Oordoppen en gehoorbescherming (8/11)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJ_Aad    posted on 29-06-2005 16:40
Afgelopen week heb ik dan toch de stap genomen om gehoorbescherming op maat aan te laten meten, aangezien ik 2-4 keer per week draai.

Nu is mijn vraag wie van jullie ook gebruik maakt van gehoorbescherming en wat jullie ervaring ermee is. Zodra mijn doppen binnen zijn zal ik ook natuurlijk mijn ervaring hier posten.

What do you think about Oordoppen en gehoorbescherming ??

Vote :   

dacuba    posted on 04-12-2009 17:33
Ik ben ook een student, en zo'n argumentatie is totaal waardeloos. Ga dan een maand niet op stap, hou al die onnodige spulletjes buiten en voila, je hebt je gehoorbescherming. Luxeproblemen!

150E heb je trouwens ook perfect op 2 weekends horeca bij elkaar. En tel dan hoeveel miserie het je uitspaart.
ccc    posted on 04-12-2009 17:35
Poster: dacuba
Ik ben ook een student, en zo'n argumentatie is totaal waardeloos. Ga dan een maand niet op stap, hou al die onnodige spulletjes buiten en voila, je hebt je gehoorbescherming. Luxeproblemen!

150E heb je trouwens ook perfect op 2 weekends horeca bij elkaar. En tel dan hoeveel miserie het je uitspaart.

Inderdaad dom argument.

Maar vond het sowieso al dom om te lezen dat hij zijn horen met opzet helemaal vergalt. Dan ben je gewoon dom bezig. Zo'n slechte boxen hebben dat je gehoor kapot gaat. Het weten en het dan ook nog doen.

In een discotheek kun je er zelf niks aan doen.(Behalve dan niet gaan uiteraard)
JJenzz    posted on 04-12-2009 19:54
Euhm ja luxeproblemen, tuurlijk wel hoor!
Ik denk eerder dat jullie luxeproblemen hebben en vergeten dat er ook mensen zijn die het minder goed hebben Winking my eye
Bootstrap    posted on 04-12-2009 20:04
Poster: JJenzz
Ik denk eerder dat jullie luxeproblemen hebben en vergeten dat er ook mensen zijn die het minder goed hebben Winking my eye