NEW: DJ Xtremer | Hardstyle (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Xtremer    posted on 06-07-2008 19:46
Ik heb weer een nieuwe site?gemaakt?deze keer weer een andere?lay-out met nieuwe dingen.
Deze site is simpeler en rustiger qua lay-out. Ik ben er een tijdje mee bezig geweest en?heb er echt heel veel van geleerd. Als ik weer met aanpassingen kom vermeld ik dit ook in dit topic. Ben zeer benieuwd naar de reacties, ook naar die van mijn mixesCool.

Site link: www.djxtremer.nl
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 08-07-2009 @ 17:24:10 (75%)

What do you think about NEW: DJ Xtremer | Hardstyle ??

Vote :   

Roov    posted on 06-07-2008 20:42
Mooi gedaan gozer, ik vind dat het bij media echt goed onderverdeelt is enzo! Al zal ik je mixes ook bij muziek zetten :P
Boyd    posted on 06-07-2008 21:33
Ik vind hem mooi ontworpen, egt. Alleen ik vind hem zo koud, glad, en kaal Cry
LouisCasper    posted on 06-07-2008 23:03
Hele mooie site, maar ik vind 'm ook een beetje koud, alleen weet ik niet waarom!
Misschien is de achtergrond net iets té wit?
http://www.louiscasper.com
Convert    posted on 06-07-2008 23:27
Haha nu weer site met niet de zelfde kleuren als mijn site? :P Ach boeie het is net je kleur voor logo etc. ik gebruik zwart / oranje als je dat ook wil moet je gwoon doen hoor. Maar vind dit ook wel vet lijken is wel wat kaal maar wel lkkr overzichtelijk.. oldschool :P En je media page vind ik ook mooi gedaan Winking my eye En natuurlijk de Link page(met mijn bannerCry)
Boyd    posted on 07-07-2008 11:04
Ik zal ff een voorbeeldje geven, een cover van een hardstyle plaat: Straal net even wat meer uit, en is ook lekker vol kwa ontwerp en kleur!

Xtremer    posted on 07-07-2008 11:22
Ja maar dat kan ik niet maken hoorCry. Zal ff kijken wat ik kan doen dr mee met eigen ontwerp natuurlijk:D.
Boyd    posted on 07-07-2008 11:44

Heb je die psd files van jouw site?

zal ik is even kijken, kan ik wat proberen!

Maar wat boven te zien is, kan je heel goed photoshop brushes voor gebruiken!

Xtremer    posted on 07-07-2008 11:50
Heb het al gevonden:D. Even een tutorial gedaan:P.
Boyd    posted on 07-07-2008 11:56
Ok das mooi, we zien binnekort het resultaat wel he!

(ik wil ff aan die files rommelen, plzzzCry)
Xtremer    posted on 07-07-2008 12:40
even aangepast:P www.djxtremer.nl
Boyd    posted on 07-07-2008 16:25
Kijk dat ziet er al veel beter uit!

Alleen zou ik donkerdere kleuren kiezen, groen of deep blauw.

En iets leuks voor de background, probeer anders meer ruis toe te voegen!
Xtremer    posted on 07-07-2008 16:31
Oke ik zal kijken:D! Ben nog even de fotopagina's aan het verbeteren, zitten wat foutjes in de pagina indelingen waardoor de pagina op sommige resoluties uit elkaar word getrokken. Ga vanavond ermee door, moet nu werken, je ziet het wel verschijnen!
Xtremer    posted on 13-10-2008 15:38
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vanaf vandaag is er weer een nieuwe lay-out te zien: www.djxtremer.nl
Hij is wat rustiger en simpeler dan de vorige lay-out, dat maakt het ook een stuk lekkerder om te bekijken.
De site past zich automatisch aan op de breedte van je scherm en is nu i.p.v. 239MB slechts 18MB:P. Ook zal er binnekort een kleine update verschijnen met mixvideo's. Reacties zijn welkom!
User edit by Xtremer on 13-10-2008 @ 15:38:47 (5%)
Lead    posted on 13-10-2008 15:55
18mb, da's niks :pGrappig, dat je die DJR banner nog hebt.... was eenmalig gemaakt voor de Pioneer website in 20 seconden...Maaruh, ik zou ook wat echte tekst op je website neer zetten. Voor de zoekmachines (je belangrijkste bron van bezoekers) is er namelijk weinig te vinden... zelfs geen ALT tags bij je plaatjes.....
Let the BASS be louder
Xtremer    posted on 13-10-2008 16:07
Poster: Lead
18mb, da's niks :pGrappig, dat je die DJR banner nog hebt.... was eenmalig gemaakt voor de Pioneer website in 20 seconden...Maaruh, ik zou ook wat echte tekst op je website neer zetten. Voor de zoekmachines (je belangrijkste bron van bezoekers) is er namelijk weinig te vinden... zelfs geen ALT tags bij je plaatjes.....

Ja de banner van DJR had ik ook via de Pioneer site gevonden:P. Ik zal eens kijken wat ik kan veranderen... Ik denk dat ik alle titels en data's laat staan en dan alle teksten zoals de biografie omzet naar normale tekst. Is ook een stuk makkelijker qua bewerken. Wist trouwens niet dat ze je dan ook via de zoekmachines konden vinden:P.

Welke fonts zou ik moeten gebruiken zodat iedere Mac of PC gebruiker ze goed kan lezen? Gewoon Arial ofzo?
Xtremer    posted on 13-10-2008 16:54
16,7 MB wie bied hoger:D?

www.djxtremer.nl
sanderk    posted on 13-10-2008 17:12
leuk gedaan hoor ..
Xitrate    posted on 13-10-2008 17:15
zoals ik al zei, doe iets met de ruimte onder de heaver/navigation. Het ziet er zo afgeraffeld uit zo.
Nandi    posted on 13-10-2008 17:38
Als ik mij venster klein maak op safari kan ik niet scrollen om heel je menubalk te zien.
View    posted on 13-10-2008 17:41
Zelfde als hierboven, en het komt nogal 'leeg' over.
Stefjuuh    posted on 13-10-2008 17:45
Mist idd beetje afwerking. Maar hoe heb je die mouseovers gedaan zonder dat hij soortvan opnieuw laad zeg maar..?
Lead    posted on 13-10-2008 19:09
Ik heb je site nog eens goed bekeken, maar waarom ga je niet gewoon voor de Text only versie ?? Behalve de schaduw is de opmaak vrijwel gelijk aan de versie die je hebt opgebouwd uit plaatjes.

Je doet nu in basis 2 dingen niet goed die voorkomen dat je goed gevonden zal worden door de search engines. Dit zijn : Frames gebruiken en plaatjes ipv text.

Natuurlijk moet je een site nooit alleen voor zoekmachines maken, maar om iets aan je site te hebben zou ik er wel rekening mee houden.

Let the BASS be louder
Xtremer    posted on 13-10-2008 22:30
Ik denk dat het voor nu nog even laat. Volgende project bij mij op school gaan we verder met HTML en een klein begin met PHP. Ik denk dat ik aan de hand daarvan iets nieuws op ga bouwen... Het is voor mij nog best lastig om uberhaubt met HTML een site te maken, laat staan met PHPUnhappy.

Ik denk dat ik maar wat ga rommelen aan mijn oude lay-out.

EDIT: Mijn oude lay-out ook lichter, namelijk 18MB:D!
User edit by Xtremer on 13-10-2008 @ 22:40:18 (42%)
Convert    posted on 13-10-2008 22:58
Ik vind die nieuwe lay-out helemaal niks, geeft veelte leeg gevoel Winking my eye
Stefjuuh    posted on 17-10-2008 07:39
Poster: Convert
Haha nu weer site met niet de zelfde kleuren als mijn site? :P Ach boeie het is net je kleur voor logo etc. ik gebruik zwart / oranje als je dat ook wil moet je gwoon doen hoor. Maar vind dit ook wel vet lijken is wel wat kaal maar wel lkkr overzichtelijk.. oldschool :P En je media page vind ik ook mooi gedaan Winking my eye En natuurlijk de Link page(met mijn bannerCry)

Welke site?

112 Users online: 27 Guests (85 Unknown)
Pages generated today : 60.695
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.733.647