Poster: JollyJunkie
Ik heb geleerd uit een vorig topic dat als die gast van Sabam komt je toch nog altijd kan zeggen dat ie geen politionele rechten heeften en dat ie jou cd's of computer dus niet mag doorzoeken zonder huiszoekingsbevel
Toch?
Poster: Bart_
maareuh, wat komt hij dan doen? even een babbeltje doen? volgens mij is dat toch écht zijn job..?
Poster: JollyJunkie
En ik denk niet dat Sabam voor een klein feestje savonds naar de politie toestapt
Poster: RiX
wow, ben de eerste met een 'ja'...
Okee, niet echt een controle, maar toch... café waar ik vaak draai. Herrieschoppers in de tent, vechtpartij buiten. Politie binnen. Snel de mappen onder tafel en verder met originele cd's. Politie kwam nog even over de booth leunen, dat wel...
Poster: creeky
nee nog nooit maar zouden er serius mensen zijn die daar naar zoeken ?
heb ze ook nog nooit gezien maar als jij ergens draait moet de organisator of club eigenaar al muziek rechten betalen. Want eigenlijk mag je muziek van dance tunes en gewoon van vinyl niet in t openbaar gebruiken staat ook op je platen als t goed is
Poster: RoyBeware
ik downloade eerst muziek, maar ben snel over gestapt om muziek aan te schaffen bij dance-tunes.
Geen gezue meer of de nummes wel of niet goed zijn.
Je vind tracks die je zoekt. niet allemaal, maa er is meer dan dance-tunes.
Je kan gewoon draaien zonder op te moeten letten voor Buma.
De producers moeten ook geld verdiennen vandaar dat ik gewoon de muziek legaal download.
gecontrolleerd? Nope nog nooit...
Zal niet zo snel gebeuren zoals ik hiet boven allemaal lees.
Poster: DjVictorF
Ja maar je kan wel zeggen tegen zon gast ja ik heb het van dance tunes en dan gebrand.. maar je hebt geen fractuur bij je dat je het echt hebt gedaan denk ik:P En die gast kan echt niet weten of het klopt:P
Poster: DjVictorFzo laat je goed merken dat je zelf nog 0 legale tracks op je pc hebt staan, way to go ! ik heb zelf denk ik een kwart aan gekochte muziek op me pc staan en te rest heb ik niet gekocht, toch is alles legaal wat ik aan muziek heb
Ja maar je kan wel zeggen tegen zon gast ja ik heb het van dance tunes en dan gebrand.. maar je hebt geen fractuur bij je dat je het echt hebt gedaan denk ik:P En die gast kan echt niet weten of het klopt:P
Poster: Luxx
zo laat je goed merken dat je zelf nog 0 legale tracks op je pc hebt staan, way to go ! ik heb zelf denk ik een kwart aan gekochte muziek op me pc staan en te rest heb ik niet gekocht, toch is alles legaal wat ik aan muziek heb