<16 Partys
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Roov    posted on 08-07-2008 04:04
Hey allemaal,
samen met wat vrienden hebben we wel zin om wat vaker uit te gaan deze vakantie. Maar we kunnen nergens een goede agenda vinden met wat leuke feesten voor 15 jarige... Hebben jullie ergens een goede site of iets anders daarvoor gevonden?

What do you think about <16 Partys ??

Vote :   

OneSixty    posted on 08-07-2008 04:29
proberen we datzoort babyfeestjes normaal niet te ontlopen <?
OrsonWelsh    posted on 08-07-2008 07:46
tja, jammer dat de morgenzon in Dorp Zeeland er niet meer is..Daar was de leeftijd gemiddeld 15
LouisCasper    posted on 08-07-2008 08:00
Poster: FlippinDouble
Hey allemaal,
samen met wat vrienden hebben we wel zin om wat vaker uit te gaan deze vakantie. Maar we kunnen nergens een goede agenda vinden met wat leuke feesten voor 15 jarige... Hebben jullie ergens een goede site of iets anders daarvoor gevonden?

Gewoon om half 10 al de cardinaal binnenlopen, dan wordt er als het goed is nog niet gecontroleerd.

http://www.louiscasper.com
Mineral    posted on 08-07-2008 11:36
Hey allemaal,

Ik denk dat je bij de kars sneller binnen komt dan bij de cardinaal! Maar als je maar vroeg genoeg bent kom je er meestal wel in! Als je het helemaal niet meer weet, ga dan naar de PH. Daar wordt helemaal niet gecontroleerdCry.
Ashley    posted on 08-07-2008 13:16
hahaha de boemerang Cry ?
Maar wat nou als het lukt, mama?
User edit by Ashley on 08-07-2008 @ 13:16:50 (33%)
Roov    posted on 08-07-2008 13:28
Nog andere tips? Bedankt jongens
DjVictorF    posted on 08-07-2008 14:13
Bouw een eigen feestje?(A)
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
dutchman    posted on 08-07-2008 14:17
Rumours??:P

Bij onder de linde wordt er nooit gecontroleerd! zit verstopt naast de down under van de rumours
User edit by dutchman on 08-07-2008 @ 14:17:40 (100%)
RiX    posted on 08-07-2008 14:21
gaan we 15 jarigen nu stimuleren om een club binnen te komen? Je mag gewoon nog niet naar binnen en ook geen alcoholische dranken nuttigen in het uitgaansleven. Ik zou zelf een feestje maken in een schuur, wat discolampen, goede muziekjes en gaan met die banaan...
Xtremer    posted on 08-07-2008 14:23
Huur een zaaltje en ga daar met je hele vriendenclub feesten:P. En mensen alcohol is niet het belangrijkste op een feestWinking my eye.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Flexii    posted on 08-07-2008 15:45
Poster: RiX
gaan we 15 jarigen nu stimuleren om een club binnen te komen? Je mag gewoon nog niet naar binnen en ook geen alcoholische dranken nuttigen in het uitgaansleven. Ik zou zelf een feestje maken in een schuur, wat discolampen, goede muziekjes en gaan met die banaan...

inderdaad ben het hier volkomen mee eens, wacht maar gewoon tot je 16 bent en uit mag gaan, dat hebben miljoenen andere voor jou ook moeten doenWinking my eye

dus neem een schuur ofzo, buurthuis, en geef je eigenfeest
Illusion    posted on 08-07-2008 16:27
Nou ik moet wel zeggen ik irriteer me mateloos aan jonge kindertjes onder de 16 die een discotheek binnenkomen. Gewoon mee stoppen en niet doen. Je mag er gewoon niet in, en drank mag je nog niet hebben. Op die leeftijd kan je mooi een schuurfeest organiseren, of tuinfeest ofzoiets.

Voor de leuke tijd moet je nog even wachten:p
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Roov    posted on 08-07-2008 16:40
Ga a.u.b allemaal niet moeilijk doen met alcohol enzo. Ik zoek gewoon een disco waar het is TOEGESTAAN om als 15 jarige naar binnen te gaan. Zoiets als Teenage Dance van Brothers.
User edit by Roov on 08-07-2008 @ 16:40:59 (75%)
Bambilaner    posted on 08-07-2008 16:47
In België heb je ook nog zoiets als 'gewone fuiven' waar de gemiddelde leeftijd iets van een 17 jaar is (van 14 tot 30) maar met meer neigingen naar de jongere kant...Daar mag je in theorie als 10 jarige ook binnen (wat natuurlijk niet gebeurt) Is dat er in Nederland niet? Moeten het altijd leuke clubs/discotheken zijn?
www.facebook.com/vinniebegooddj
RiX    posted on 08-07-2008 16:57
Ga a.u.b allemaal niet moeilijk doen met alcohol enzo. Ik zoek gewoon een disco waar het is TOEGESTAAN om als 15 jarige naar binnen te gaan. Zoiets als Teenage Dance van Brothers.

Toegestaan? Iemand onder 16 jaar mag wettelijk geen alcohol gebruiken. Iemand die een persoon jonger dan 16 toelaat in een club / discotheek is dus strafbaar...

Kijk dat een tent in Soest of omstreken 'gedoogd' dat je als 15 jarige naar binnen mag, kan... maar is nog steeds wettelijk verboden.
Sandr    posted on 08-07-2008 16:58
Disco Jojo in Zoutelande (Zeeland)

Aan het strand en je mag er als 15 jarige binnen....
Play that funky music white boy....
RiX    posted on 08-07-2008 17:01
Ja, zie het. dit staat op de site:

Maken van een pas:
Wanneer iemand voor het eerst bij Disco JoJo binnenkomt, zal gevraagd worden om zijn of haar legitimatie. Op vertoon van een Geldig legitimatiebewijs kan een membercard worden aangemaakt

Verschillende soorten:

Leeftijdcatagorie: Kleur Pas: Betekenis:
Jonger dan 16 jaar Rood Geen alcohol
16 en 17 jaar Geel Alleen licht alcoholische drank
18 + Zwart Geen beperkingen

Mag dit dan zo geregeld worden?
Roov    posted on 08-07-2008 17:11
Maar dat is best ver weg, jammer dat het niet wat dichterbij zit :P
OneSixty    posted on 08-07-2008 18:18
Poster: RiX
Ja, zie het. dit staat op de site:

Maken van een pas:
Wanneer iemand voor het eerst bij Disco JoJo binnenkomt, zal gevraagd worden om zijn of haar legitimatie. Op vertoon van een Geldig legitimatiebewijs kan een membercard worden aangemaakt

Verschillende soorten:

Leeftijdcatagorie: Kleur Pas: Betekenis:
Jonger dan 16 jaar Rood Geen alcohol
16 en 17 jaar Geel Alleen licht alcoholische drank
18 + Zwart Geen beperkingen

Mag dit dan zo geregeld worden?

we weten trouwens toch allemaal dat zo een bandjes systeem (gelukkig) niet werkt hé ?
Flexii    posted on 08-07-2008 19:12
Poster: Lightzone

we weten trouwens toch allemaal dat zo een bandjes systeem (gelukkig) niet werkt hé ?

tuurlijk werkt dat niet xD, dan vraag je als 15 jarige iemand van 18 en dan krijg je alles, of je neemt een vriend mee van 16 en die haalt je een biertje, of je broer of zus, + de 100 duizenden 15 jarige wat rondlopen met valse ID's enz.

Bij mij hier in de buurt is overigens een discotheek waar entree is vanaf 14 jaar en je krijgt dan ook gewoon alcohol  controle is echt niet streng

This is an old Topic

No new postings for 6.270 days.
 Post CommentThat would be 209 months
or a whopping 17.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

197 Users online: 121 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 78.036
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.346.009