Poster: Roov
Ik heb mijn Filterz 2 weken geleden gekocht en ik vind het erg wennen. Bij het afstellen moet ik echt mijn doppen ff uit doen want ik ben bang dat ik de hardheid van het geluid niet helemaal goed hoor... Ik vind het echt ff een overschakeling om nu met doppen te draaien, echt een andere wereld. Moet mijn koptelefoon ook wat harder zetten om het goed te horen. Maar ik denk dat ik zoals ik al zei nog ff moet wennen.
Poster: Tomazos
Maandag worden ze aangemeten,
ik heb Earproof's besteld vanwege de vlakke demping en uitbreidbaar met monitor set,
ben benieuwd hoe het word 1e keer draaien,
Poster: ccc
Ik zat ook heel erg in dubio om ze te bestellen maar het is er nog niet van gekomen.
Nu ben ik afgelopen zaterdag naar een feest geweest Fabulous, waar de muziek ook hard stond.
Maar na het feest heb ik totaal geen last gehad van suizen of piep of dof gevoel.(en nu ik na denk heb ik eigenlijk na party's nooit last van men gehoor, en daar staat het meestal toch gruwelijk hard)
Eigenlijk ben ik tot de conclusie gekomen dat het gewoon puur een discotheken/clubs ligt die gewoon slechte geluidskwaliteit uit de speakers pompen.
Wat denken jullie daarvan?
Eigenlijk ben ik tot de conclusie gekomen dat het gewoon puur een discotheken/clubs ligt die gewoon slechte geluidskwaliteit uit de speakers pompen.
Wat denken jullie daarvan?
Poster: Cyspoz
Belangrijk is dat je die constante piep voorkomt, koste wat kost. .
Maarr wat jij zegt heeft niets te maken met mijn conclusie.
Poster: Cyspoz
Misschien moet je even zeggen wat jij bedoelt met slecht geluid, ik denk daarbij aan schel of vervormd? geluid.
Poster: Estacy
Je hebt wel een punt, want een tijdje geleden was ik in de Zenith, en daar hebben ze 4 big ass speakers aan het plafond en subwoofers op de grond. echt een ontiegelijk slecht geluid toen. Enorme piep in m'n oren daarna. een maandje geleden ging ik naar Amnesia Indoor, en daar hadden ze zeker 12 speakers verspreid over de zaal. goed geluid, bijna geen piep in mn oren!
Poster: JJenzz
Ze klinken niet zo zuiver daarom zet ik ze hard om goed te horen om over te gaan.
Poster: JJenzz
Ik begin mij serieus zorgen te maken over mijn gehoor!
Ik zet mijn muziek altijd hard in de kelder (2 boxen van 500 watt).
Ze klinken niet zo zuiver daarom zet ik ze hard om goed te horen om over te gaan.
Ik heb altijd een dof geluid in mijn oren na het draaien, ik draai iedere dag.
Nu vraag ik me af of er oordopjes zijn die echt werken van onder de ? 80 ofzo...
Heb eens van die schuimen geprobeerd maar die halen alle tonen weg ?-..-