Mac of PC (2/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Poll : Mac of PC?

-Mac
-PC

Voting is only possible for our Members
LouisCasper    posted on 06-07-2008 18:46
Het heeft voor sommige weinig, voor sommige veel met DJ'en te maken.
Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Mac of PC?

EDIT:
Ikzelf heb heb m'n hele leven windows gebruikt, maar ben sinds een ruim jaar de gelukkige eigenaar van een MacBook en als ik eerlijk ben hoef ik nooit meer iets anders! Het werkt heerlijk en het ziet er ook nog eens supergoed uit!

Je kan er gelijk van alles mee doen als je hem uit de doos haalt! (Denk aan muziek maken en bewerken, foto's maken en bewerken, films maken en bewerken etc.)
Daar zou je volgens mij bij een nieuwe windows eerst nog allerlei software voor moeten installeren.

Ook krijg ik de indruk dat PC's (verbeter me als ik het fout heb) naarmate hij ouder wordt (denk aan een jaartje) hij een stuk langzamer is dan toen hij nieuw was, terwijl mijn MacBook van ruim een jaar nog steeds zo snel is als voorheen!

En voor de mensen die toch hun vertrouwde windows missen, kan je hem altijd nog dualbooten.
http://www.louiscasper.com
User edit by LouisCasper on 06-07-2008 @ 23:00:20 (100%)

What do you think about Mac of PC ??

Vote :   

LouisCasper    posted on 07-07-2008 16:07
Willen alle mensen die zeggen dat Mac te duur is etc oftewel die windows gestemd hebben er even bij vermelden of je ooit wel eens ervaring hebt gehad met een mac? Want iemand die dat soort dingen zegt zonder enige ervaring met mac te hebben heeft volgens mij een beetje een kromme mening.. Andersom natuurlijk ook!
LouisCasper    posted on 07-07-2008 16:23
Ik kom er net achter dat dit topic alleen voor Plus-Members is?
Ik had een linkje gestuurd naar een vriend en die kreeg dit:

This Forum is for  Plus-Member's  only
You current level is Semi-Plus   [ Info ]

Heb ik dat ingesteld ofzo?
User edit by LouisCasper on 07-07-2008 @ 17:04:06 (28%)
Xitrate    posted on 07-07-2008 17:10

Ik moet tekeningen renderen (3d plannen omzetten in fotokwaliteit) en dit duurt bij een imac ongeveer een halve dag en bij een sterke !!! (zelf samengestelde) pc duurt dit 2 en een halve dag.

Ja zo kan ik ook dingen gaan roepen. Geef dan in ieder geval de specs van zowel de imac en die zogenaamde sterke pc.

Huh?? nou, ik heb nog nooit een mac vast kunnen laten lopen..dus is dit bullshit!
Bij een mac weet je wel wat je koopt..en weet je precies wat er in de binnenkant zit..

zegt een mac pro user

Het gaat er toch niet om of hij vastloopt of niet? Hij zal zeker niet vastlopen, maar dan kan het nog wel zo zijn dat er nou eenmaal mindere hardware inzit dan dat je kan krijgen voor die prijs.

Poster: justjustin

Niet mee eens...
Wil je dezelfde krachtige functies hebben van een standaard mac moet je je pc flink uitbouwen wil je hetzelfde bereiken en zit je uiteindelijk op hetzelfde bedrag..

Waar baseer je dat op? :S Een grafische kaart is een grafische kaart. RAM is RAM. Een processor is een processor, etc.. Het is echt niet dat een processor het beter doet op een mac dan op een PC ofzo. Onzin dus Happy, laughing

User edit by Xitrate on 07-07-2008 @ 17:11:24 (2%)
justjustin    posted on 07-07-2008 17:15
Poster: Xitrate

Waar baseer je dat op? :S Een grafische kaart is een grafische kaart. RAM is RAM. Een processor is een processor, etc.. Het is echt niet dat een processor het beter doet op een mac dan op een PC ofzo. Onzin dus Happy, laughing

Een Processor van een mac is een stuk Stabiler...maar dat ter zijde...

Ik bedoel er mee te zeggen een mac is vanzichzelf al een goede computer om het zelfde er mee te bereiken met een pc is wat uitbreiding vereist...en dan kom je kwa kosten op het zelfde uit...
Tizio    posted on 07-07-2008 19:08

20": 2,4GHz

2,4-GHz Intel Core 2 Duo   
1 GB geheugen   
250-GB harde schijf1   
8x dubbellaags SuperDrive   
ATI Radeon HD 2400 XT met 128 MB   

€ 999,00

Dat was de mac, nu gewone pc:
Processor €99
1GB Geheugen €50
250GB HDD €60
Superdrive (slim drive) €35
ATI HD2400 XT (niet algemeen tekoop, beter alternatief) €65
Voeding 500 watt €80
Moederboard incl. lan en wifi €55
Case €60
20 inch display €200

Totaal €700, ik heb hierbij niet de goekoopste componenten genomen, maar kwaliteits producten van gerenomeerde merken...
Laat het nu voor eens en voor altijd duidelijk zijn dat je dezelfde krachtige computer hebt voor minder geld dan een mac.

Overigens leveren alle processoren met dezelfde chipset dezelfde prestaties en ligt het puur aan het besturingssysteem als er iets instabiel is.

User edit by Tizio on 07-07-2008 @ 19:10:47 (17%)
A-flex    posted on 07-07-2008 19:14
Poster: Tizio

2,4-GHz Intel Core 2 Duo   
1 GB geheugen   
250-GB harde schijf1   

€ 999,00

Processor €99
1GB Geheugen €50
250GB HDD €60
Voeding 500 watt €80
Case €60
20 inch display €200

Totaal €700, ik heb hierbij niet de goekoopste componenten genomen, maar kwaliteits producten van gerenomeerde merken...
Laat het nu voor eens en voor altijd duidelijk zijn dat je dezelfde krachtige computer hebt voor minder geld dan een mac.

Overigens leveren alle processoren met dezelfde chipset dezelfde prestaties en ligt het puur aan het besturingssysteem als er iets instabiel is.

Maar een desktop is altijd goetkoper dan een laptop hoor.
LouisCasper    posted on 07-07-2008 19:21

nu gewone pc:
Processor €99
1GB Geheugen €50
250GB HDD €60
Voeding 500 watt €80
Case €60
20 inch display €200

En dan nog iemand die dat allemaal voor je in elkaar zet (of je moet zelf zo handig zijn), vergelijkbare software zoals in de mac kopen, een besturingssysteem kopen en dan zit je ook zo aan de 1000 euro, en dan heb je ook nog eens een grote kast onder je bureau. En dan nog maar eens zien of ie net zo goed werkt als een mac!
User edit by LouisCasper on 07-07-2008 @ 19:23:41 (16%)
Tizio    posted on 07-07-2008 19:23
Deze systemen kun je zo kopen, met besturingssysteem wat het bijelkaar miss 50-100 euro duurder maakt..
Nvie    posted on 07-07-2008 19:30
Mensen kopen dingen omdat het een bepaalde waarde voor ze heeft. Hoe hoger die waarde, hoe meer ze bereid zijn er aan uit te geven. De waarde van zo'n item is subjectief en varieert per persoon. Voor de een is een Aston Martin DB9 al zijn centen waard. Die persoon waardeert het ontwerp, de motor, het vakmanschap en wat het merk betekend heeft. Voor een ander persoon is het gewoon een auto, niets meer, niets minder. De laatste persoon verklaart de eerste persoon dan ook voor gek voor het kopen van zo'n dure auto. Dit valt toe te passen op bijna alles. Voor mij is een instrument een instrument, omdat ik ze niet kan bespelen. Voor een muzikant zijn de verschillen enorm en deze is dan ook bereid voor een beter instrument meer geld neer te leggen.

Hetzelfde geld voor Mac. Ik kocht m'n Mac omdat ik het ontwerp, de architectuur en bovenal het sturingssysteem kan waarderen. Ik ben dus bereid om meer uit te geven aan een Mac dan een reguliere PC. Alle additionele kosten die dit met zich mee brengt ben ik bereid te betalen door mijn persoonlijke mening en mijn overtuiging van zijn superioriteit in vergelijking met een x86 systeem. Net als muzikanten en hun instrumenten.

Niet iedereen is overtuigd van de waarde van het Mac OSX sturingssysteem/Apple computers. Deze personen vinden dan ook dat de extra kosten het extra geld niet waard zijn. Door puur te vergelijken op cijfertjes en gegevens vergelijken vergeet men dan meestal de persoonlijke waarde die men stelt. Voor mij wordt die waarde extra vergroot door het niet hoeven draaien van virusscans, of me druk te maken over virussen, enz, enz. Een ander heeft hier geen last van en stelt hier dan ook geen waarde aan.

Zo'n keuze is dus puur persoonlijk en valt niet op basis van cijfertjes te maken.

NielsR    posted on 07-07-2008 19:53

2,4-GHz Intel Core 2 Duo   
1 GB geheugen   
250-GB harde schijf1   

€ 999,00

Processor €99
1GB Geheugen €50
250GB HDD €60
Voeding 500 watt €80
Case €60
20 inch display €200

Waar is de software en besturingsysteem bij je pc configuratie je kunt geen 2 dingen vergelijken als ze niet dezelfde componenten bevatten en als je een mac koopt krijg je er gratis ook ilife bij met alleaam zeer handige proggrammas.

Niet waar hangt er helemaal van af hoe je pc in elkaar zit als je een betere fronytsize bus hebt op je moederbord kan het zijn dat je een betere en snellere pc hebt met een processor met een lagere kloksnelheid dan een met een hoge.
En ik heb er altijd mijn twijvels bij dat je een optimaal werkend systeem hebt als je alles zomaar in je pc kast gooit tegenover dat je bij mac er ingenieurs op zitte werken die er zeker verstand van hebben en dan omdat mac ook het besturingsysteem levert ben je ook altijd zeker dat het optimaal gaat werken.
Tizio    posted on 07-07-2008 20:17

Als je een systeem koopt bij een winkel, is alles door vaklui inelkaar gezet, en alles 100% zeker werkt.  Het besturingssysteem zit hier bij, + andere extra software
De prijs die ik voor het moederboard ingecalculeerd heb, is goed voor een moederboard met snelle bussnelheid, de processor zal dus op niveau werken.

Reken er overigens ook maar niet op dat in alle computers (dus ook mac) top of the line spul wordt gebruikt, het draait er natuurlijk altijd om zoveel mogelijk winst te maken. (waarom zou je product x kopen als product y €20 goedkoper is?)

Ywe    posted on 07-07-2008 22:25
Poster: Nvie
Mensen kopen dingen omdat het een bepaalde waarde voor ze heeft. Hoe hoger die waarde, hoe meer ze bereid zijn er aan uit te geven. De waarde van zo'n item is subjectief en varieert per persoon. Voor de een is een Aston Martin DB9 al zijn centen waard. Die persoon waardeert het ontwerp, de motor, het vakmanschap en wat het merk betekend heeft. Voor een ander persoon is het gewoon een auto, niets meer, niets minder. De laatste persoon verklaart de eerste persoon dan ook voor gek voor het kopen van zo'n dure auto. Dit valt toe te passen op bijna alles. Voor mij is een instrument een instrument, omdat ik ze niet kan bespelen. Voor een muzikant zijn de verschillen enorm en deze is dan ook bereid voor een beter instrument meer geld neer te leggen.

Hetzelfde geld voor Mac. Ik kocht m'n Mac omdat ik het ontwerp, de architectuur en bovenal het sturingssysteem kan waarderen. Ik ben dus bereid om meer uit te geven aan een Mac dan een reguliere PC. Alle additionele kosten die dit met zich mee brengt ben ik bereid te betalen door mijn persoonlijke mening en mijn overtuiging van zijn superioriteit in vergelijking met een x86 systeem. Net als muzikanten en hun instrumenten.

Niet iedereen is overtuigd van de waarde van het Mac OSX sturingssysteem/Apple computers. Deze personen vinden dan ook dat de extra kosten het extra geld niet waard zijn. Door puur te vergelijken op cijfertjes en gegevens vergelijken vergeet men dan meestal de persoonlijke waarde die men stelt. Voor mij wordt die waarde extra vergroot door het niet hoeven draaien van virusscans, of me druk te maken over virussen, enz, enz. Een ander heeft hier geen last van en stelt hier dan ook geen waarde aan.

Zo'n keuze is dus puur persoonlijk en valt niet op basis van cijfertjes te maken.

CryCryCryCryCryCry
Sebasz    posted on 07-07-2008 22:43
Poster: soundcollector
Kzou echt uitkijken met wat je zegt. Wat precies heb jij nog nooit met een imac gewerkt ofzo...

Ik zeg wat ik wil, en heb wel zeker met een Mac gewerkt. Een Mac Pro en een iMac Happy, laughing.

Ik moet tekeningen renderen (3d plannen omzetten in fotokwaliteit) en dit duurt bij een imac ongeveer een halve dag en bij een sterke !!! (zelf samengestelde) pc duurt dit 2 en een halve dag.

Haha die is grappig Happy, laughing.
Mag je mij vertellen hoe je met snellere hardware minder snel bent dan met langzame hardware?
Als je PC betere hardware heeft dan je Macje dan zal je PC sneller zijn. Duh... Do the math.
Serieus dat je al denkt dat je met een snellere PC minder snel bent zegt voor mij genoeg over je intelligentie. (Jorrit niet boos worden (K) hij zei ook iets over mijn intelligentie Winking my eye)

Het ligt er gewoon aan voor welke toepassingen je de pc gebruikt. Ga je spelletjes spelen, dan kan je beter een gewone pc samen stellen maar ga je iets met grafische vormgeving, muziek ofzo doen kan je zowiezo beter een apple kopen, de betrouwbaarheid is gewoon veel beter...

Sowieso beter een Mac kopen? Ik gebruik een Vista machine, en ik gebruik hem voor enorm veel dingen, niet alleen mailtjes lezen. En ik heb nog nóóit problemen gehad dat iets vastliep of crasht. Het ligt aan de gebruiker en hoe je er mee om gaat.
Als je zo iemand bent die al die virusmailtjes opent en bijlages download, en dan geen virusscanner hebt.. Tja.. Dan ben je gewoon dom :P

En dan nog betaal je 500 euro extra, hoeveel dj's zijn er die super veel geld in pioneer cdj 1000's steken terwijl je met een 800 bijna evenveel kan... Dat is net hetzelfde, je hebt altijd lovers en haters van bepaalde dingen.

Deze vergelijking slaat nergens op. Bijna evenveel kunnen? Is dus minder.
Met een PC kun je meer voor minder, om je vergelijking maar meteen onderuit te halen Happy, laughing

Ik vind het gewoon echt behoorlijk onverstandig om zo te reageren, da verteld veel over u volwassenheid en intelligentie...

Doe u ogen open, wa maak het uit da wij belgen zijn, gij heet bert en ik heet jos, so what... we zijn allemaal mensen kerel dus doe effe chill.

Mijn volwassenheid en intelligentie? Vooralsnog maak ik hier correcte Nederlandse zinnen (een uitzondering daargelaten), en niet zulke brakke zinnen zoals jij :P. En volgens de Wet ben ik volwassen Winking my eye.

Maargoed. Ik hoop ook dat mijn goede vriend Jorrit deze post goed vindt, aangezien ik alles netjes heb onderbouwd Happy, laughing

Poster: justjustin
Een Processor van een mac is een stuk Stabiler...maar dat ter zijde...

Ik bedoel er mee te zeggen een mac is vanzichzelf al een goede computer om het zelfde er mee te bereiken met een pc is wat uitbreiding vereist...en dan kom je kwa kosten op het zelfde uit...

LOL! :P Een Intel Core 2 Duo processor (stel een E6600) is niet anders in een Mac dan in een PC hoor? Happy, laughing
User edit by Sebasz on 07-07-2008 @ 22:51:08 (21%)
LouisCasper    posted on 07-07-2008 23:10
Poster: Sebasz

Sowieso beter een Mac kopen? Ik gebruik een Vista machine, en ik gebruik hem voor enorm veel dingen, niet alleen mailtjes lezen. En ik heb nog nóóit problemen gehad dat iets vastliep of crasht. Het ligt aan de gebruiker en hoe je er mee om gaat.
Als je zo iemand bent die al die virusmailtjes opent en bijlages download, en dan geen virusscanner hebt.. Tja.. Dan ben je gewoon dom :P

Daar zeg je wat. Een virusscanner heb je dus niet nodig op een mac. Dom zijn is dus uitgesloten.

Poster: Sebasz

LOL! :P Een Intel Core 2 Duo processor (stel een E6600) is niet anders in een Mac dan in een PC hoor? Happy, laughing

Klopt, maar of ie in een pc ook net zo effectief gebruikt wordt als in een mac..?
User edit by LouisCasper on 07-07-2008 @ 23:11:46 (1%)
OrsonWelsh    posted on 08-07-2008 07:41

Als je een systeem koopt bij een winkel, is alles door vaklui inelkaar gezet, en alles 100% zeker werkt.  Het besturingssysteem zit hier bij, + andere extra software
De prijs die ik voor het moederboard ingecalculeerd heb, is goed voor een moederboard met snelle bussnelheid, de processor zal dus op niveau werken.

Reken er overigens ook maar niet op dat in alle computers (dus ook mac) top of the line spul wordt gebruikt, het draait er natuurlijk altijd om zoveel mogelijk winst te maken. (waarom zou je product x kopen als product y €20 goedkoper is?)

DIT IS COMPLETE BULLSHIT!

Jeetje, denk je nou echt dat pcs door vaklui in elkaar worden gezet? Ga dan lekker fietsen..
en in mac wordt top line spul gebruikt...Mac Pro, zegt al genoeg en wordt wereldwijd gebruikt door designers animeerders en producers...
Xitrate    posted on 08-07-2008 07:47
Poster: orsonwelsh

Jeetje, denk je nou echt dat pcs door vaklui in elkaar worden gezet? Ga dan lekker fietsen..
en in mac wordt top line spul gebruikt...Mac Pro, zegt al genoeg en wordt wereldwijd gebruikt door designers animeerders en producers...

Hahaha dus omdat het Mac Pro heet betekent het dat er top line spul inzit ? Dus als ik een Behringer mixer koop waarop PRO DJ MIXER staat betekent het ook dat er top line spul inzit? Zegt al genoeg over je kennis over pc's en mac's als je het mij vraagt.

Bovendien, waarom zouden pc's niet door vaklui in elkaar worden gezet? Dat zie ik nergens staan in je post? Misschien moet je het eens onderbouwen wat je denkt dmv argumenten..? Die post is van geen enkele waarde tot deze discussie namelijk..
User edit by Xitrate on 08-07-2008 @ 07:57:05 (10%)
Sebasz    posted on 08-07-2008 08:28
Poster: Look

Daar zeg je wat. Een virusscanner heb je dus niet nodig op een mac. Dom zijn is dus uitgesloten.

Klopt, maar of ie in een pc ook net zo effectief gebruikt wordt als in een mac..?

Dus jij wilt beweren dat er geen virussen zijn voor Mac OS X? En er dit jaar trouwens zijn er meer lekken gevonden in Mac OS X dan in een Windows besturingssysteem.

Heb je uberhaupt verstand van software en computers? Een processor wordt gewoon gebruikt. Klaar. Het ligt aan de software of de eventueel meerdere cores(!) goed benut worden. Maar of jij Dreamweaver of Flash op je Mac gebruikt of op Windows maakt niks uit Happy, laughing

Dus jij vind een Geforece 8600GT een goede kaart? :P

Poster: Xitrate
Hahaha dus omdat het Mac Pro heet betekent het dat er top line spul inzit ? Dus als ik een Behringer mixer koop waarop PRO DJ MIXER staat betekent het ook dat er top line spul inzit? Zegt al genoeg over je kennis over pc's en mac's als je het mij vraagt.

Bovendien, waarom zouden pc's niet door vaklui in elkaar worden gezet? Dat zie ik nergens staan in je post? Misschien moet je het eens onderbouwen wat je denkt dmv argumenten..? Die post is van geen enkele waarde tot deze discussie namelijk..
 Goede reply Cry
User edit by Sebasz on 08-07-2008 @ 08:30:08 (100%)
OrsonWelsh    posted on 08-07-2008 08:34
xitrate..Jij weet wel een heleboel he?

Ik denk dat jij niet weet wat een MAC is...maar goed..gek he dat je geen gekraakt besturings systeem kunt krijgen voor de mac...en dat je geen virus scanner nodig hebt..en dat je geen 8 gig werkgeheugen nodig hebt om veel plugins te draaien...en dat mac de ontwikkelaar is van het zgn windows en dat microsoft eigenlijk dat gewoon gejat heeft..en dat een mac veel stabieler is...maar goed...

pcs moet je tegenwoordig om het half jaar upgraden naar een betere processor..groter werkgeheugen..extra dit extra dat...voordat je een beetje pc hebt kun je voor hetzelfde geld een goeie mac kopen..op de lange baan ben je echt duurder uit hoor...En waarvoor? Omdat je weer ongemerkt updates krijgt waardoor je pc zwaarder wordt...let maar op..dit is echt geen onzin...Kun je echt beter doorsparen voor een mac..Maar nu komt ie...dan heb je geen geld meer voor de software..want op een pc heb je veel gekraakte softs..en op een mac niet..Althans is ook niet aan te raden..Als je echt betrouwbaar wilt produceren..

Maar jij (Xitrate) weet echt niets over een mac merk ik al...Ga voordat je een antwoord post nu eens eerst op je hoofd krabbelen en je afvragen waarom mensen als Bam Bam en Mijzelf al heel wat jaren produceren en weten waar ze over praten...Misschien is dit stof tot nadenken.

Nog wel even dit..Niet iedereen heeft geld voor een mac en kan ook prima muziek maken op een pc....Maar doe mij maar mac...

enneh..sommige behringer dingen zijn echt ok hoor..geloof me maar..Cry

maar ervaring telt hier weer eens niet....en de critische heren hierboven maken al jaren de grootste hits, zijn doctor in de it en zijn de beste dj's .....tuurlijk...
User edit by OrsonWelsh on 08-07-2008 @ 08:38:21 (11%)
OrsonWelsh    posted on 08-07-2008 08:35
en weer back on topic!
Tizio    posted on 08-07-2008 08:36
Mac Pro is ook een iets andere prijsklasse nietwaar? 2 2,8-3,2 gHz quadcores? kost misschien wel ietsies meer? Persoonlijk heb ik het niet echt op die xeon processor maar ach.. trouwens, voor €2500 vind ik een ATI 2600 XT en 2GB geheugen wel erg weinig zeg, en zeker voor een machine waar alles niet ingebakken zit maar er gewoon in kan worden gezet...
Overigens kun je bij de pc ook 2 processoren kwijt bij bepaalde moederboarden!
Je kan het zo duur maken als je zelf wil, met bijvoorbeeld 10.000 euro quadro kaarten..
OrsonWelsh    posted on 08-07-2008 08:39
waarom moet ik trouwens een grote heftige videokaart hebben voor het produceren?

ik speel geen spelletjes op mn mac hoor!

ik werk ermee
Tizio    posted on 08-07-2008 08:54
Ik heb het niet over het produceren alleen, maar mesnen haalden iedere keer als argument aan dat de mac ook vaak gebruikt wordt voor grafische toepassingen, dus een videokaart met een beetje power kun je toch wel verwachten voor €2500?
Het is maar net wat je wil, alleen ik vind het een beetje geldmakerij, hoe duurder een mac wordt, hoe goedkoper een pc wordt in verhouding. (Mac Pro is een geval apart) Do the math!

Het is weer erg leuk te zien dat zo'n topic weer heftige discussies teweeg brengt, leuk! :p
Sebasz    posted on 08-07-2008 09:07
xitrate..Jij weet wel een heleboel he?

Ik denk dat jij niet weet wat een MAC is...maar goed..gek he dat je geen gekraakt besturings systeem kunt krijgen voor de mac...en dat je geen virus scanner nodig hebt..
 Geen gecrackte OS X?
http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=OSX86&spell=1

toch wel hoor mijn vriend (K)

Oja:
http://webwereld.nl/ref/rss/49147
OrsonWelsh    posted on 08-07-2008 09:08
maar waarom wordt er in de grafische wereld zoveel met een mac gedaan dan? Lijkt me simpel antwoord.

En trouwens voor een beetje videokaart voor een pc ben je ook veel geld kwijt...

maar nogmaals...een mac kun je niet, echt niet vergelijken met een pc...
Sebasz    posted on 08-07-2008 09:17
maar waarom wordt er in de grafische wereld zoveel met een mac gedaan dan? Lijkt me simpel antwoord.

En trouwens voor een beetje videokaart voor een pc ben je ook veel geld kwijt...

maar nogmaals...een mac kun je niet, echt niet vergelijken met een pc...

Omdat je zonder Mac niet meetelt in dat wereldje. Voor het "design".
Tuurlijk ben je voor een beetje videokaart meer geld kwijt. Maar dan nog ben je met een PC veel goedkoper uit. Laat staan voor dezelfde specs als je Mac.

En waarom zou je het niet kunnen vergelijken? Allebei hebben dezelfde hardware, en ze hebben allebij een besturingssysteem
User edit by Sebasz on 08-07-2008 @ 09:18:02 (1%)
 Reply on last page

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

408 Users online: 357 Guests (51 Unknown)
Pages generated today : 38.986
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.557.901

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use