Poster: dacuba
Ik ben ook een student, en zo'n argumentatie is totaal waardeloos. Ga dan een maand niet op stap, hou al die onnodige spulletjes buiten en voila, je hebt je gehoorbescherming. Luxeproblemen!
150E heb je trouwens ook perfect op 2 weekends horeca bij elkaar. En tel dan hoeveel miserie het je uitspaart.
Poster: JJenzz
Euhm ja luxeproblemen, tuurlijk wel hoor!
Ik denk eerder dat jullie luxeproblemen hebben en vergeten dat er ook mensen zijn die het minder goed hebben
Ik denk eerder dat jullie luxeproblemen hebben en vergeten dat er ook mensen zijn die het minder goed hebben
Poster: Bootstrap
Hmm er wordt inderdaad wel erg heftig gereageerd.. Ik snap wel dat je nu liever een nieuwe HP koopt dan oordoppen. Ik zou ze wel hoog op mijn lijstje zetten.
Even wat anders. Ik heb dus Exinore ER15 doppen en die kun je ombouwen naar een in-ear monitor set. Dit kun je doen met de 'Earproof monitor T15 set'. Heeft iemand ervaring met de (geluids)kwaliteit van die doppen?
Dit alles heeft mij toch echt laten stilstaan en ben ik bereid om morgen naar de gehoorwinkel te stappen en mij oordopjes op maat te laten maken
Poster: MaximDJ
Earproof is inderdaad topkwaliteit, maar ga niet zoveel uitgeven als je maar (niet dat ik dat weet) bijv. 1 keer in de maand draait. Dit is echt voor DJ's die elk weekend 2 keer staan te knallen in Clubs e.d. Anders kun je misschien beter voor een wat goedkopere oplossing gaan
Poster: MaximDJ
Earproof is inderdaad topkwaliteit, maar ga niet zoveel uitgeven als je maar (niet dat ik dat weet) bijv. 1 keer in de maand draait. Dit is echt voor DJ's die elk weekend 2 keer staan te knallen in Clubs e.d. Anders kun je misschien beter voor een wat goedkopere oplossing gaan
Poster: Tomazos
De oordoppen zijn net bij me aangemeten door een leuke werkneemster,
eerst gaan er watjes met een toutje je oren in.. worden tegen je trommelvlies geduwd..
je hebt het gevoel alsof je 'wegvalt' flauwvalt, word even spierwit en zweten maar dat is normaal zegt ze omdat die watjes het gevoel van evenwicht in je hoofd even verstoren ofzo..
naja, ik zat me groot te houden terwijl ik echt het gevoel had alsof ik ziek was en flauw ging vallen, maargoed dat hoord er een beetje bij.. niks ernstigs
dan spuit ze je oren vol met een soort 'was', dit blijft een paar minuten in je oren zitten.. was ook het stilste moment van me leven, ik hoorde niks.. dus zat even te horen of ik echt een piep had, maar meer dan een hele lichte ruis/heeele lichte piep kon ik toen even niet horen.. dus ik ben er optijd bij hoop ik
na een paar minuten groot houden gaan die dingen uit je oren, en tadaaaa... tis klaar
Poster: Tomazos
je hebt het gevoel alsof je 'wegvalt' flauwvalt,
Poster: Dj_Fantasy
Ben ik NIET mee akkoord. Elke persoon die wekelijks uitgaat zou opmaat gemaakt oordoppen moeten hebben!!
Oke misschien zeggen jullie overdreven, maar hoeveel kosten oordoppen en hoeveel nieuwe oren