Mac of PC (6/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Poll : Mac of PC?

-Mac
-PC

Voting is only possible for our Members
LouisCasper    posted on 06-07-2008 18:46
Het heeft voor sommige weinig, voor sommige veel met DJ'en te maken.
Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Mac of PC?

EDIT:
Ikzelf heb heb m'n hele leven windows gebruikt, maar ben sinds een ruim jaar de gelukkige eigenaar van een MacBook en als ik eerlijk ben hoef ik nooit meer iets anders! Het werkt heerlijk en het ziet er ook nog eens supergoed uit!

Je kan er gelijk van alles mee doen als je hem uit de doos haalt! (Denk aan muziek maken en bewerken, foto's maken en bewerken, films maken en bewerken etc.)
Daar zou je volgens mij bij een nieuwe windows eerst nog allerlei software voor moeten installeren.

Ook krijg ik de indruk dat PC's (verbeter me als ik het fout heb) naarmate hij ouder wordt (denk aan een jaartje) hij een stuk langzamer is dan toen hij nieuw was, terwijl mijn MacBook van ruim een jaar nog steeds zo snel is als voorheen!

En voor de mensen die toch hun vertrouwde windows missen, kan je hem altijd nog dualbooten.
http://www.louiscasper.com
User edit by LouisCasper on 06-07-2008 @ 23:00:20 (100%)

What do you think about Mac of PC ??

Vote :   

Nvie    posted on 25-08-2008 22:26
Ik werk nu 1,5 jaar met Mac, en blijf het aandeel dat ik gebruik uitbreiden. Het zijn gewoon machines waar ik op durf te bouwen, naar behoeven werken en erg gebruiksvriendelijk zijn!
steve-wilson    posted on 03-09-2008 22:52
MAC MAC MAC!!!! xD only had it about 2 weeks n loveeee itttt!!!!!
LouisCasper    posted on 03-09-2008 23:02
Ik was een beetje op de apple site aan het kijken en vond dit, wat ikzelf een vrij sterk argument vind:

Is een Mac betrouwbaar?

Bij aankoop van een pc koopt u hardware van één bedrijf en een besturingssysteem en software van andere bedrijven. Bij een Mac is dit niet het geval. Omdat Apple zowel de computer als meegeleverde de software bouwt, zijn ze letterlijk voor elkaar gemaakt. Dus een Mac zal zelden vastlopen of crashen. Mac OS X is tevens bestand tegen de meeste virussen, zodat u bijna alles kunt doen, zonder zorgen alles kwijt te raken.
http://www.louiscasper.com
Farcry    posted on 05-09-2008 00:06
Ik ben PC minded all the way...... uiterlijk is voor mij niet belangrijk... ik kijk enkel naar mijn monitor Smile having fun
Als je wilt gamen, muziek maken en heel flexibel wilt zijn qua te gebruiken software is er maar 1 keuze: de PC.

Bovendien heb ik altijd mijn eigen systemen gebouwd en dat wil ik altijd zo houden... ik bepaal zelf wel wat voor hardware voor mij goed is....... 

Maar eerlijk is eerlijk.... de MAC is een prima systeem....... maar ik prefereer toch wat meer flexibiliteit

OrsonWelsh    posted on 05-09-2008 09:06
goedzo look..
Xitrate    posted on 05-09-2008 12:14
Poster: Look
Ik was een beetje op de apple site aan het kijken en vond dit, wat ikzelf een vrij sterk argument vind:

Is een Mac betrouwbaar?

Bij aankoop van een pc koopt u hardware van één bedrijf en een besturingssysteem en software van andere bedrijven. Bij een Mac is dit niet het geval. Omdat Apple zowel de computer als meegeleverde de software bouwt, zijn ze letterlijk voor elkaar gemaakt. Dus een Mac zal zelden vastlopen of crashen. Mac OS X is tevens bestand tegen de meeste virussen, zodat u bijna alles kunt doen, zonder zorgen alles kwijt te raken.

Aan informatie van de Apple-site heb je natuurlijk niks. Apple gaat natuurlijk niet schrijven 'Koop geen mac, het is namelijk onbetrouwbaar en te overpriced.'(Niet dat het zo is, maar gewoon om een voorbeeld aan te geven.) Oftewel, Apple schrijft natuurlijk alleen positieve dingen over haar producten. Ik kan je bijvoorbeeld ook deze pagina laten zien, maar ook die is nutteloos.

Hetgene waar je eigenlijk echt wat aan hebt zijn objectieve reviews van experts. Niet gebruikers (die gaan het product waar ze net 1500euro voor hebben betaald niet afkraken) en niet de sites van de makers.
Xtremer    posted on 17-01-2011 09:47
Laten we hier verder gaan: Waarom een Mac?

Dan blijven dingen netjes bij elkaar

DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Mod edit by Lead on 17-01-2011 11:05 (66%)

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

263 Users online: 214 Guests (49 Unknown)
Pages generated today : 166.286
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.513.064