Ik vind het heerlijk, moet nu alleen wel veel meer de rook machines gebruiken om de licht schow tot zijn recht te laten komen. En dat dj's die 2 uur een set draaien is onzin. 2 uur is al helemaal niet lang en een vlucht van 10 uur mag je ook niet op roken.
Poster: rackhamplaatsen zoals ierland, new york enzo waar al langer een totaal rookverbod geld in alle horeca zaken hebben juist een toename in mensen gezien!
ik rook wel maar zo tijdens het draaien is het wel tamelijk moeilijk om de hele tijd met die sigaret in je mond te zitten of ze tussen je vingers te steken en dan aan de knoppen te draaien en de mixer vol as strooien, ik denk niet dat België dat rap gaat invoeren zo'n wet, de horeca is er geweldig tegen en als je al niet meer mag roken op een feestje dan gaan ze binnenkort helemaal afschaffen ofzo??
Poster: Tizio
Er komen wel 'bruine café's' waarin gerookt mag worden waarschijnlijk met een sticker op de deur
Poster: DJADMIN
Hmm over het algemeen zie je veel dj's die roken, daar zou het een probleem voor kunnen zijn. Maargoed, dan maar iets anders in je handen / mond
Er komen wel 'bruine café's' waarin gerookt mag worden waarschijnlijk met een sticker op de deur
Poster: baath
waar je deze onzin wel niet vandaan gehaald hebt weet ik niet, maar het is in iedergeval niet waar
denk da je het in de war haalt met bruine cafe's die het zelf toe laten met kans op een boete :P
Poster: djjw
Er wordt gesteld dat een cafe met minder dan 35m2 vloeroppervlak niet in staat is,
een rook kamer te creeren. Dit is dan ook volgens de wet beschreven!
Dus een cafe met minder dan 35m2 vloer oppervlak krijgt geen rookkamer!
Nou zou je nog mogen roken in cafe's die kleiner zij dan 35m2 totaal!
Poster: djjw
Nou dan ga ik Tizio even bijvallen, want waar jij je info vandaan hebt vind ik leuk om te weten.
Er wordt gesteld dat een cafe met minder dan 35m2 vloeroppervlak niet in staat is,
een rook kamer te creeren. Dit is dan ook volgens de wet beschreven!
Dus een cafe met minder dan 35m2 vloer oppervlak krijgt geen rookkamer!
Nou zou je nog mogen roken in cafe's die kleiner zij dan 35m2 totaal!
Je mag dan aannemen dat 99% van de horeca afvalt want mijn huiskamer is al groter,
maar toch zijn ze er nog wel!
Edit*
Uhm nou moet ik ook wel zeggen de regels worden ook telkens wat aangepast dus,
wat ze vandaag zeggen kan volgende week weer anders zijn.
maar volgens een recente update van de regels....
De minimale eisen voor het maken van een rookkamer
Citaat:
Wel moet u er rekening mee houden dat in uw horecabedrijf, op grond van de Drank- en Horecawet, ten minste één ruimte van minimaal 35 m2 vloeroppervlakte moet zijn. Uiteraard moet de rookkamer voldoen aan de minimale hoogte zoals aangegeven in die wet: 2,4 meter bij bestaande bouw en 2,6 meter bij nieuwbouw.