Probleem met CDJ-1000MKIII
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

stevew    posted on 09-07-2008 08:31
Hey vrienden, Ik zit met een probleem op 1 van mijn CDJ-1000MKIII's.
Je hebt een regelaartje waarmee je de weerstand van de JOG kan instellen. Ik draai altijd op heavy. Nu is tijdens een set dat mechanisme opeens defect geraakt. De Jog heeft niets van weerstand meer, ik mag de regelaar zetten hoe ik wil, er zit geen weerstand meer op.
Is dit een mechanisch probleem of is die regelaar kapot? Hij is 9 maanden oud en hij wordt niet intensief gebruikt.
PS: er is niets van drank opgevallen of zo.
Greets

What do you think about Probleem met CDJ-1000MKIII ??

Vote :   

OrsonWelsh    posted on 09-07-2008 08:33
denk idd dat je er mee terug kunt naar waar je hem gekocht hebt..

vraag anders lead even..das toch echt mr pioneer
Xtremer    posted on 09-07-2008 08:37
Gewoon reparatie denkWinking my eye. Zo moeilijk is het toch niet gewoon even terug naar de winkel en een paar weken wachten thats it.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
stevew    posted on 09-07-2008 08:48
Poster: DJ-Xtremer
Gewoon reparatie denkWinking my eye. Zo moeilijk is het toch niet gewoon even terug naar de winkel en een paar weken wachten thats it.

Mja, zoiets zou toch niet mogen hé, Je betaald daar zoveel geld voor en dat gebeurt zoiets. Op mijn DJM-800 heb ik al een nieuw faderpaneeltje mogen steken ook omdat al mijn verf na 5 maanden al begon af te brokkelen aan alle 4 de faders......komaan zeg. Ik gebruik dat materiaal enkel voor thuis eens een mix te maken en ik weet hoe ik ermee moet werken want ik ben al meer dan 10 jaar dj (alle pioneer gear bij mij wordt maar ongeveer 10uur per maand gebruikt)....sorry, geen garantie meneer....dat is van veel te gebruiken zeggen ze(met de djm)! Ik vindt dit echt niet kunnen hoor!! ben benieuwd wat ze nu gaan zeggen bij mijn CDJ
User edit by stevew on 09-07-2008 @ 08:49:35 (10%)
Xtremer    posted on 09-07-2008 08:51

Dat verbaast me van je DJM, ik ken een club die heeft er 1 staan van 1,5 jaar oud, niets mis mee alleen de tekst op de color effects is er een beetje afgesleten meer niet... Je gebruikt geen bijtend spul om je DJM schoon te maken? Dat zou de oorzaak daarvoor kunnen zijnWinking my eye.

stevew    posted on 09-07-2008 09:00
Poster: DJ-Xtremer

Dat verbaast me van je DJM, ik ken een club die heeft er 1 staan van 1,5 jaar oud, niets mis mee alleen de tekst op de color effects is er een beetje afgesleten meer niet... Je gebruikt geen bijtend spul om je DJM schoon te maken? Dat zou de oorzaak daarvoor kunnen zijnWinking my eye.

Absoluut niet....Ik zei daarnet dat ik al 10 jaar in de branche zit dus als ik dat nog nog niet zou weten zou ik beter iets anders in mijn weekends gaan doen niet Cry.
Tenzij dat een papieren zakdoeje als bijtend product wordt beschouwd....dan ben ik schuldig.
Xtremer    posted on 09-07-2008 09:02
Oke, naja probeer de dealer dan anders weet ik het niet:P.
tairip    posted on 09-07-2008 10:17
Met je CDJ-1000 gewoon even terug gaan naar de winkel. Het is een mechanisch probleem, het joghwheel wordt namelijk gewoon mechanisch afgeremd. Het is en blijft mechanisch en kan natuurlijk altijd kapot gaan.

Ik neem aan dat het nog garantie is!
Lead    posted on 09-07-2008 12:08
Gewoon naar de winkel terug. Lijkt me een kleinigheidje, denk dan ook niet dat je de speler lang kwijt bent... alhoewel dit wel afhangt van de winkel waar deze gekocht is Winking my eye
Let the BASS be louder
Mforge    posted on 09-07-2008 18:04

ff off-topic : 2 Dj xtremer :  Bij mijn djm 800 beginnen de ceu letters van de oranje knoppen af te gaan, plus dat ik nou ook al 2 krakende gain knoppen heb...ding is nog geen jaar oud, plus dat ik al een keer meerdere draaiknoppen heb moeten laten vervangen omdat ze afgesleten waren, wat overigens ook weer aan het gebeuren is.  

KesterDJ    posted on 31-07-2008 12:45
Ik had ook problemen, heb hem binnen gestoken en na 2weken was ie terug.
Het herstelcentrum is in Gent, dus 2weekjes.
Lead    posted on 31-07-2008 15:58
Poster: Mforge
ff off-topic : 2 Dj xtremer : Bij mijn djm 800 beginnen de ceu letters van de oranje knoppen af te gaan, plus dat ik nou ook al 2 krakende gain knoppen heb...ding is nog geen jaar oud, plus dat ik al een keer meerdere draaiknoppen heb moeten laten vervangen omdat ze afgesleten waren, wat overigens ook weer aan het gebeuren is.

Effe terug naar de winkel, binnen een jaar klinkt me als garantie in ieder geval.
Let the BASS be louder
Xtremer    posted on 31-07-2008 16:09
Hoor en zie het wel vaker dat de CUE letters eraf slijten van een DJM-800.. Opzich geen punt, een DJM-700 heeft t geen eens:P.
Stefjuuh    posted on 31-07-2008 19:57
Tis dat je dat nu zegt, was me niet eens opgevallen..Vind het trouwens wel minimale dingen dan, 2 faderstarts minder, en geen tekst op je cue knop. (En de colorFX, maar je hebt weer is anders in de plaats..)
dj-ync    posted on 31-07-2008 23:09
Poster: stevew

Mja, zoiets zou toch niet mogen hé, Je betaald daar zoveel geld voor en dat gebeurt zoiets. Op mijn DJM-800 heb ik al een nieuw faderpaneeltje mogen steken ook omdat al mijn verf na 5 maanden al begon af te brokkelen aan alle 4 de faders......komaan zeg. Ik gebruik dat materiaal enkel voor thuis eens een mix te maken en ik weet hoe ik ermee moet werken want ik ben al meer dan 10 jaar dj (alle pioneer gear bij mij wordt maar ongeveer 10uur per maand gebruikt)....sorry, geen garantie meneer....dat is van veel te gebruiken zeggen ze(met de djm)! Ik vindt dit echt niet kunnen hoor!! ben benieuwd wat ze nu gaan zeggen bij mijn CDJ

gast mensen denken bij dure gear kan niks kapot het kan toch egt gebeuren.. maar moet je wel eerlijk zeggen dat ik dit verhaal nog niet ken, heb gekke dingen meegemaakt in de winkel, toen mensen terug  kwamen omdat iets was, maar gebeeurd maar heel heel weinig

This is an old Topic

No new postings for 6.178 days.
 Post CommentThat would be 205.9 months
or a whopping 16.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

34 Users online: 6 Guests (28 Unknown)
Pages generated today : 19.281
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.243.698