Poster: bambamstudio
of hij is schizofreen en hoort ipv meerdere stemmen meerdere muziekjes
quote: |
Poster: Flexii haha wat een grap nog nergens aan gezeten,, dat zou dus beteken dat hij zijn cdspelers aansluit en vervolgens in allebij de cdspelers een cd duwt die allebij op play duwt en dan de hp erinsteken en luisteren,, zonder eerst eens je eerste track over de speakers te laten lopen ofzo,, dat geloof je toch zelf niet he ![]() |
quote: |
Poster: DjVictorF Is dit te repareren? is mijn vraag? Kunnen het lekkende faders zijn? Niet goed vervoert? |
Maar ik heb er anderhalf jaar geen problemen mee gehad. Dus lijkt mij sterk dat hij nu ineens kapot kan zijn...
Poster: RiX
Was de mixer nog warm / heet (van aanstaan) toen hij vervoerd werd?
Poster: DjVictorFMaar ik heb er anderhalf jaar geen problemen mee gehad. Dus lijkt mij sterk dat hij nu ineens kapot kan zijn...
Ik vind het echt heel raar. Eerst doet hij het en nu niet.
Poster: Illusion
Heeft de koper het bij jou getest? Als de koper akoord is gegaan met de aankoop dan kan hij zijn geld natuurlijk niet zomaar weerkrijgen. Hij heeft iets gekocht wat 2e hands is. Er wordt hier zovaak gezecht: Altijd testen voor je iets 2e hands koopt!
Als er iets bij hem opeens kapot gaat kan dat niet jou probleem zijn, vooral niet als jij er in 1,5 jaar nog nooit iets mee hebt gehad.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.