(nog) niet!
Poster: Didier_Deluxe
Als ik het goed begrijp was die man daar dus toevallig, en niet omdat hij MOEST komen controlleren?
Poster: BoydGrift
Tja, maar ik wil ff het risico bekijken. Omdat dit toch wel een actief onderwerp is!
En touwens, of ze een hele fuif/club kunnen afzoeken. Als je er optijd bij bent, kan je altijd nog de ilegale cd-map in de handtas van je vriendin laten verdwijnen!
En touwens, of ze een hele fuif/club kunnen afzoeken. Als je er optijd bij bent, kan je altijd nog de ilegale cd-map in de handtas van je vriendin laten verdwijnen!
Poster: RiX
Dat moet wel flinke handtas zijn dan... :P
Poster: RiX
wow, ben de eerste met een 'ja'...
Okee, niet echt een controle, maar toch... café waar ik vaak draai. Herrieschoppers in de tent, vechtpartij buiten. Politie binnen. Snel de mappen onder tafel en verder met originele cd's. Politie kwam nog even over de booth leunen, dat wel...
Poster: Bambilaner
zo eentje waar een illegale platenbak in kan
Poster: Bart_
*meld zich*
ik heb ENORME mazzel gehad toen ik in 2006 begon met draaien.
Ik was op dat moment m'n collectie aan het legaliseren, maar natuurlijk moest ik ook de oude knallers hebben (die waren dus illegaal), maar ik stond op een opening van de school hier in de buurt. Want daar werdt de nieuwe speelplaats 'onthuld'.
Dit was m'n vroegere school, en ze wisten dat ik draaide, dus vroegen ze ofdat ik wou komen draaien.
Natuurlijk heb ik 'ja' gezegt.. leek me wel gezellig, lekker bijkletsen met leerkrachten etc.
dus op die datum, sta ik daar te draaien. Komt ineens m'n moeder (die bij de ouderraad zit daar) langs en zegt; bart, doe je illegale cd's weg, want hier is iemand van de sabam!!!, ik als een gek al die illegale cds weggestopt, en m'n laptop afgezet (vol met illegale muziek helaas). De directeur wist ook dat ik een stuk illegale muziek had (zei ik altijd op voorant! dat dat dus een eigen risico was). Had ik toch een geluk dat de man van de Sabam een oude vriend was van de directeur!
De man van de Sabam vroeg; 'en kwa muziek ook alles in orde?'
de directeur antwoorde: 'oh, dat is een of ander jochie uit de 6de klas, komt hier gewoon een plaatje draaien, da's alles..'
de man van de Sabam: 'oh oke, maar ik moet helaas weer snel door naar vilvoorde.. want ik heb namelijk een vergadering'
en toen was hij dus weg.. al bij al, HEEEL VEEL geluk gehad!
(DIT IS EEN WAARGEBEURT VERHAAL!! (voor de duidelijkheid, ik zuig niks uit m'n duim hier.))
Poster: JollyJunkie
Ik heb geleerd uit een vorig topic dat als die gast van Sabam komt je toch nog altijd kan zeggen dat ie geen politionele rechten heeften en dat ie jou cd's of computer dus niet mag doorzoeken zonder huiszoekingsbevel
Toch?