komen de scheurtjes voor, alleen ook spontaan in het midden.. Ik ga dan in iedergeval een hoesje ervoor kopen, dat 'ie wat schokvrijer is.. We zullen het wel zien...
Reind    posted on 09-08-2008 17:02
Heeft niets met laten vallen of iets dergelijks te maken, collega van mij had er 1 uit de doos met een scheur in de behuizing. Hoesje of niet maakt dus vrij weinig uit in dit geval en daarnaast beschermen hoesjes ook niet tegen extreem heet wordende iPhones en aan de lopende band crashende aps.
Tizio    posted on 09-08-2008 18:54
Sehr schön dan :p let's hope for the best..
Dingen van apple worden dan wel vaak heet zeg, macbooks hebben ook dat genoegen.. Ligt dat aan die plastic behuizing?
Glorious-D    posted on 10-08-2008 01:54
echt vet, zou ik ook wel willen. maar nogal duur, eerst de iphone, dan ng is het abonement , pff, dan maar een htc ofzo Happy, laughing.
sanderk    posted on 10-08-2008 09:19
ik heb gewoon de eerste iphone , geen duur abbonnement
met toch de nieuwe 2.0 firmware en simlockvrij...

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

240 Users online: 77 Guests (163 Unknown)
Pages generated today : 26.783
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.843.329