niet meer roken tijdens het draaien (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

freezer    posted on 06-07-2008 12:58
zoals iedereen weet mag er vanaf 1 juli niet meer gerookt worden zowel de horeca als op feesten voor dj s die hele avonden draaien is t lastiger dan voor dj s die een set van 1 of 2 uur draaien wat is jullie ervaring hiemee

What do you think about niet meer roken tijdens het draaien ??

Vote :   

djtnox    posted on 27-07-2008 15:53
ArCee: Ik weet als mede-roker als geen ander hoe lekker een sigaretje kan zijn maar ik kwam dit jaar een voorbeeld tegen.

Ik was voor Trance Energy in de jaarbeurshallen in Utrecht en daar hangt een MEGA afzuig-installatie.
Toch had ik rond 03:00 uur zo'n slechte strot van de rook die in de centrale hal bleef hangen dat in niet eens meer de behoefte had om een peuk op te steken... Zelfs mijn vrouwelijk gezelschap die normaal nog geen half uur zonder shaggie kan, had er last van.

Hoe veel prettiger zou het in zo'n zaal zijn als je niet spontaan astma krijgt als je een uurtje bij Tiesto staat te dansenConfused

Let op: Ik hou ook van een sigaretje maar tegenwoordig ga ik liever naar open air evenementen dan dat ik in een lucht sta met meer nicotinedamp dan zuurstof.
ArCee    posted on 28-07-2008 18:09
Ik ga wel stappen met een nicotine infuus T-Nox Cry Problem solved Cry
PaulBrugel    posted on 05-08-2008 16:49
In 1 woord: GEWELDIG!!!

Geen rookirritaties meer, geen peuken die in mijn CD mappen vallen. Mijn kleren stinken niet meer naar de rook.
RoyBeware    posted on 05-08-2008 17:18
Ik heb er geen problemen mee.
kan ik weer fatsoenlijk ademen.

Nadeel is wel, als je in een discotheek komt :p dan komt de sweet lucht je op een gegeven moment te gemoet hahaha... 1 nadeel: de sfeer is minder, omdat veel mensen roken en dan buiten hangen.
De buurt zal wel gaan zeiken hier, omdat ze daar erg goed in zijn. :S (verhuizen maar :D)
PaulBrugel    posted on 06-08-2008 12:35
Mag je wel draaien tijdens het roken? Denk daar maar eens over na!

This is an old Topic

No new postings for 6.246 days.
 Post CommentThat would be 208.2 months
or a whopping 17.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

133 Users online: 69 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 23.062
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.839.608