Poster: bambamstudio
je kunt de versterker wel op je geluidskaart aansturen.
De ingang van je versteker zal tulp zijn, de uitgang van je geluidskaart jack. Dus gewoon een jack/tulp kabel kopen en klaar
waarom usb en geen firewire of pci.
ik vindt zelf pci en firewire geschikter voor produceren.
@ dj-xtremer de soundblasters zijn niet ontworpen voor het produceren van muziek.
de x-fi chip laat het geluid mooier klinken dan het werkelijk is.
maar daar is deze kaart voor ontworpen.
het is beter om voor een emu 1212 te gaan.
hier zitten ook een lading effecten bij die je kan gebruiken in fl studio en cubase.
pci en firewire gebruiken efficiëntere protocollen als usb.
zijn geschikter voor een constante data stroom.
Poster: vatoslocos
De M-Audio Audiophile 2496 lijkt me trouwens ook wel iets, is ook pci en ik hoor er goeie dingen over.
Alleen zie ik ''24-bit/96kHz fidelity S/PDIF digital I/O with 2-channel PCM'' staan, is het niet vereist om een een kaart te nemen die 192 khz aankan/weergeeft of kan deze dat ook?
Want de M-Audio Audiophile 192 heeft dat weer wel.
Poster: vatoslocos
ik ben een leek op dat gebied maar k wil graag goeie geluidskwaliteit, ik weet niet waar ik die 192 khz voor nodig heb, gewoon om strak muziek te maken als dit invloed heeft op t uiteindelijke geluid.
en 192 khz klninkt beter als 64
Poster: NielsR
das gwn als klank voor je monitors, als je in cubase produceert en alleen met vsti's dan maakt het toch niks uit welke geluidskaart je hebt gebruikt voor het eindresultaat kwa muziekkwalitieit.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.