Tja, ik ga afstand doen van mn hardcore en early rave tracks die nog in mn platenkast staan. Ik ga eind van de middag de lijst even posten, voor al die mensen die intresse hebben..
o.a. braincracking enz...
LET OP: Ik ben geen verzamelaar .....dat wil zeggen dat op elke hoes een kleine paraaf staat en de platen zijn gebruikt, maar netjes behandeld.
Heb ook nog wat hardstyle en jump(o.a. big orgus en nog meer van dat soort plaatjes) staan..Mochten daar mensen intresse in hebben stuur dan maar een mailtje...
En dan nog wat..Ik ga ze niet opsturen bij een evt. verkoop..mogen gewoon opgehaald worden.
What do you think about Early Rave en Hardcore Tracks ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ga dit onderwerp verplaatsen naar een ander topic..
sluiten graag!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.