Lawaaidoofheid ?!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Glorious-D    posted on 07-07-2008 19:50

Hej, Ik vrees/denk dat ik Lawaaidoofheid begin te krijgen : ik zit namelijk al een paar weken met een "stop" in mijn rechteroor. een drukkend gevoel, dat ook het gevoel van vrije lucht wegneemt in mijn rechteroor. Nochtans ben ik heel voorzichtig met mijn oren, maar mijn vriend waar ik samen met draai niet, en sinds hy een keer bi ons is geweest, heb ik de "stop" in mijn oor.

is dit een teken dat ik oordoppen moet gaan kopen/laten maken, of is dit iets wat er helemaal niets met te maken heeft ?

ik zit namelijk al 4 jaar in het vak, dus ik dnek niet dat het abnormaal zou zijn, aangezien ik ook bijnanooit mijn monitors of HP te hard zet.

wat denken jullie ?

What do you think about Lawaaidoofheid ?! ??

Vote :   

Stefjuuh    posted on 07-07-2008 19:58
Gewoon een prop in je oren misschien? Uit laten spuiten?
Glorious-D    posted on 07-07-2008 20:05
zouw inderdaad kunnen, maaralsik nu mij monitors genoeg wil hoorn, moet ik zeook harder zetten... mss komt dat wel omdat ze nu iets verder staan maar toch... 
tom-j    posted on 07-07-2008 20:07
tja hetzelfde had ik na dancetour: mijn rechter oor had een drukkend gevoel en piepte maar dat trok weg de dag erna! wel heb ik als ik stil ben een piep in mij oren. ik ben ook oordopjes gaan gebruiken. thuis heb ik die zelden in, omdat ik de muziek daar niet zo hard kan zeten dat ik het goed hoor! ik heb bij een muziek winkel oordopjes gekocht met drie verschillende filters: low, medium en high! als je oordopjes koopt, kijk dan hoeveel ze dempen op de gevaarlijkste frequentie: ik dacht 2000 HZ wist de verkoper me te vertellen (correct me if i'm wrong!!). wees idd voorzichtig met volume en lees Lead's topics over geluid, altijd handig!!Cry 
Wtfunk    posted on 07-07-2008 20:13
Gewoon oordoppen kopen inderdaad, kost wat maar dan heb je je belangrijkste functies op je lijf als DJ nog welWinking my eye
Lead    posted on 07-07-2008 20:14
Ga eens naar de huisarts en laat je oren uitspuiten, wellicht is het gewoon met een prop oorsmeer verstopt.

Doorspuiten van je oren is iets wat iedereen die veel met hard geluid bezig is eens in de zoveel tijd zou moeten laten doen. Ken mensen die het eens per half jaar standaard laten doen.

Heb het zelf ook eens moeten laten doen en je schrikt wat eruit komt Winking my eye
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 07-07-2008 20:14 (2%)
Glorious-D    posted on 07-07-2008 20:23
Dan gaa ik zo snel mogelijk een afspraak laten maken, enorm verveelend zoon stop.

maar ik denk wel dat ik dergelijke oordoppen ga laten makenHappy, laughing. kan nooit kwaad denk ik dan, of wel?
Flexii    posted on 07-07-2008 20:57
Poster: Glorious-D
Dan gaa ik zo snel mogelijk een afspraak laten maken, enorm verveelend zoon stop.

maar ik denk wel dat ik dergelijke oordoppen ga laten makenHappy, laughing. kan nooit kwaad denk ik dan, of wel?

nee zeker nietWinking my eye,, gewoon doen, ik heb ze ook en met uitgaan heb ik ze altijd in, met draaien meestal niet maar dat omdat ik toch altijd achter de boxen sta en ik mix over mn koptelefoon dus draai eigenlijk altijd zonder monitors
Luxx    posted on 07-07-2008 22:13
lol je zit al 4 jaar in het vak? hoe oud ben je dan. want op je avatar zie je er ontzettend jong uit
www.mothermusic.nl
MatthiasDB    posted on 07-07-2008 22:15
Poster: Glorious-D

is dit een teken dat ik oordoppen moet gaan kopen/laten maken, of is dit iets wat er helemaal niets met te maken heeft ?

wat denken jullie ?

ik denk dat dit het teken is dat het al te laat is... je had die oordoppen al veel eerder moeten hebben!
Glorious-D    posted on 08-07-2008 00:10
Poster: Luxx
lol je zit al 4 jaar in het vak? hoe oud ben je dan. want op je avatar zie je er ontzettend jong uit

14
maar niet actief.
2 jaar geleden heb ik mijn eerste setje gekocht( check gallery ).
 daarvoor was ik assief bezig, ik zit al ong. van mijn 6 in de house, dus de eerste 2 jaar was het draain met 2 cd selers, maa daar hoorde ook "harde" geluiden bij dus ...
eigenijk bedoel ik dat ik al 4 jaar de harde muziek luister, dus misschien dat het daardoor komt dat er een "stop" in mijn oren zit ?
Glorious-D    posted on 08-07-2008 00:12
ik heb daarnet mijn oren getest, het is volgens mij inderdaad een "stop" in mijn oren. ik hoor langs links zeer goed, maar als ik mij hoofd draai, hoor ik het een ak minder, ook is de helderheid weg, en aangezien het zoo zwaar aanvoelin mijn oor, is het volgens mij een stop.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

163 Users online: 66 Guests (97 Unknown)
Pages generated today : 29.533
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.846.079