niet meer roken tijdens het draaien (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

freezer    posted on 06-07-2008 12:58
zoals iedereen weet mag er vanaf 1 juli niet meer gerookt worden zowel de horeca als op feesten voor dj s die hele avonden draaien is t lastiger dan voor dj s die een set van 1 of 2 uur draaien wat is jullie ervaring hiemee

What do you think about niet meer roken tijdens het draaien ??

Vote :   

Desist    posted on 07-07-2008 17:03
Ik rook zelf niet en het maakt me niet heel veel uit wel of niet roken. T voordeel is dat me kleren idd niet meer stinken. maar voor de rest tjah.

Zaterdag was ik in Dieka en daar werd met mind gespoten en het stonk niet naar zweet enzo dus die vieze stank valt mee.
ArCee    posted on 07-07-2008 18:19
Ik kom alleen nog draaien als de booth in een rookcabine staat of een goede afzuiging erboven, onzinnig betuttelende kolere lijers daar in Den Haag Cry
MaD    posted on 07-07-2008 18:58
Heerlijk, hadden ze 10 jaar eerder mogen doen
noadja.com /// aboveall.nl
djjh    posted on 07-07-2008 19:17
Poster: MaD
Heerlijk, hadden ze 10 jaar eerder mogen doen

vind ik ook. ik vind het altijd best irritant als je met iemand samendraait de constant staat te roken.
Tizio    posted on 07-07-2008 19:24
Morgen schoolfeest, eens kijken hoe het dan is.. zonder al dat gerook, zal idd wel flink naar zweet ruiken. Dan maar meer drinken! :p
JJenzz    posted on 21-07-2008 21:11

Ik woon in belgië, hier word me wat gerookt op een fuif,
Ik rook zelf ook tijdens het draaien maar dan laat ik me liedjes langer afspelen, zorg ook voor asbak enzo... maar snachts thuis gekomen te zijn doe ik me kleren uit en s'anderendaags riekt de hele badkamer ernaar!

dj-nick    posted on 21-07-2008 21:20
Ik vindt het veel fijner nu er niet meer gerookt mag worden, ruikt veel
beter (op de zweet problemen van sommige mensen na) en ik krijg
altijd last van me ogen door die rook heb ik nu ook geen last meer van.

Alleen jammer dat niet iedere tent zich er aan houdt.
DeteqBoy    posted on 21-07-2008 21:49
ik vind het echt ruk, er hangt een beetje een vreemde geur nu :P
Adrien1989    posted on 21-07-2008 21:55
Ja he, grappige is dat ik nog meer rook dan eerst met het uitgaan:P. Buiten is het veel gezelliger en als je niet rookt moet je naar binnen of naar huis, dus dan steek je er nog maar 1 op:P.

Wat betreft draaien, echt aanstellerij als je niet paar uur zonder sigaretjes kan, ben je echt een beetje zielig:P. Ik rook ongeveer 3 kwart pakje p dag en op mijn werk rook ik vanaf dat ik binnenkom totdat ik weer wegga niet (ben kok). Soms is dat bijna 11 uur lang en ik leef ook nog:P.
thevoidilluminator    posted on 21-07-2008 23:30
Poster: DeteqBoy
ik vind het echt ruk, er hangt een beetje een vreemde geur nu :P

haha, lekker ouwe nicotinelucht bleggh

het is op zich lekker maar geen noodzaak.
een sapje onder het draaien is veel belangrijker
Dof    posted on 22-07-2008 00:22
2 uur zonder roken is toch geen probleem. De kick van een goeie set is veel lekkerder Happy, laughing
Ik ben zelf een stevige roker en zelfs ik kan zonder dan Happy, laughing
NielsR    posted on 22-07-2008 04:47
Poster: JJenzz

Ik woon in belgië, hier word me wat gerookt op een fuif,
Ik rook zelf ook tijdens het draaien maar dan laat ik me liedjes langer afspelen, zorg ook voor asbak enzo... maar snachts thuis gekomen te zijn doe ik me kleren uit en s'anderendaags riekt de hele badkamer ernaar!

Mijn kleren stinken na het uitgaan ook altijd zeer hard naar de rook zelfs als ik naar een openlucht fuif ofzo ben geweest is het niet te doen, ik vind het maar een smeerlapperij hoor haha ik zou het niet erg vinden als we dezelfde regels als in nederland zouden krijgen.
Bartjens    posted on 22-07-2008 09:01
Poster: Adrien1989
 Ik rook ongeveer 3 kwart pakje p dag en op mijn werk rook ik vanaf dat ik binnenkom totdat ik weer wegga niet (ben kok). Soms is dat bijna 11 uur lang en ik leef ook nog:P.

Rook jij in de keuken? :P Lekker as tussen het eten Winking my eye
www.djbrowbeat.com
ArCee    posted on 22-07-2008 10:22
Ik vind het alles bij elkaar weer een duidelijk voorbeeld dat "onze" regering zich weer opsteld alsof we kleine kinderen zijn en de echt belangrijke zaken laat leggen. Ik bedoel, een kroegeigenaar of clubhouder kan zelf bepalen wat zijn rookbeleid is en mensen kunnen zelf bepalen of ze daar heen gaan of niet. Daar hebben we geen slappe eikels met stropdassen voor nodig om ons dat komen te vertellen. Weer een duidelijke Cry maatregel. Daarbij riekt dit nog naar discrimminatie ook Cry
Bartjens    posted on 22-07-2008 10:28
Eigenlijk is dit ingevoerd om het personeel in kroegen, clubs e.d. een betere werkomgeving te geven. Maar volgens mij hoor je juist die nu het meest klagen :P
Gewoon een kwestie van tijd, rond de kerstdaen hoor je niemand er meer over Winking my eye
www.djbrowbeat.com
thevoidilluminator    posted on 22-07-2008 12:29
Poster: Bartjens
Eigenlijk is dit ingevoerd om het personeel in kroegen, clubs e.d. een betere werkomgeving te geven. Maar volgens mij hoor je juist die nu het meest klagen :P
Gewoon een kwestie van tijd, rond de kerstdaen hoor je niemand er meer over Winking my eye

precies..

anderhalf jaar geleden in Wales geweest en daar keken de bezoekers van cafe/club je scheef aan als je binnen rookte
Adrien1989    posted on 22-07-2008 15:16
Poster: Bartjens

Rook jij in de keuken? :P Lekker as tussen het eten Winking my eye

Beter lezen:P.
Bartjens    posted on 22-07-2008 15:24
hehe, één klein woordje over het hoofd gezien ja :P Cry
www.djbrowbeat.com
BVN    posted on 25-07-2008 11:44
ik heb nog nooit op een feest gedraait
maar ik zou helemaal gek worden als ik in de rooklucht sta te draaien ik ben dan ook pas 12 jaar Cry
maar met die rook dan kan je je toch niet meer concentreren?
wizkid    posted on 25-07-2008 11:51
ik vind het super dat er niet meer gerookt mag worden in clubs etc. want als ik in het tdf moet draaien staat de hele tent ook blauw, wat ik dus vet irritand vind tijdens het draaien!  goed dat het nu verboden is!! Cry
dafraaits    posted on 25-07-2008 11:54
apparte cabine is ook altyd leuk, kan je kieze geen rook of die van jezelfHappy, laughing
BVN    posted on 25-07-2008 12:11
ha ha
je moet als je de rook van jezelf kiest ook even laten luchte,
en dan komt hun rook binnenCry
dafraaits    posted on 25-07-2008 12:32
das wel waar:p ik rook niet nah! hazha
DeteqBoy    posted on 25-07-2008 16:11
Poster: ArCee
Ik vind het alles bij elkaar weer een duidelijk voorbeeld dat "onze" regering zich weer opsteld alsof we kleine kinderen zijn en de echt belangrijke zaken laat leggen. Ik bedoel, een kroegeigenaar of clubhouder kan zelf bepalen wat zijn rookbeleid is en mensen kunnen zelf bepalen of ze daar heen gaan of niet. Daar hebben we geen slappe eikels met stropdassen voor nodig om ons dat komen te vertellen. Weer een duidelijke Cry maatregel. Daarbij riekt dit nog naar discrimminatie ook Cry

echt beter had ik het zelf neit kunnen zeggen 100 procent mee eens.

en nee ik rook zelf neit Happy, laughing
lightstar    posted on 27-07-2008 15:42

Zelf rook ik niet. Ik vind het best wel fijn dat het ook niet meer mag alleen ga je nu wel erg sweet ruiken en dat is een stuk minder.
Ik heb er zelf nooit problemen mee als er gerookt word en ook niet als er iemand naast mij staad te roken.
Maar dat je kleding minder ruikt na een avond is wel zo maar dan nog gaat het gewoon meteen de was in.Cry

311 Users online: 121 Guests (190 Unknown)
Pages generated today : 27.017
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.843.563