Poster: DJ-Xtremer
Gewoon reparatie denk. Zo moeilijk is het toch niet gewoon even terug naar de winkel en een paar weken wachten thats it.
Dat verbaast me van je DJM, ik ken een club die heeft er 1 staan van 1,5 jaar oud, niets mis mee alleen de tekst op de color effects is er een beetje afgesleten meer niet... Je gebruikt geen bijtend spul om je DJM schoon te maken? Dat zou de oorzaak daarvoor kunnen zijn.
Poster: DJ-XtremerDat verbaast me van je DJM, ik ken een club die heeft er 1 staan van 1,5 jaar oud, niets mis mee alleen de tekst op de color effects is er een beetje afgesleten meer niet... Je gebruikt geen bijtend spul om je DJM schoon te maken? Dat zou de oorzaak daarvoor kunnen zijn
.
ff off-topic : 2 Dj xtremer : Bij mijn djm 800 beginnen de ceu letters van de oranje knoppen af te gaan, plus dat ik nou ook al 2 krakende gain knoppen heb...ding is nog geen jaar oud, plus dat ik al een keer meerdere draaiknoppen heb moeten laten vervangen omdat ze afgesleten waren, wat overigens ook weer aan het gebeuren is.
Poster: Mforge
ff off-topic : 2 Dj xtremer : Bij mijn djm 800 beginnen de ceu letters van de oranje knoppen af te gaan, plus dat ik nou ook al 2 krakende gain knoppen heb...ding is nog geen jaar oud, plus dat ik al een keer meerdere draaiknoppen heb moeten laten vervangen omdat ze afgesleten waren, wat overigens ook weer aan het gebeuren is.
Poster: stevew
Mja, zoiets zou toch niet mogen hé, Je betaald daar zoveel geld voor en dat gebeurt zoiets. Op mijn DJM-800 heb ik al een nieuw faderpaneeltje mogen steken ook omdat al mijn verf na 5 maanden al begon af te brokkelen aan alle 4 de faders......komaan zeg. Ik gebruik dat materiaal enkel voor thuis eens een mix te maken en ik weet hoe ik ermee moet werken want ik ben al meer dan 10 jaar dj (alle pioneer gear bij mij wordt maar ongeveer 10uur per maand gebruikt)....sorry, geen garantie meneer....dat is van veel te gebruiken zeggen ze(met de djm)! Ik vindt dit echt niet kunnen hoor!! ben benieuwd wat ze nu gaan zeggen bij mijn CDJ