Alles doormekaar horen bij mengpanneel
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DjVictorF    posted on 07-07-2008 22:43
Hallo,
Ik heb hier een probleem. Ik heb mijn mengpanneel net verkocht. Ik had hem een week geleden nog getest alles deed het goed. Nu de koper hem heeft hoort hij alle kanalen door elkaar zonder ook maar een knopje aangeraakt te hebben (om dus de muziek je horen). Dit vind ik heel vervelend voor de koper. Maar ik weet dus niet wat het probleem isUnhappy. Kunnen jullie mij helpen?
Mixer: Us blaster USB 7003
Misschien zijn het lekkende faders maar ik weet het niet.
ik zal nog een keer uitleggen wat het probleem is.
Als de hoofdtelefoon in de ingang zit. Hoort hij alles door elkaar zonder ook maar iets te hebben aangeraakt. Dus alle muziek hoort hij terwijl hij geen knopje heeft ingedrukt.
Graag zou ik informatie willen over dit probleem.
Later
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.

What do you think about Alles doormekaar horen bij mengpanneel ??

Vote :   

LouisCasper    posted on 07-07-2008 23:15
Die mixer heb ik ook gehad! Gelijk teruggebracht naar de winkel omdat er een flinke ruis in zat. Bewijst maar weer dat de kwaliteit sowieso niet zo super is..
http://www.louiscasper.com
DjVictorF    posted on 07-07-2008 23:19
Ja
Maar ik had hem anderhalf jaar
en nooit problemen gehad. mijn vraag dus.. Is dat te repareren?
Illusion    posted on 08-07-2008 00:03
Het is absoluut geen top merk, ik heb usblaster cd-spelers gehad. Vroeger:p bij mijn eerste setje.

Maar dat staat buiten dit probleem.

Vergeet niet dat de koper zelfs misschien nog wel dommer kan zijn dan je denkt.

Dit zal waarschijnlijk het geval zijn:

Dit is hem waarschijnlijk. Zoals bij veelal de meeste 4-channel mixers kun je de hoofdtelefoon beluisteren door op het knopje te drukken van het gewenste kanaal. Waarschijnlijk staan al die knopjes bij hem allemaal ingedrukt. Cry.

Vraag daar maar eens na, en je kan mij niet vertellen dat hij er nog niet aan heeft gezeten:p.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
bambamstudio    posted on 08-07-2008 00:06
heeft ie alle faders open staan? Happy, laughing
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Flexii    posted on 08-07-2008 00:08
haha wat een grap nog nergens aan gezeten,, dat zou dus beteken dat hij zijn cdspelers aansluit en vervolgens in allebij de cdspelers een cd duwt die allebij op play duwt en dan de hp erinsteken en luisteren,, zonder eerst eens je eerste track over de speakers te laten lopen ofzo,, dat geloof je toch zelf niet he:P
RiX    posted on 08-07-2008 00:18
idd... eerst nog maar eens goed vragen WAT er niet goed gaat whaha. Denk idd dat zn PFL-buttons allemaal ingedrukt staan. Of zijn de mix van zn HP op half heeft staan.
bambamstudio    posted on 08-07-2008 00:38
of hij is schizofreen en hoort ipv meerdere stemmen meerdere muziekjes Winking my eye
User edit by bambamstudio on 08-07-2008 @ 00:38:47 (3%)
Illusion    posted on 08-07-2008 00:46
Poster: bambamstudio
of hij is schizofreen en hoort ipv meerdere stemmen meerdere muziekjes Winking my eye

Cry Geweldig
b_art    posted on 08-07-2008 09:53
Hoi,
ik ben de koper
quote:
Poster: Flexii
haha wat een grap nog nergens aan gezeten,, dat zou dus beteken dat hij zijn cdspelers aansluit en vervolgens in allebij de cdspelers een cd duwt die allebij op play duwt en dan de hp erinsteken en luisteren,, zonder eerst eens je eerste track over de speakers te laten lopen ofzo,, dat geloof je toch zelf niet he

idd, eerst geloofde ik het ook niet. Maar het is toch echt zo
Het gaat alleen bij ch. 2 en 3.
Ik heb die allebij nodig, want ik gebruik alle 4 de kanalen.
Zo kan je er natuurlijk niet mee werken, want het is niet normaal als je altijd die nummers door elkaar hoort. Als de pfl fader op output staat werkt het wel gewoon goed.
Waarschijnlijk zal de mixer wel kapot zijn, ik vraag het vanmiddag na bij de plaatstelijke USBLASTER verkoper.

Ooh ja... ik ben geen schizofreen
DjVictorF    posted on 08-07-2008 11:20
Is dit te repareren? is mijn vraag? Kunnen het lekkende faders zijn? Niet goed vervoert?
b_art    posted on 08-07-2008 11:59
quote:
Poster: DjVictorF
Is dit te repareren? is mijn vraag? Kunnen het lekkende faders zijn? Niet goed vervoert?

Of het te repareren is, weet ik natuurlijk niet... dat moet ik straks aan de kenner vragen. Het heeft iig niks met de faders te maken. Niet goed vervoert: Je hebt toch zelf gezien hoe het vervoert is, in de doos met daarin nog dat andere extra kartonCry
Max-E    posted on 08-07-2008 13:11
al ns gekeken naar de crossfader? meestal werken bij die goedkope mixers kanaal 3 en 4 daar niet mee, waardoor als je ze open zet, ze niet met de crossfader te sluiten zijn?! of tzelfde alleen dan met de mix-cue?

maja laten we eerlijk zijn, tis nou niet echt ff t beste merk ter wereld.. eerder zoiets als b(T)ehringer
DjVictorF    posted on 08-07-2008 13:21

Maar ik heb er anderhalf jaar geen problemen mee gehad. Dus lijkt mij sterk dat hij nu ineens kapot kan zijn...

RiX    posted on 08-07-2008 14:15
Was de mixer nog warm / heet (van aanstaan) toen hij vervoerd werd?
b_art    posted on 08-07-2008 15:58
Poster: RiX
Was de mixer nog warm / heet (van aanstaan) toen hij vervoerd werd?

Volgens mij niet... Toch victor?
Illusion    posted on 08-07-2008 16:36
Poster: DjVictorF

Maar ik heb er anderhalf jaar geen problemen mee gehad. Dus lijkt mij sterk dat hij nu ineens kapot kan zijn...

Heeft de koper het bij jou getest? Als de koper akoord is gegaan met de aankoop dan kan hij zijn geld natuurlijk niet zomaar weerkrijgen. Hij heeft iets gekocht wat 2e hands is. Er wordt hier zovaak gezecht: Altijd testen voor je iets 2e hands koopt!

Als er iets bij hem opeens kapot gaat kan dat niet jou probleem zijn, vooral niet als jij er in 1,5 jaar nog nooit iets mee hebt gehad.
User edit by Illusion on 08-07-2008 @ 16:36:41 (2%)
DjVictorF    posted on 08-07-2008 16:39
Er is niet getest omdat ik er gewoon vanuitging dat hij het goed deed. een week geleden getest.. Dus ja.
Ik weet niet wat ik moet doen. Hem terug nemen? of wat?
Jori    posted on 08-07-2008 16:42
Weet je zeker dat de mix van je HP alleen op cue/pfl staat en je cue butons allemaal uitstaan behalve die van wie je wilt beluisteren? En weet je iid ook zeker dat die kanalen wel zo'n optie hebben en niet van zichzelf naar je HP gaan? Het lijkt mij een rare fout/beschadiging dat 2 kanalen inééns alleen naar je HP vol doorlekken... Zou wel lullig zijn dan. Ben benieuwd wat de dealer zegt.
DjVictorF    posted on 08-07-2008 16:57
Ík ook! want is wel uitermate K** als je net iets nieuws hebt gekocht en dan is het meteen stukUnhappy Zou ik ook echt kut vindenUnhappy Hopelijk is ie te repareren..
b_art    posted on 08-07-2008 17:18
het verhaal van de dealer...Ik heb nu z'n kaartje gekregen, met daarop zijn email adres.
Ik moet het hele verhaal gaan mailen, dan stuurt hij het door naar de meneer van US Blaster en horen we of het te maken is en wat de kosten daarvan zijn.
Dus dat zal wel even gaan duren... wel jammer want vanavond en morgenavond moet ik draaienUnhappy maar gelukkig heb ik mijn oude paneeltje nog
User edit by b_art on 08-07-2008 @ 17:18:33 (1%)
DjVictorF    posted on 08-07-2008 17:29

Ik vind het echt heel raar. Eerst doet hij het en nu niet.

bambamstudio    posted on 08-07-2008 17:53
Poster: Illusion

Heeft de koper het bij jou getest? Als de koper akoord is gegaan met de aankoop dan kan hij zijn geld natuurlijk niet zomaar weerkrijgen. Hij heeft iets gekocht wat 2e hands is. Er wordt hier zovaak gezecht: Altijd testen voor je iets 2e hands koopt!

Als er iets bij hem opeens kapot gaat kan dat niet jou probleem zijn, vooral niet als jij er in 1,5 jaar nog nooit iets mee hebt gehad.

mee eens, iets gaat niet zomaar defect

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

147 Users online: 68 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 29.862
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.846.408