Hej, Ik vrees/denk dat ik Lawaaidoofheid begin te krijgen : ik zit namelijk al een paar weken met een "stop" in mijn rechteroor. een drukkend gevoel, dat ook het gevoel van vrije lucht wegneemt in mijn rechteroor. Nochtans ben ik heel voorzichtig met mijn oren, maar mijn vriend waar ik samen met draai niet, en sinds hy een keer bi ons is geweest, heb ik de "stop" in mijn oor.
is dit een teken dat ik oordoppen moet gaan kopen/laten maken, of is dit iets wat er helemaal niets met te maken heeft ?
ik zit namelijk al 4 jaar in het vak, dus ik dnek niet dat het abnormaal zou zijn, aangezien ik ook bijnanooit mijn monitors of HP te hard zet.
wat denken jullie ?
Poster: Glorious-D
Dan gaa ik zo snel mogelijk een afspraak laten maken, enorm verveelend zoon stop.
maar ik denk wel dat ik dergelijke oordoppen ga laten maken. kan nooit kwaad denk ik dan, of wel?
Poster: Glorious-D
is dit een teken dat ik oordoppen moet gaan kopen/laten maken, of is dit iets wat er helemaal niets met te maken heeft ?
wat denken jullie ?
Poster: Luxx
lol je zit al 4 jaar in het vak? hoe oud ben je dan. want op je avatar zie je er ontzettend jong uit
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.