Poster: tym
Hoe kan het dan, dat ik in anderhalf jaar gebruik, nog geen enkel viriusscanner danwel anti spyware programma heb moeten installeren op mijn imac? en dat is een van de vele redenen waarop ik, en met mij nog anderen, basseren dat Mac stabieler is dan Windows. Als ik kijk naar anderhalfjaar Apple-gebruik en anderhalf jaar Windows gebruik (en ja, allebei gehad), dan heb ik gewoon veel en veel minder computer problemen met mijn apple.
En deze discussie kan echt nog jaren doorgaan, maar dit is wel een punt waar je op moet kunnen toegeven dat een mac beter is dan een pc met windows, namelijk virusgevoeligheid en stabiliteit..
Poster: orsonwelsh
Aangezien de wereldstandaard allemaal gebaseerd is op windows...ben ik en blijf ik als mac gebruiker lekker virus vrij....
blijft gewoon een betere machine en os!
Poster: Ferrox
OS ja, Machine, waarom? Ze zijn veel duurder in verhouding met windows PC's. Als je voor het zelfde geld een windows pc koopt heb je een veel sneller systeem ondanks dat windows zo onlogisch is als de pest. Het is gewoon goedkoper.
Waaren de prijzen gelijk aan de prestaties, dan absoluut mac.
Poster: Sebasz
Wat een bagger argument. Ik heb mijn PC een jaar in gebruik en ook nog nooit last van virussen of spyware gehad... Dat is allemaal persoonlijk
Poster: SebaszWat een bagger argument. Ik heb mijn PC een jaar in gebruik en ook nog nooit last van virussen of spyware gehad... Dat is allemaal persoonlijk
Ik heb een hele tijd zonder scanners oid gedraait, nergens last van.. Ik installeer scanner, en 2 maanden later kon ik mijn pc opnieuw installeren vanwege een virus. (Waardoor internet ook geblokkeerd werd ivm, beveiliging..)
Poster: orsonwelsh
ferrox...met jou kun je niet over een mac praten.
Sorry jongen, maar blijf jij maar bij je pc...
maar nogmaals....ieder zn smaak....
Poster: Look
Ik wil jullie er in deze discussie toch nogmaals op wijzen dat ik meningen zoek van mensen die beide computers lang genoeg in handen hebben gehad om er een goede mening over te kunnen vormen, anders hebben mensen zoals Sandr er niks aan dit allemaal door te lezen.Bij voorbaad dank!
Poster: Bart_
Volgens mij is gewoon het verschil:
Mac -> veelste duur (persoonlijk!), zeer modern (looks), merkengeilheid (apple), Apple software
Pc -> makkelijk (zelf PC samenstellen), Windows software