Poster: MaD
Heerlijk, hadden ze 10 jaar eerder mogen doen
Ik woon in belgië, hier word me wat gerookt op een fuif,
Ik rook zelf ook tijdens het draaien maar dan laat ik me liedjes langer afspelen, zorg ook voor asbak enzo... maar snachts thuis gekomen te zijn doe ik me kleren uit en s'anderendaags riekt de hele badkamer ernaar!
Poster: DeteqBoy
ik vind het echt ruk, er hangt een beetje een vreemde geur nu :P
Poster: JJenzzIk woon in belgië, hier word me wat gerookt op een fuif,
Ik rook zelf ook tijdens het draaien maar dan laat ik me liedjes langer afspelen, zorg ook voor asbak enzo... maar snachts thuis gekomen te zijn doe ik me kleren uit en s'anderendaags riekt de hele badkamer ernaar!
Poster: Adrien1989
Ik rook ongeveer 3 kwart pakje p dag en op mijn werk rook ik vanaf dat ik binnenkom totdat ik weer wegga niet (ben kok). Soms is dat bijna 11 uur lang en ik leef ook nog:P.
Poster: Bartjens
Eigenlijk is dit ingevoerd om het personeel in kroegen, clubs e.d. een betere werkomgeving te geven. Maar volgens mij hoor je juist die nu het meest klagen :P
Gewoon een kwestie van tijd, rond de kerstdaen hoor je niemand er meer over
Poster: Bartjens
Rook jij in de keuken? :P Lekker as tussen het eten
Poster: ArCee
Ik vind het alles bij elkaar weer een duidelijk voorbeeld dat "onze" regering zich weer opsteld alsof we kleine kinderen zijn en de echt belangrijke zaken laat leggen. Ik bedoel, een kroegeigenaar of clubhouder kan zelf bepalen wat zijn rookbeleid is en mensen kunnen zelf bepalen of ze daar heen gaan of niet. Daar hebben we geen slappe eikels met stropdassen voor nodig om ons dat komen te vertellen. Weer een duidelijkemaatregel. Daarbij riekt dit nog naar discrimminatie ook
Zelf rook ik niet. Ik vind het best wel fijn dat het ook niet meer mag alleen ga je nu wel erg sweet ruiken en dat is een stuk minder.
Ik heb er zelf nooit problemen mee als er gerookt word en ook niet als er iemand naast mij staad te roken.
Maar dat je kleding minder ruikt na een avond is wel zo maar dan nog gaat het gewoon meteen de was in.