Poster: DJtallJe bent van brugge, ik heb afgelopen week meerdere geruchten gehoord die allen ijzen op het feit dat sabam in brugge een groot offensief gestart is vooral gericht tegen jonge/laptop dj's....
dat is het hem juist .. je kan niet bewijzen dat je het al dan niet gekocht hebt .. Dat had de dj van dees weekend ook, hij zei dat hij ze gekocht had (wat niet zo is) en die gast van sabam gaat nu zijn computer controleren :s maarja, als je dit niet toelaat dan moet je sowieso betalen .. dus hij gaat nu alle andere liedjes die op zn pc staan op een harddisk zetten .. en voor de rest weet ik niet wat hij zal doen .. ik hou jullie op de hoogte:p want ik had me dat ook afgevraagd, alsje dat niet kon zeggen dat je de liedjes gekocht hebt...
Poster: DJ-Xtremer
Nooit gecontroleerd, heb ze nog nooit gezien ook.
Poster: LuxxJa ik weet het:D maar opstarten kost al veeeeeel geld
zo laat je goed merken dat je zelf nog 0 legale tracks op je pc hebt staan, way to go ! ik heb zelf denk ik een kwart aan gekochte muziek op me pc staan en te rest heb ik niet gekocht, toch is alles legaal wat ik aan muziek heb
Poster: BoydGrift
Ja maar dan mag je ze nog niet bij je hebben
Poster: DjVictorF
Zei je daarvoor ook al:P
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.