Poster: dacuba
Ik ben ook een student, en zo'n argumentatie is totaal waardeloos. Ga dan een maand niet op stap, hou al die onnodige spulletjes buiten en voila, je hebt je gehoorbescherming. Luxeproblemen!
150E heb je trouwens ook perfect op 2 weekends horeca bij elkaar. En tel dan hoeveel miserie het je uitspaart.
Poster: JJenzz
Euhm ja luxeproblemen, tuurlijk wel hoor!
Ik denk eerder dat jullie luxeproblemen hebben en vergeten dat er ook mensen zijn die het minder goed hebben
Ik denk eerder dat jullie luxeproblemen hebben en vergeten dat er ook mensen zijn die het minder goed hebben
Poster: Bootstrap
Hmm er wordt inderdaad wel erg heftig gereageerd.. Ik snap wel dat je nu liever een nieuwe HP koopt dan oordoppen. Ik zou ze wel hoog op mijn lijstje zetten.
Even wat anders. Ik heb dus Exinore ER15 doppen en die kun je ombouwen naar een in-ear monitor set. Dit kun je doen met de 'Earproof monitor T15 set'. Heeft iemand ervaring met de (geluids)kwaliteit van die doppen?
Dit alles heeft mij toch echt laten stilstaan en ben ik bereid om morgen naar de gehoorwinkel te stappen en mij oordopjes op maat te laten maken
Poster: MaximDJ
Earproof is inderdaad topkwaliteit, maar ga niet zoveel uitgeven als je maar (niet dat ik dat weet) bijv. 1 keer in de maand draait. Dit is echt voor DJ's die elk weekend 2 keer staan te knallen in Clubs e.d. Anders kun je misschien beter voor een wat goedkopere oplossing gaan
Poster: MaximDJ
Earproof is inderdaad topkwaliteit, maar ga niet zoveel uitgeven als je maar (niet dat ik dat weet) bijv. 1 keer in de maand draait. Dit is echt voor DJ's die elk weekend 2 keer staan te knallen in Clubs e.d. Anders kun je misschien beter voor een wat goedkopere oplossing gaan
Poster: Tomazos
De oordoppen zijn net bij me aangemeten door een leuke werkneemster,
eerst gaan er watjes met een toutje je oren in.. worden tegen je trommelvlies geduwd..