wie kan mij info geven over goede re-edit sofware. Wat zijn de eisen waar de hardware aan moet voldoen en welk systeem (mac of windows) is aan te bevelen. Heb zelf de voorkeur voor natuurlijk microsoft win Is er eventueel software waar naast het re-editten ook nieuwe nummers mee geschreven kunnen worden.
Ik wil graag wat tracks aanpassen op een eenvoudige manier. Dit moet niet ten koste gaan van kwaliteit.
What do you think about re-edit software ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Lead ken of heb jij ervaring met Cubase of kan ik daar makkelijk info over vinden.
Ableton ben ik me inmiddels ingedoken (de beperking ben ik zelf als ik de mogelijkheden bekijk). Het programmeren bij Ableton vind ik niet echt super maar dat is misschien een kwestie van wennen.
Cubase SX is een sequencer/VST host. Je gebruikt het om een VST environment aan te sturen via sequencing. Ik werk zelf met dit programma. Voor sound editing gebruik ik Sound Forge. Zeer gebruiks vriendelijk en zuiver. De systeem vereiste van Cubase is afhankelijk van het aantal VST plugins dat je gebruikt. Ik zelf draai een redelijke zware pc met wat uitbreidingen. SoundForge behoeft geen zwaar systeem. Ik meen dat 1Mhz en 266MB al voldoende is.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.