Poster: ccc
Voor feesten waar de muziek loeihard staat lijken me deze doppen ook wel wat, maar ik durf het niet, ik ben bang dat ik voor schut loop.
Maar dat is uiteraard niet zo.
Ik zou mij gewoon niet op men gemak voelen met die dingen in.
Voor feesten waar de muziek loeihard staat lijken me deze doppen ook wel wat, maar ik durf het niet, ik ben bang dat ik voor schut loop.
Poster: Sound-Division
Hey, Ik heb een misschien wel stomme vraag
Ik heb nu ongeveer een jaar oordoppen (Filterz).
En ik moet binnekort weer ergens draaien, en was van plan om toch maar met die oordoppen in te draaien, moet je dan PERSE allebei de oordoppe in of kan je ook op welk oor je de hp hebt alleen de filter daar in doen??
Haha zoals ik al aangaf, misschien een stomme vraagmaar zat er laatst over na te denken.
Poster: Snoey
Als ik mensen met grote gele oordoppen tijdens het uitgaan zie, dan vind ik die toch wel aardig voor aap lopen.
Poster:Snoey
Voor feesten waar de muziek loeihard staat lijken me deze doppen ook wel wat, maar ik durf het niet, ik ben bang dat ik voor schut loop.?
Poster:ccc
Poster: LLCoolP
jezus miena, dat is minder. had ik nog niet 'gehoord' van je. Kun je wel nog gewoon draaien of? heb je daar nu meer moeite mee?